2019-10-22, 12:19
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Om det bara handlar om att "knulla av sig" kan man likväl göra det med en docka?!

Om du hade en son som inte kunde ordna ett ligg på egen hand, tycker du inte att det är ditt
mamma-ansvar att se till att han får knulla då?

Skulle du ge din son en docka att leka med när han är oskuld, 30 år och bor hemma?

Eller tycker du inte att det är ditt ansvar att din son får ett riktigt ordentligt ligg med en levande kvinna?

Tror du en docka kan ersätta det där?

Och om du övervakar att allt går ordentligt tillväga, intervjuar horan och ser till att horan gör det frivilligt och så är kanske allt okey?

Om alla kvinnor tog ansvar för en manlig incel-släkting så skulle det kanske lösa sig. För om män ska besöka bordeller på egen hand kan det sluta dåligt, bättre de har en kvinnlig släkting som ledsagare.
Citera
2019-10-22, 12:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Egendomliga människor du känner som väljer att gifta sig med människor de inte gillar och dessutom väljer att fortsätta att leva med någon de inte gillar.

Fungerande människor lever hellre ensamma än i ett äktenskap med någon de inte gillar måste vara ren misär att dela bostad med någon man ogillar

1) Du vet mycket väl att kvinnor inte gillar män. Så det är väldigt få kvinnor som är gifta med män som de tycker om.

2) I normala fall är mannen ett nödvändigt ont som kvinnan måste stå ut med för att få bux.

3) Civila lever hellre med en man de ogillar än att betala för sig själva och ha en man som de gillar.

Citat:
Det är nog du som borde umgås med riktiga människor och inte hitta dina idéer på rediit, incelforum, Daily Mail samt instagram för det är ju du som uppenbarligen håller koll på tonårstjejer på instagram likt gubbsjuka

Att vid 40 år ha som referenser sin mamma eller tonåringar på instagram och reddit är knappast att leva i verkligheten och visar i hög grad varför man inte platsar i arbetslivet med kollegor

1) Projection sis.

2) Självklart platsar jag inte i arbetslivet, det är för fula kvinnor som män inte vill betala för.

3) Alla kvinnor i arbetslivet skulle göra vad som helst för att få byta plats med mig.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-22 kl. 12:22.
Citera
2019-10-22, 12:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Eller tycker du inte att det är ditt ansvar att din son får ett riktigt ordentligt ligg med en levande kvinna?

Tror du en docka kan ersätta det där?

Om du inser att kvinnan fejkar och bara väntar på att sexet ska vara över då är dockan bättre för den ljuger inte för dig.

Citat:
Om alla kvinnor tog ansvar för en manlig incel-släkting så skulle det kanske lösa sig. För om män ska besöka bordeller på egen hand kan det sluta dåligt, bättre de har en kvinnlig släkting som ledsagare.

Det är legit. Jag brukar välja ut tjejer åt min man för jag vet att han som man inte kan läsa av kvinnor lika bra som jag.
Citera
2019-10-22, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du vet mycket väl att kvinnor inte gillar män. Så det är väldigt få kvinnor som är gifta med män som de tycker om.

2) I normala fall är mannen ett nödvändigt ont som kvinnan måste stå ut med för att få bux.

3) Civila lever hellre med en man de ogillar än att betala för sig själva och ha en man som de gillar.

1) Projection sis.

2) Självklart platsar jag inte i arbetslivet, det är för fula kvinnor som män inte vill betala för.

3) Alla kvinnor i arbetslivet skulle göra vad som helst för att få byta plats med mig.
Nu är det ju inga män som försörjer dig utan en kvinna.

Ge bevis på att alla eller åtminstone 1000 kvinnor som skulle vilja byta bort sitt jobb och sina kollegor mot din tillvaro med IKEA -möbler och X-box spelande man när de istället för sin lön kan köpa möbler från Svenska Tenn, Ihre eller andra trevliga ställen.

Civila lever hellre ensamma än med en man de inte gillar dessutom lever kvinnor längre om de lever ensamma än om de lever i ett förhållande och håller sig friskare.

Kvinnor har inget behov av att leva med en man för att försörja sig så självfallet finns det inget skäl att leva med en man som man inte gillar.
Citera
2019-10-22, 13:29
Medlem
Citat:

Civila lever hellre ensamma än med en man de inte gillar dessutom lever kvinnor längre om de lever ensamma än om de lever i ett förhållande och håller sig friskare.

ja det kan ga enlict nasa

https://www.nasa.gov/feature/conquering-the-challenge-of-isolation-in-space-nasa-s-human-research-program-director
Citera
2019-10-22, 14:18
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Om du inser att kvinnan fejkar och bara väntar på att sexet ska vara över då är dockan bättre för den ljuger inte för dig.

Men om hannen är kåt spelar det kanske ingen roll att kvinnan är med på det eller ej, så länge hon är ung och har en fin kropp.

Om hon innerst inne inte vill så blir det ju våldtäkt och det kan ju också vara roligt, kanske..
Citera
2019-10-22, 15:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nu är det ju inga män som försörjer dig utan en kvinna.

Det ändrar inte faktumet att de kvinnor som jobbar gör det för att ingen man vill betala för dem.

Citat:
Ge bevis på att alla eller åtminstone 1000 kvinnor som skulle vilja byta bort sitt jobb och sina kollegor mot din tillvaro med IKEA -möbler och X-box spelande man när de istället för sin lön kan köpa möbler från Svenska Tenn, Ihre eller andra trevliga ställen.

Alla undersökningar jag nånsin har sett visar att kvinnor hellre är hemma än jobbar. Självklart skulle de byta mot mitt liv om de slapp jobba.

Citat:

Det stämmer inte. Titta på sexfrekvensen: är man attraherad av sin man då har man sex varje dag, inte en gång i månaden.

Citat:
Kvinnor har inget behov av att leva med en man för att försörja sig så självfallet finns det inget skäl att leva med en man som man inte gillar.

1) Det har inget att göra med att försörja sig, det har att göra med att få saker gratis. I det här fallet mannens inkomst.

2) I princip alla civila kvinnor lever med män som de inte gillar för att mannen betalar för saker som de vill ha.

Citat:
Men om hannen är kåt spelar det kanske ingen roll att kvinnan är med på det eller ej, så länge hon är ung och har en fin kropp.

Om hon innerst inne inte vill så blir det ju våldtäkt och det kan ju också vara roligt, kanske..

1) Nej inte när han är kåt men efteråt.

2) Våldtäkt är mycket roligare för kvinnan än för mannen.

3) Mitt argument är basically att alla relationer mellan män och kvinnor gynnar kvinnor. Därför borde män byta till sexdockor.

4) För om män inte är tillsammans med kvinnor då kan kvinnor inte parasitera på dem.

a) Och som alla parasiter kommer de dö ut utan någon att parasitera på.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-22 kl. 15:08.
Citera
2019-10-22, 15:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Om mannen är sexuellt otillfredsställd så blir han enkelspårig, egoistisk och primitiv. En sexuellt otillfredsställd man blir dummare än kvinnor även när han intelligens ligger högt.

Männens intelligens pendlar mellan mera högt eller mera lågt medan kvinnors intelligens mer ligger i stabilt mitten.

Det betyder att kvinnor är intelligentare än de flesta män.

Tänk dig då en man som redan från början ligger lågt i intelligens och sedan ovanpå det är sexuellt frustrerad. Han blir dummare än tåget.

Ni vill gifta er med intelligenta män och de dumma männen vill ni skratta åt.

Kanske därför kvinnor gillar dumma, sexuellt otillfredsställda män, ni gillar när vi gö bort oss.

Jag vet inte vad det är för hemska kvinnor ni pratar om här, men jag har inte den erfarenheten av att kvinnor skrattar åt män. Framförallt inte män som uppenbart är olyckliga. Var kommer detta ifrån?
Citera
2019-10-22, 15:34
Medlem
Citat:
Det ändrar inte faktumet att de kvinnor som jobbar gör det för att ingen man vill betala för dem.

Alla undersökningar jag nånsin har sett visar att kvinnor hellre är hemma än jobbar. Självklart skulle de byta mot mitt liv om de slapp jobba.

Det stämmer inte. Titta på sexfrekvensen: är man attraherad av sin man då har man sex varje dag, inte en gång i månaden.

1) Det har inget att göra med att försörja sig, det har att göra med att få saker gratis. I det här fallet mannens inkomst.

2) I princip alla civila kvinnor lever med män som de inte gillar för att mannen betalar för saker som de vill ha.

1) Nej inte när han är kåt men efteråt.

2) Våldtäkt är mycket roligare för kvinnan än för mannen.

3) Mitt argument är basically att alla relationer mellan män och kvinnor gynnar kvinnor. Därför borde män byta till sexdockor.

4) För om män inte är tillsammans med kvinnor då kan kvinnor inte parasitera på dem.

a) Och som alla parasiter kommer de dö ut utan någon att parasitera på.
Du har just belagt varför det inte finns skäl till bordeller män har bättre användning för sexdockor

Eftersom kvinnor hatar män så är det bättre att mannen undviker kvinnor för de som hatar någon kan sticka kniven i dem när som helst.

Prostituerade parasiterar verkligen på män deras hallickar skrattar dessutom hela vägen till banken åt de förlorare som betalar för sex med någon som ser det som något mekaniskt medan de tänker på något annat.

Riktiga män har sex med kvinnor som vill ha sex med just honom just då och som dessutom njuter av att det är just han och inte lönnfeta Bosse eller tafatta Rasmus
Citera
2019-10-22, 15:51
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag vet inte vad det är för hemska kvinnor ni pratar om här, men jag har inte den erfarenheten av att kvinnor skrattar åt män. Framförallt inte män som uppenbart är olyckliga. Var kommer detta ifrån?

Man behöver inte vara "hemsk" för att skratta åt dumma män. Det räcker att man har lite humor. Dumma män är komiska av naturen.

Intelligent Man:

https://www.youtube.com/watch?v=avpoIAKvYmU

Korkad Man:

https://www.youtube.com/watch?v=vwgR792Jkx4

Vem vill du gifta dig med? Vem skrattar du åt?
Citera
2019-10-22, 15:57
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du har just belagt varför det inte finns skäl till bordeller män har bättre användning för sexdockor

Eftersom kvinnor hatar män så är det bättre att mannen undviker kvinnor för de som hatar någon kan sticka kniven i dem när som helst.

Prostituerade parasiterar verkligen på män deras hallickar skrattar dessutom hela vägen till banken åt de förlorare som betalar för sex med någon som ser det som något mekaniskt medan de tänker på något annat.

Riktiga män har sex med kvinnor som vill ha sex med just honom just då och som dessutom njuter av att det är just han och inte lönnfeta Bosse eller tafatta Rasmus

1) Att män börjar gå till bordeller är första steget till att frigöra sig från femoider.

2) Men självklart skulle det vara bäst om alla män hade sexdockor istället för då skulle kvinnor inte tjäna pengar på mäns sexualitet.

3) Ja det stämmer. Det finns fler och fler fall i medierna där kvinnor mördar sina män.

4) Det är som att säga att män som äger mataffärer skrattar åt kunderna som köper mat istället för att odla maten själva. Eller att män som äger biografer skrattar åt alla som inte ser filmen hemma.

a) Sexhandel är ett jobb som alla andra.

b) Jag håller med om att horor bara borde få minimum-lön. Men just nu är de användbara i kampen mot feminism och PK.

5) Riktiga kvinnor knullar både sin man, lönnfete Bosse, och tafatta Rasmus. Gör man inte det då gillar man inte sex med män.
Citera
2019-10-22, 16:02
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Man behöver inte vara "hemsk" för att skratta åt dumma män. Det räcker att man har lite humor. Dumma män är komiska av naturen.

Intelligent Man:

https://www.youtube.com/watch?v=avpoIAKvYmU

Korkad Man:

https://www.youtube.com/watch?v=vwgR792Jkx4

Vem vill du gifta dig med? Vem skrattar du åt?

Ja men alltså jag pratar nu om män som är typ incels. Det är inte nån som skrattar åt dessa mig veterligen. Iallafall inte nån jag träffat.

Angående dockbordeller så vore det kanske en idé att öppna i Sverige, även om jag tycker att själva fenomenet i sig är absurt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in