2019-10-20, 00:59
  #6133
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Du kanske skulle ha glädje av att gå i terapi för att ta reda på vad som går fel i dina relationer.

Har svårt att se hur det skulle kunna lösa något.

Den troligaste anledningen är väl att jag inte är tillräckligt elak mot dem.

Men det spelar ingen roll, jag är inte intresserad av relationer. Även om man hade en relation, hur skulle man någonsin kunna slappna av när man vet hur irrationella kvinnor är?

Den bästa lösningen är såklart att aldrig ha relationer med kvinnor, utan istället köpa sex.
Citera
2019-10-20, 01:07
  #6134
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men poängen är att de gör saker för män.


Ja och räddar världen på köpet, tänk om Riley inte hade kastat ut Alien....

Citat:
Allt innan det går ut på att tjejen gjorde saker för killen. Det är poängen med filmen: rik kvinna räddar fattig pojke typ.

Ja men inte fan leker de våldtäktslekar. Kvinnor verkar tända på omöjlig kärlek och romantik i överflöd också. Och piska och handfängsel också, årrhhh blev det svårt för dig nu? "Varför kan människor inte bara vara enkla? Jag vill ju att de ska vara simpla djur som beter sig som jag säger."

Citat:
I dunno. Med att han skickar hem henne.


Den slutar med att han blir jävligt kär i henne och kommer ridandes på sin vita springare som symboliseras av hans limo.

Citat:
1) De tyckte inte att han var oattraktiv trots att han spelade sexköpare.

Ja jo karaktären han spelar är ju cringe som fan. Men det är fortfarande en ung Richard Gere, en skådespelare som spelade en roll......

Citat:
2) Så tydligen verkar kvinor inte ha några problem med män som köper sex så länge mannen är snygg och rik.

Så länge vi lär av andra länders legaliserings- experiment.

Citat:
Han vill inte ha en svag kvinna som måste bli behandlad som ett barn.

Inte min man heller. Och vice versa.
Citera
2019-10-20, 01:17
  #6135
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Har svårt att se hur det skulle kunna lösa något.

Den troligaste anledningen är väl att jag inte är tillräckligt elak mot dem.

Men det spelar ingen roll, jag är inte intresserad av relationer. Även om man hade en relation, hur skulle man någonsin kunna slappna av när man vet hur irrationella kvinnor är?

Den bästa lösningen är såklart att aldrig ha relationer med kvinnor, utan istället köpa sex.
Du kan ju testa. Du har problem med att skapa relationer och att kunna slappna av med kvinnor, det kan du absolut få hjälp med.

Att du säger att du inte är intresserad är bara ett skydd.
Citera
2019-10-20, 08:05
  #6136
Medlem
Djupfryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Detta gäller precis alla hundratals tjejer jag har antingen dejtat, snackat med längre perioder på dejtingsajter, som jag mött ute på krogen, på stan dagtid och fått nummer av etc. Alla möjliga olika typer.

Jag vet inte, när jag och en tjej bestämmer att på lördag ska vi ses och göra bla bla då är det det som gäller för mig. Inte bara just där och då på onsdagen när vi bestämmer det, utan även på lördagen när det är dags. Men för kvinnor, så är onsdagen och lördagen två helt olika universum. Att en träff tre dagar senare kändes bra på onsdagen är fullständigt irrelevant idag lördag. Känslan från i onsdags är borta och sedan dess har tusentals nya känslor kommit och gått. Hon kanske har något svagt minne av någon random kille hon snackade med för några dagar sen - i bästa fall bemödar hon sig med att meddela att träffen inte blir av. Oftast gör dem inte ens det.

Jag skyller inte på kvinnor, bara konstaterar hur det är. Oavsett om det gäller män också eller inte så går kvinnor inte att leva med eller ens ha att göra med, för män. Det är mycket bättre för män att köpa sex, och övrig tid endast ägna sig åt sina egna hobbys och intressen. Glad att jag insett detta medan jag fortfarande är ung och innan jag hunnit binda upp mig på något i form av t ex barn och hus. Antar att jag haft tur - alltid trott att jag dragit en nitlott i livet. Kanske är det precis tvärtom. Alla dessa suckers till män som trott att förhållanden och giftermål osv är grejen är körda, medan jag är fri och kan leva livet.

Fast jag har iof upplevt motsatsen. Bara för att man uppmärksammat och eventuellt legat med en kvinna så betyder inte det att man som kille har några förpliktelser gentemot henne, vilket många kvinnor tycks tro.
Nu är jag ju stadgad sedan lång tid tillbaka, eftersom jag ville ha barn och jag valde då ut en lämplig mor till dem. Min övertygelse är att barnen mår bäst i en kärnfamilj och då får man göra jobbet som krävs av en far, både mot dem och mot deras mor. Jag hatar bortskämda slynglar som tror att jordaxeln är uppkörd just i deras rövhål.
Vill du bilda familj och uppfostra dina barn på ett vettigt sätt innebär det ett arbete precis som med allt annat här i livet. Att gå och tro att vettiga kvinnor finns till just för deras skull och skall uppfylla deras förväntningar är ett barnsligt och bortklemat beteende. Man får anstränga sig om man vill ha en sund familjesituation. Precis som på vilket jobb som helst.

Men, tillbaka till inledningen. Jag upplevde innan jag stadgade mig att kvinnor gärna försökte äga mig. Jag lärde mig snabbt att vara jävligt tydlig med var jag stod och hur jag såg på saken. Typ, jag knullar gärna med dig men jag tänker inte binda fast mig vid dig på något vis. Sedan kan man ju gilla personen ändå och fungera som vilken vän som helst men några exklusiva rättigheter till mig är det inte tal om. Talar man om det ifrån början har man ryggen fri, enligt min uppfattning. Fast det kan ändå bli komplikationer, vissa kvinnor inbillar sig ändå att de kommer lyckas styra in det svarta fåret in i fållan och drar igång världens drama för något som egentligen är en skitsak.

Så jag kan förstå att vissa män, och även kvinnor, uppskattar det okomplicerade med att betala för sex och sedan är det inget mer med det.
Jag lägger inga moraliska aspekter alls på er i tråden som köper sex, men jag skulle vilja vädja till er om en sak. Var försiktiga och var uppmärksamma på när ni misstänker ev tvång eller människohandel. Ni kan ju med Sveriges lagstiftning inte gärna anmäla tvivelaktiga företeelser utan att själv åka dit för sexköp men anonymt går det ju alltid att anmäla.
Se till att ni så att säga gör etiska val vid era köp av tjänsterna och gör rättsväsendet uppmärksamma på det ni uppfattar som kriminella element.
Så kan ni väl köpa sex bäst ni vill i övrigt. Och för att lägga min åsikt i frågan, Sveriges lagstiftning är sjuk. Ingen vinner på den, varken sexsäljare eller köpare.
Citera
2019-10-20, 10:24
  #6137
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Fast jag har iof upplevt motsatsen. Bara för att man uppmärksammat och eventuellt legat med en kvinna så betyder inte det att man som kille har några förpliktelser gentemot henne, vilket många kvinnor tycks tro.
Nu är jag ju stadgad sedan lång tid tillbaka, eftersom jag ville ha barn och jag valde då ut en lämplig mor till dem. Min övertygelse är att barnen mår bäst i en kärnfamilj och då får man göra jobbet som krävs av en far, både mot dem och mot deras mor. Jag hatar bortskämda slynglar som tror att jordaxeln är uppkörd just i deras rövhål.
Vill du bilda familj och uppfostra dina barn på ett vettigt sätt innebär det ett arbete precis som med allt annat här i livet. Att gå och tro att vettiga kvinnor finns till just för deras skull och skall uppfylla deras förväntningar är ett barnsligt och bortklemat beteende. Man får anstränga sig om man vill ha en sund familjesituation. Precis som på vilket jobb som helst.

Men, tillbaka till inledningen. Jag upplevde innan jag stadgade mig att kvinnor gärna försökte äga mig. Jag lärde mig snabbt att vara jävligt tydlig med var jag stod och hur jag såg på saken. Typ, jag knullar gärna med dig men jag tänker inte binda fast mig vid dig på något vis. Sedan kan man ju gilla personen ändå och fungera som vilken vän som helst men några exklusiva rättigheter till mig är det inte tal om. Talar man om det ifrån början har man ryggen fri, enligt min uppfattning. Fast det kan ändå bli komplikationer, vissa kvinnor inbillar sig ändå att de kommer lyckas styra in det svarta fåret in i fållan och drar igång världens drama för något som egentligen är en skitsak.

Så jag kan förstå att vissa män, och även kvinnor, uppskattar det okomplicerade med att betala för sex och sedan är det inget mer med det.
Jag lägger inga moraliska aspekter alls på er i tråden som köper sex, men jag skulle vilja vädja till er om en sak. Var försiktiga och var uppmärksamma på när ni misstänker ev tvång eller människohandel. Ni kan ju med Sveriges lagstiftning inte gärna anmäla tvivelaktiga företeelser utan att själv åka dit för sexköp men anonymt går det ju alltid att anmäla.
Se till att ni så att säga gör etiska val vid era köp av tjänsterna och gör rättsväsendet uppmärksamma på det ni uppfattar som kriminella element.
Så kan ni väl köpa sex bäst ni vill i övrigt. Och för att lägga min åsikt i frågan, Sveriges lagstiftning är sjuk. Ingen vinner på den, varken sexsäljare eller köpare.

Men om du haft sex med en kvinna får du väl vara hennes dörrmatta ett tag. Det är nog din skyldighet, herr besserwisser. Tror du att du bara kan ligga med en tjej och sedan vara fri som fågeln efteråt?
Sedan ska du inte uttala dig om sexköpslagen, du är bara en kåt hanne som inte begriper bättre. Det är klart du säger den är dålig, du har inte förstånd att påstå någon annat.

Den objektiva sanningen om sexköpslagen kan du bara få från kvinnor. Men vi män behöver inte följa sexköpslagen då vi saknar förstånd att förstå/följa den.

Huruvida en kvinna som säljer sex blir tvingad eller ej är inte mannens uppgift att hålla reda på, ty han har inte förstånd till att förstå/begripa huruvida kvinnan vill eller inte under sin sexuella berusning och därför har han inget ansvar för vad han gör mot en kvinna han köper sex av så länge han bara gör det som han måste för att tillfredsställa sin sexuella drift.
Citera
2019-10-20, 10:41
  #6138
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag ogillar ordet kvinnofälla. Om jag väljer att vara hemma med barnen så är det inte en fälla, det är ett medvetet val. Vi har ett liv, vad är viktigast? Att leva nu eller tänka på pensionen?

Men lilla gumman jag har sett hur det här plays out: när mannen blir äldre vill han uppgradera till en yngre fru och då hamnar du på bar backe.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det bygger såklart på att man är gifta och har gemensam ekonomi, annars faller hela konceptet.

Det är inte så många män idag som är villiga att ställa upp det.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag slänger inte bort nånting för att kunna leva på en man. Jag gör det jag vill göra, lever inte ens ihop med en man för närvarande. Vad som händer i framtiden får man väl se.

http://giphygifs.s3.amazonaws.com/media/fDzM81OYrNjJC/giphy.gif

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Man eller ingen man, jag är inte intresserad av karriär eller att jobba 24/7. Finns annat som är mer meningsfullt för mig.

Tough luck. Det är bara att bita ihop och jobba 60 timmar i veckan på samma sätt som män alltid har gjort.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad feminister har kämpat för det får stå för dem. Jag hade varit med och kämpat för varje människas rätt att få välja själv, välja sitt eget liv. För lika rättigheter inför lagen och lika grundläggande värde. Detta med att alla måste göra karriär och att vi måste mota bort könsroller till varje pris har jag aldrig stått bakom, jag råkar nämligen gilla det "kvinnliga" och jag vill ha en man som gillar det "manliga". Tycker en del män är "för jämställda".

1) Det funkar inte så att man får plocka russinen ur kakan. Samma rättigheter som män = samma skyldigheter som män.

2) Tänk om en man sa att han tänkte "välja sitt eget liv" och strunta i utbildning och jobb för att en kvinna skulle ta hand om honom. Han skulle bli utskrattad.

a) Män har aldrig fått välja mellan att jobba och stanna hemma på samma sätt som kvinnor har kunnat de senaste 50 åren.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det går att sköta hemmet när man kommer hem ja, men om mannen varit hemma hela dagen då får han fasen ha skött det!

Eller så får mannen åka till Thailand och köpa sex av tjejer som är yngre, snyggare, och har en bättre attityd,

https://www.youtube.com/watch?v=f4UCVJkk4kE

https://www.youtube.com/watch?v=H7DIqb-ta1I

https://www.youtube.com/watch?v=Os33A_qt4E0

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag gör saker för honom också givetvis. Det är ett givande och tagande, vet du vad det innebär?

Jag har levt med min man sen jag var 18 år.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
3. Ja? Det är ju det du vill. Det har du sagt flera gånger. Du vill att män ska äga kvinnor. Så vad gaggar du om?

4. Trolla vidare. Du förefaller helt kokko i huvudet som tjatar om barnkläder i en tråd gällande prostitition. Försök ta dig samman, ingen bryr sig om vad du har på dig och inte har på dig.

3) Om män ägde kvinnor skulle de kunna hyra ut dem för jobb, eller hora ut dem om de var attraktiva och tjäna lite pengar på kvinnan, i alla fall täcka kostnaderna för henne. Eller sälja henne och köpa en annan kvinna om de inte var nöjda.

a) Att bara ha en kvinna som ställer upp på oönskat sex då och då är ingen riktig makt.

4) Det var inte jag som började den diskussionen. Men år 2019 konkurrerar man med Instagram-maxade 20 åringar. Ligger man över 15% bf är det över innan det har börjat.
__________________
Senast redigerad av Babianen 2019-10-20 kl. 11:05.
Citera
2019-10-20, 11:03
  #6139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men lilla gumman jag har sett hur det här plays out: när mannen blir äldre vill han uppgradera till en yngre fru och då hamnar du på bar backe.



Det är inte så många män idag som är villiga att ställa upp det.



http://giphygifs.s3.amazonaws.com/media/fDzM81OYrNjJC/giphy.gif



Tough luck. Det är bara att bita ihop och jobba 60 timmar i veckan på samma sätt som män alltid har gjort.



1) Det funkar inte så att man får plocka russinen ur kakan. Samma rättigheter som män = samma skyldigheter som män.

2) Tänk om en man sa att han tänkte "välja sitt eget liv" och strunta i utbildning och jobb för att en kvinna skulle ta hand om honom. Han skulle bli utskrattad.

a) Män har aldrig fått välja mellan att jobba och stanna hemma på samma sätt som kvinnor har kunnat de senaste 50 åren.



Eller så får mannen åka till Thailand och köpa sex av tjejer som är yngre, snyggare, och har en bättre attityd,

https://www.youtube.com/watch?v=f4UCVJkk4kE

https://www.youtube.com/watch?v=H7DIqb-ta1I

https://www.youtube.com/watch?v=Os33A_qt4E0



Jag har levt med min man sen jag var 18 år.



3) Om män ägde kvinnor skulle de kunna hyra ut dem för jobb, eller hora ut dem om de var attraktiva och tjäna lite pengar på kvinnan, i alla fall täcka kostnaderna för henne.

a) Att bara ha en kvinna som ställer upp på oönskat sex då och då är ingen riktig makt.

4) Det var inte jag som började den diskussionen. Men år 2019 konkurrerar man med Instagram-maxade 20 åringar. Ligger man över 15% bf är det över innan det har börjat.
Det är kvinnor som till största delen initierar skilsmässa.

Den medelålders frånskilda byggnadsarbetaren med barn från äktenskapet är inte attraktiv för den 20-åriga kvinnan eftersom det finns 25-åriga byggnadsarbetare som inte har varit gifta och har barn sedan tidigare.

Den största andelen av befolkningen som är gifta inte attraktiva världsvana män med spännande yrken som attraherar en massa unga kvinnor, de flesta medelålders män är tjocka medelmåttor som jobbar i vanliga tråkiga yrken som åker och fiskar på sin fritid, grillar i trädgården och går på fotbollsmatcher med sina kompisar . De flesta medelåldersmän ses lika ointressanta för unga kvinnor som deras pappors vänner
Citera
2019-10-20, 11:09
  #6140
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är kvinnor som till största delen initierar skilsmässa.

Ja exakt. Så det är bara dumt för män att investera i att gifta sig med kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den medelålders frånskilda byggnadsarbetaren med barn från äktenskapet är inte attraktiv för den 20-åriga kvinnan eftersom det finns 25-åriga byggnadsarbetare som inte har varit gifta och har barn sedan tidigare.

1) För det första är han det eftersom han har resurser som den 25 årige killen inte har.

2) Men den 20 åriga kvinnan vill inte knulla ändå, så det är en bättre deal för mannen att köpa sex och lägga resten av pengar på en cool bil eller nåt.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Den största andelen av befolkningen som är gifta inte attraktiva världsvana män med spännande yrken som attraherar en massa unga kvinnor, de flesta medelålders män är tjocka medelmåttor som jobbar i vanliga tråkiga yrken som åker och fiskar på sin fritid, grillar i trädgården och går på fotbollsmatcher med sina kompisar . De flesta medelåldersmän ses lika ointressanta för unga kvinnor som deras pappors vänner

1) Ja det stämmer. Men de flesta unga kvinnor är inte snygga tjejer som "have it going on" de är losers som bor i sin mammas källare, saknar pojkvän, och inte vill jobba.

2) De är mer än villiga att knulla nån i deras farfars ålder om de får sitta hemma och hänga på Instagram istället för att gå till jobbet.

3) Men som sagt spelar det ingen roll eftersom män bara kan köpa sex och slippa betala för en mycket dyrare civil kvinna.
__________________
Senast redigerad av Babianen 2019-10-20 kl. 11:22.
Citera
2019-10-20, 11:20
  #6141
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Jag lägger inga moraliska aspekter alls på er i tråden som köper sex, men jag skulle vilja vädja till er om en sak. Var försiktiga och var uppmärksamma på när ni misstänker ev tvång eller människohandel. Ni kan ju med Sveriges lagstiftning inte gärna anmäla tvivelaktiga företeelser utan att själv åka dit för sexköp men anonymt går det ju alltid att anmäla.

1) Om kvinnor hade samma makt som män, tror du att de skulle ha några problem med tvång av män?

2) Tänk om tvång är det enda sättet att få kvinnor att ställa upp på sex?

Citat:
Ursprungligen postat av Djupfrys
Se till att ni så att säga gör etiska val vid era köp av tjänsterna och gör rättsväsendet uppmärksamma på det ni uppfattar som kriminella element.
Så kan ni väl köpa sex bäst ni vill i övrigt. Och för att lägga min åsikt i frågan, Sveriges lagstiftning är sjuk. Ingen vinner på den, varken sexsäljare eller köpare.

1) Tänk om kvinnor är onda? Då kanske det etiskt rätta valet är att tvinga och utnyttja dem.

a) Kvinnor reagerar inte på tvång på samma sätt som män, precis som djur inte reagerar på tvång på samma sätt. Så det behöver inte vara en big deal. Kvinnor lider inte av det.

2) Förutom att konceptet "tvingad till sex" är super-löjligt, borde du fundera på hur kvinnor behandlar män socialt, tänk på alla gånger som kvinnor har agerat fittigt mot dig och nekat dig sex. Skulle det inte kännas bra att sätta dem på plats?
Citera
2019-10-20, 11:22
  #6142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja exakt. Såd et är bara dumt för mä att investerat i att gifta sig med kvinnor.



1) För det första är han det eftersom han har resurser som den 25 årige killen inte har.

2) Men den 20 åriga kvinnan vill inte knulla ändå, så det är en bättre deal för mannen att köpa sex och lägga resten av pengar på en cool bil eller nåt.



1) Ja det stämmer. Men de flesta unga kvinnor är inte snygga tjejer som "have it going on" de är losers som bor i sin mammas källare, saknar pojkvän, och inte vill jobba.

2) De är mer än villiga att knulla nån i deras farfars ålder om de får sitta hemma och hänga på Instagram istället för att gå till jobbet.

3) Men som sagt spelar det ingen roll eftersom män bara kan köpa sex och slippa betala för en mycket dyrare civil kvinna.
Du påstår att medelåldersmän byter ut sina fruar mot unga snygga instagramtjejer om fruarna har mer än 15'% kroppsfett.
Du tror dessutom att medelålders byggnadsarbetare har mer resurser än den 25-åriga byggnadsarbetaren när det är tvärtom eftersom den medelålders sitter med villalån och dessutom har försörjningsplikt för sina barn som han dessutom har boende hos sig på halvtid och därför behöver en större bostad än om han inte haft barn. Medelålders frånskilda män har mindre tid och möjlighet att göra spontana saker eftersom de vanligtvis delar 50/50 för barnen och deras aktiviteter som fotbollscuper och liknande. Medelåldersmän slutar inte att vara pappor för att de är skilda att leka förälder till andras barn lockar inte unga instagramtjejer
Citera
2019-10-20, 11:27
  #6143
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du påstår att medelåldersmän byter ut sina fruar mot unga snygga instagramtjejer om fruarna har mer än 15'% kroppsfett.

Jag säger inte att de byter ut dem. Men det påverkar husfriden om mannen känner att han har en sub-par kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Du tror dessutom att medelålders byggnadsarbetare har mer resurser än den 25-åriga byggnadsarbetaren när det är tvärtom eftersom den medelålders sitter med villalån och dessutom har försörjningsplikt för sina barn som han dessutom har boende hos sig på halvtid och därför behöver en större bostad än om han inte haft barn.

Maximal cope. En 50 årig man tjänar mycket mer pengar än en 25 åring. Därför kan han ge en ung kvinna en mycket bättre livsstil.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Medelålders frånskilda män har mindre tid och möjlighet att göra spontana saker eftersom de vanligtvis delar 50/50 för barnen och deras aktiviteter som fotbollscuper och liknande. Medelåldersmän slutar inte att vara pappor för att de är skilda att leka förälder till andras barn lockar inte unga instagramtjejer

1) Om mannen skaffar en yngre kvinna kommer det inte bli 50-50, det kommer bli 90-10.

2) Ja det stämmer. Men han kommer inte att ha barnen. Han dumpar dem på ex-frun och åker på resor med sin yngre flickvän.

3) Eller så skaffar han ingen civil flickvän utan hyr en flickvän i Thailand 1-2 gånger om året.

4) Alla de här alternativen är mycket bättre än att leva med en fet och gnatig tant. Man får bara ett liv och då måste män passa på att knulla unga tjejer medan de kan.
Citera
2019-10-20, 11:31
  #6144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja exakt. Så det är bara dumt för män att investera i att gifta sig med kvinnor.



1) För det första är han det eftersom han har resurser som den 25 årige killen inte har.

2) Men den 20 åriga kvinnan vill inte knulla ändå, så det är en bättre deal för mannen att köpa sex och lägga resten av pengar på en cool bil eller nåt.



1) Ja det stämmer. Men de flesta unga kvinnor är inte snygga tjejer som "have it going on" de är losers som bor i sin mammas källare, saknar pojkvän, och inte vill jobba.

2) De är mer än villiga att knulla nån i deras farfars ålder om de får sitta hemma och hänga på Instagram istället för att gå till jobbet.

3) Men som sagt spelar det ingen roll eftersom män bara kan köpa sex och slippa betala för en mycket dyrare civil kvinna.
Unga kvinnor sitter sällan i mammas källare det är jämförelse få kvinnor som lever hemma efter 20 år mot hur många gammpojkar som sitter i källaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in