Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Du förstod inte ironin? Vill du att jag förklarar?
Nej, du behöver inte förklara varför du tror du är en kissekatt.
Däremot kan du förklara varför du tycker det är okey att hindra män från att köpa sex?
Okey, det kanske är fel. Man kanske utnyttjar kvinnor. Vad vet jag? Jag är bara en kåt hanne som inte begriper vad för eventuell skada jag ställer till med vid ett sexköp.
Jag kan inte tänka så långt.
Omyndigförklara mig gärna när det gäller sexköp. Men faktum kvarstår. Kvinnor hindrar män från att i Sverige
enkelt köpa sex. Kunde män ta bussen in till storstan, gå in på en bordell så skulle män kunna ha sex enkelt hur som helst.
Nu ska resan gå till Tyskland med dyra tåg, hotell och annat krångel för att kunna välja mellan 20 - 30 horor på en bordell. För det är så man måste göra, kunna välja bland många kvinnor så man får en hora som tilltalar en. I Sverige kan man hamna hos vilken häxa som helst, bli tagen av polisen eller rånad. Dessutom ska man ha torsktelefon, mörka solglasögon och rock för att genomföra ett sexköp.
Så kvinnor hindrar män från att ha enkelt köpa sex. Jag menar begriper du, kvinna, kissekatt eller vad du nu är, vad du gör? För somliga av oss är det svårt att få resurser till att åka till Tyskland utan omfattande planering och krångel. Är man som jag dessutom både folkskygg, folkilsken med psykotiska vanföreställningar och begränsad ekonomi vill man inte åka så långt.
Män ska sitta år ut och år in utan sex bara för att...? Ja, vadå?
Och tala inte om för mig att det är skadligt med sexköp, för,
Jag. Kan. Inte. Ta. In. Informationen.
Jag kan inte tänka så långt.
Ska män sitta hemma och runka istället för att ha en bordell att gå till bara för att du ska känna dig nöjd.