2019-10-16, 18:31
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hur löste du det? Avvänjde du dig?

Jo först så gick jag över till subutex, vilket gjorde att dagskostnaden gick ner till drygt 50 kr, sen så småningom kunde jag gå med i ett behandlingsprogram där jag fick det gratis. Buprenorfin (subutex alltså) har varit fantastiskt för heroinister, eftersom det är lätt att få tag på även på den svarta marknaden så behöver man sällan de där stora summorna pengar bara för att känna sig frisk, så andelen folk som prostituerar sig bara för att få råd till droger är antagligen mindre idag än den var i början 90-talet, för att anknyta till ämnet (subutex lanserades 1996 i Frankrike och det tog ett tag innan det kom hit).
Citera
2019-10-16, 18:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Hantera det.

1) Vi kan lista olika sätt att hantera det på,

a) Våldta kvinnan.

b) Slå kvinnan tills hon ställer upp.

c) Låsa in kvinnan i en källare på vatten och bröd tills hon ändrar attityd.

d) Lämna kvinnan och barnen.

e) Köpa sex.

2) Vilket av de alternativen^ tycker du verkar bäst?

Citat:
Hahahha du är så jävla ätstörd.

Det här är en väst för en 7-8 åring, https://images2.imagebam.com/98/bc/74/bce21e1323229884.jpg

Den är lite stor över magen på mig, men om den var mindre skulle den vara för liten över bröstet, https://images2.imagebam.com/6a/db/4f/1575c01323229886.jpg

Citat:
Mycket, men jag är inte psykfall på det viset.

1) Så du vill inte gå ner i vikt, du vill inte ställa upp på roligt sex, inte anstränga dig för att vara attraktiv.

2) Kan du se varför din man, eller andra män som lever med kvinnor som dig, hellre går på bordell och köper sex?
Citera
2019-10-16, 18:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Män är inte intresserad av barn de låter sina fruar få barn så att fruarna har något att pyssla med när de inte har sex eller lagar 3-rätters.

Bra killar går aldrig sexlösa, bra killar har dessutom arbeten och givande intressen utanför sin bostad och behöver inte försörjas av svärmor

1) Men bra män vill ha kontakt med sina barn och att barnen ska växa upp i en kärnfamilj. Är det rimligt att män ska tvingas välja mellan att leva med sina barn eller att ha sex?

2) Självklart går bra killar sexlösa. Kvinnor som gillar sex försvinner från marknaden direkt. Det betyder att när en skild man kommer ut på marknaden finns det bara feta och frigida kvinnor kvar att välja på.

3) Så män kommer att tvingas köpa sex även om de lämnar sina relationer för att kvinnor är generellt inte intresserade av att ha sex med män.

4) Varför vill du förbjuda män från att ha sex?
Senast redigerad av Babianen 2019-10-16 kl. 19:06.
Citera
2019-10-16, 20:05
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Bra killar går aldrig sexlösa, bra killar har dessutom arbeten och givande intressen utanför sin bostad och behöver inte försörjas av svärmor

Fel. Känner flera med både bra jobb och givande intressen som är sexlösa.
Citera
2019-10-16, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Jo först så gick jag över till subutex, vilket gjorde att dagskostnaden gick ner till drygt 50 kr, sen så småningom kunde jag gå med i ett behandlingsprogram där jag fick det gratis. Buprenorfin (subutex alltså) har varit fantastiskt för heroinister, eftersom det är lätt att få tag på även på den svarta marknaden så behöver man sällan de där stora summorna pengar bara för att känna sig frisk, så andelen folk som prostituerar sig bara för att få råd till droger är antagligen mindre idag än den var i början 90-talet, för att anknyta till ämnet (subutex lanserades 1996 i Frankrike och det tog ett tag innan det kom hit).
Låter dyrt. Med högkostnadsskydd borde det kosta dig 6 kr o 30 öre per dag. Borde ju gå att samla ihop några burkar enkelt. Flr hård konkurrens om burkarna i dagens mångkulturella Sverige?

Allt socialpsykologiskt svammel om varför horor tvingas till prostitution är trams.

Lärarkåren är den mest deprimerade och sjukskrivna yrkesgruppen i Sverige, bör den förbjudas?

Horor har precis lika mycket val och ansvar som ickehoror. Det är bara borgerlig moralism bakom sexköpslagen.
Citera
2019-10-16, 20:22
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är ett slemmigt hål. Du kan köpa ett eget på Amazon på 500 kronor.
Fast en hundring för ett knull är ju slaveri. Jag säger inte att det ska vara ett lyxliv att hora, men du får ha i åtanke att en del av pengarna ska gå till bordellen/hallicken också. Poängen är att kvinnor måste kunna försörja sig på prostitution. Minimum wage osv.

Citat:
Jag tror inte att det är möjligt.
Vad beror det på? Är kvinnor genetiskt programmerade att hata män?

Citat:
Så män som säljer sex till kvinnor har också psykiska problem då?
Det beror på vilka kvinnor de säljer sex till. Om de bara säljer deras kukar till snygga och sexiga kvinnor, ja då är dessa män lyckligt lottade. Däremot om de säljer deras kukar till tjocka 70-åriga tanter osv, ja då måste de ha allvarliga psykiska problem.

Sedan är det lite skillnad på män och kvinnor i den här frågan, eftersom män inte har lika enorma mindervärdeskomplex, problem med självförtroendet osv som kvinnor har. Det är till exempel ganska ovanligt med manliga anorektiker, medan det är totalt mainstream med kvinnor som lider av anorexia. Att då sälja sin kropp som kvinna, det är ett betydligt större mentalt bekymmer än män som får pengar för att knulla.

Citat:
1) Sluta nu. De enda personerna som fortfarande kallar kvinnor för hora är MENA babbar som inte får ligga.
Sluta svenna dig nu. Anledningen till att svenska killar är livrädda för att använda det proto-germanska ordet hora, beror på att de svenska genusfemnisterna och henvänstern har kastrerat svenska killars bollar, och gjort hora till ett mycket fult ord. Jämför med USA där "cunt" är nästan lika tabubelagt som det sakrosankta N-ordet. I själva verket så tycker svenska killar att kvinnor är horor precis lika mycket som sexuellt frustrerade MENA-babbar som aldrig har fått knulla och spränger upp sig själva i luften pga det, bara det att svenska killar är medvetna om att svensk kvinna vägrar dem fitta om de använder ordet hora.

Här är en frispråkig vit man som använder ordet hora ganska friskt:

David Allan Coe - I Made Linda Lovelace Gag (Lyrics on screen):
https://www.youtube.com/watch?v=TJf0Me5_OVg

^^ Mer sånt!

Förnekar du att du är en hora? Du kan inte få det till att du inte är en hora genom att kalla mig MENA-babbe, lol.

Citat:
2) Jag har inte emot det på något sätt. Du får kalla mig hora varje dag och två gånger på söndagar.
Utmärkt. Med din tillåtelse och tillstånd kommer jag fortsätta kalla dig hora framöver

Citat:
3) Det här vara bara en sån där "it's just like in the encyclopedia" moment.
Jag förstår inte vad du försöker säga här.

Citat:
Okay bro "hardcore hora".
That's you

Citat:
Det är sånt som andra män får betala dyrt för.
Har någon någonsin betalat för att få knulla dig?

Citat:
Ja jag tror att kvinnor kommer att förlora rösträtten inom vår livstid.
Tror eller hoppas på? I vilket fall som helst kommer det inte hända.

Citat:
Men vem älskar en femoid? Är du nån sorts cuck eller? En femoid existerar för att serva och underhålla män.
Jag glömmer ibland att ditt och Babianen's äktenskap är ett karikatyrförhållande. My bad.

Den enda och riktiga cucken här är din make, Babianen, lol, som delar dig med andra män. Cuck betyder inte "man älskar kvinna"; cuck är en förkortning av cuckoldry, och cuck betyder att en gift man tänder på att stå och titta på när andra män knullar hans fru. Vilket enligt egen utsago, är precis vad din man, den riktiga Babianen, gör när ni besöker sexklubbar i Tyskland, lol.

Citat:
Jag försörjer en man, jag ger honom barn, jag sköter hans hem.
Häftigt. Men återigen, hur gör det dig bättre än alla andra kvinnor? Kan du vinna världsmästerskapet i schack eller vad är grejen; vad gör dig mer speciell och värd mer än andra kvinnor?

Citat:
1) Det beror på. Kvinnor som har lågt libido på grund av hang ups (typ som att sex är förnedrande eller äckligt) kan botas om de går i terapi och gör sina hemläxor.
Jag är tveksam till det. Kvinnor som tycker att sex är äckligt, är dels halvläbbar och dels extremt bortskämda (som alla kvinnor är). Så jag ställer mig ganska skeptisk till att det går att bota kvinnor från deras sexfientlighet.

Citat:
2) Men om kvinnan inte ogillar sex på grund av hang ups utan bara inte känner någon sexlust då finns det inget man kan göra.
Fast så var det ju inte förr. Förr i tiden var det betydligt vanligare att kvinnor gifte sig och skaffade många barn osv. Visst fanns det manliga incels och kvinnliga volcels även då, men inte som idag.

Citat:
a) Det finns en del studier som har visat att testosteron kan höja kvinnors sexlust något, men I am not a doctor, nor do I play one on TV.
Har du sett porrfilmer med anabolabrudar någon gång? De är extremt kåta.

Citat:
3) Jag skulle säga att om det fanns något som fick kvinnor att vilja ha sex då hade det upptäckts vid det här laget. Min teori är att de flesta kvinnor inte är gjorda för att ha sex. Det finns ingen annan förklaring.
Det handlar inte om att kvinnor inte är gjorda för att ha sex (självklart är kvinnor designade för att knullas, vad annars liksom), utan helt enkelt är det så att kvinnor är jäääääävligt tråkiga. Kvinnor har dålig humor, kass musiksmak, fattar inget av filmerna de kollar på osv. Att då förvänta sig att kvinnor ska uppskatta sex lika mycket som män, är att hoppas på för mycket.

Citat:
Nooooo. Fula kvinnor har enorma komplex.
Visst är det så, men alla kvinnor har enorma komplex. Det är inte så att snygga kvinnor har bra självförtroende och aldrig känner sig osäkra osv.

Citat:
Dan är en lätt autistisk armenier. Det är ingen kvinna som vill knulla honom gratis.
Vet du ens vad autism är för något? lol. Så här lät du inte för ett tag sedan om din favorit-alfahanne, Dan Bilzerian:

Citat:
1) Vad är det som du är butthurt över?

2) Anta att du (ni) var Dan Bilzerian skulle du (ni) bry er om vem någon bekant gifter sig med? När ni kan banka på tjejer, köra runt i eran Ferrari, åka ut med vulgo båt, resa med privat-planet, eller gå på fest.

3) Att vara överklass är lite som att vara Dan Bilzerian du är attraktiv, har lätt att få kvinnor, har många vänner, behöver inte jobba eller utbilda dig, kan resa var du vill i världen, kan köpa allt som du vill ha, och så vidare. Alla som du känner har ungefär samma livsstil.

4) Tror ni att det är viktigt med utbildning, sociala koder och släktnamn då?
Och nu säger du helt plötsligt att det är ingen kvinna som vill knulla Dan Bilzerian gratis. Som om kvinnor aldrig knullar gratis i vanliga fall, med betydligt fattigare killar. Det är ju inte direkt så att Bilzerian knullar Charlize Theron och Denise Richards, utan han knullar vanliga okända attention whores från Instagram osv. Självklart betalar han inte dem, han skulle vara ruinerad vid det här laget om han betalade alla brudar han har haft hemma och knullat under det här decenniet.

Dessutom så är Bilzerian bara halv-armenier. Men hans coolhet kommer helt klart från den armeniska sidan. Om du med autism menar hans pokerbesatthet, så kan de flesta utveckla en autistisk fixering kring någon hobby om det innebär att de kommer vinna tiotals miljoner dollar på några timmar.

Citat:
1) Ja Anglina Jolie är galen. Men a) Brad Pitt gifte sig med henne ändå ( det visar hur mycket män vill ha smala kvinnor) och b) hon dumpade Brad Pitt.
Brad Pitt gifte sig med hennes ansikte, inte med hennes kropp. Sedan är hon den enda snygga kvinnan han har varit tillsammans med, alla andra kvinnor han har dejtat eller varit gift med, har alla varit fula (Jennifer Aniston har trollnäsa, Gwyneth Paltrow ser ut som ett lik, Robin Givens är negress och Juliette Lewis ser ut som ett mongo och är till och med galnare än Angelina Jolie). För att vara en man som kan få vilken kvinna i hela världen, så har Brad Pitt verkligen dålig smak.

Citat:
2) Om Brad Pitt blir dumpad av sin fru vilken chans har Svenssons?
Så Brad Pitt är incel menar du, på fullaste allvar? Det var ingen större förlust för Brad Pitt att Angelina dumpade honom. Han var nog bara olycklig över att hon hade opererat bort tuttarna och livmodern, så han startade nog ett bråk med Maddox avsiktligt så att Angelina skulle skilja sig. Good for him. Han är fri från häxan nu och han är fri att knulla vilken ung attraktiv kvinna han känner för. Brad Pitt har ju en net worth på 300 miljoner dollar och det är fortfarande ganska många kvinnor som tycker att han är snygg. Angelina Jolie debaclet handlade bara om att han ville bli pappa, och kolla vad Angelina har gjort med Shiloh: transvestit.

Citat:
1) I länder där kvinnor har mer frihet knullas det mindre.
Är det verkligen så? Det är väl mer så att allt färre män får knulla i feministiska länder.

Citat:
2) Det visar att kvinnor bara knullar när de måste för att få mat och bostad typ.
Vad är din lösning på kvinnors knullfientlighet?

Citat:
3) Ju mer ekonomisk frihet kvinnor har, desto mindre intresserade är de av att knulla med män.
Så är det. Just därför handlade feminism aldrig om att göra det bättre för kvinnor, utan snarare om att göra det svårare för män att skaffa sig en fru. Feminism = minska barnafödandet.
Citera
2019-10-16, 20:22
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
4) Det är 100% logiskt om du inser att sex med män är äckligt och hemskt.
Men nu är det ju så att många kvinnor faktiskt blir sexuellt upphetsade av män. Jag vågar inte påstå att det är majoriteten av kvinnor, men en stor andel är det hur som helst.

Citat:
1) Att knulla män är lite av en äcklig upplevelse. Det är en man som pumpar på dig, han svettas över dig, det är kroppsvätskor, det är det man tänder på.
Okej, så du är med andra ord, en äcklig kvinna?

Citat:
2) Om du då gör upplevelsen lite äckligare till exempel genom att mannen är mer oattraktiv då blir det mer upphetsande.
Är det därför kvinnor gillar att bli knullade av negrer, eller beror det bara på kukstorleken?

Citat:
4) Försök tänka på det som att män är oattraktiva sexuellt (det borde inte vara svårt för dig right?) då tänder man som kvinna på att bli knullad av nån som är oattraktiv.
Varför? Vi killar blir ju kåtare av snygga tjejer, menar du att kvinnor inte är normalt funtade i den här frågan?

Citat:
a) Så ju mer oattraktiv mannen är desto mer upphetsande är det.
Låter error, men det stämmer säkert, eftersom kvinnor har rent allmänt fel i skallen. Det förklarar även varför man alltid ser riktigt snygga tjejer med objektivt fula killar.

Citat:
b) Mannen behöver inte vara fysiskt oattraktiv han kan vara arrogant, pushy, irriterande, då kan det rinna till. Tänk att bli knullad av en kort kille som är arrogant och irriterande... *dregel*
Apropå det, tänder du på att Babianen är kort? Har för mig att du är längre än honom. Han är om jag minns rätt, 160 cm, och du 164 cm? Något sådant var det i alla fall.

Citat:
1) Civila kvinnor vill mjölka män på så mycket uppmärksamhet och resurser som möjligt innan de ställer upp på sex.

2) Tänk om män skulle göra samma sak med kvinnor, till exempel kräva att kvinnan sög av honom 10 gånger innan han var villig att prata med henne. Du skulle känna ganska utnyttjad right?

3) Om man har som hobby att utnyttja män och slösa deras tid får man skylla sig själv när de väljer att köpa sex istället och slippa all bullshit.
Fru Babian har faktiskt en poäng här. Prostitution och sexköp, är helt enkelt alla mäns självförsvar mot kvinnor som spårar ur för mycket. Snålar kvinnor/flickvännen/frugan för mycket med fittan, ja då är det bara att ge pengar till prostituerade horor och få det du ville ha; pengar som kunde ha gått till din fru, men som hon nu inte får som straff, och som går till en random prostituerad hora du inte känner

Citat:
1) Att du oironiskt använder ett ord som ortorexi får mig att tro att du chipsar hårt.
I ditt fall så har du inte ortorexi, eftersom du inte äter särskilt nyttigt, du är helt enkelt en standard anorektiker.

Citat:
2) Det är ingen 16 åring som ser ut som jag,

https://images2.imagebam.com/ef/8e/2f/b885741323216948.JPG

https://images2.imagebam.com/0f/a0/ea/db0dc91323216952.JPG

https://images2.imagebam.com/82/9e/7f/3442861323216953.JPG

det där är 12.5% bf ^
Det där är en feministkropp. Anorexia är en feministisk favorit. Bara feminister kan få för sig att det är snyggt för kvinnor att ha en bodybuilder deff. Feminism handlar om att göra kvinnor till män. Låg fettprocent är manligt.

Citat:
Du är fet eller hur?
Ta det lugnt med anorexian nu

Citat:
Du låter som min mamma.
Din mamma kanske har en poäng?
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-10-16 kl. 20:24.
Citera
2019-10-16, 20:44
Medlem
Jag tror att det som gör relationer lite svårare mellan män och kvinnor är att det finns så mycket bilder och videor på folk.

Förr var det mycket enklare männen och kvinnorna tände på varandra mycket lättare. De behövde inte vara perfekta utan det gick till och med vara ganska ful och man vart uppskattad iallafall.

Jag tror om ett par verkligen skulle vilja bli mer attraherade av varandra ska de titta så lite som möjligt på andra lättklädda personer ,utan ha mer ögonen för varandra.

Det skulle kunna vara så att män och kvinnor var mer kära i varandra innan alla bilder kom. Alla fall en del ungefär 75%. Män vart nog nästan förhäxade av sin kvinnor eftersom de upplevde dem så attraktiva.
Citera
2019-10-16, 20:51
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Jag tror om ett par verkligen skulle vilja bli mer attraherade av varandra ska de titta så lite som möjligt på andra lättklädda personer ,utan ha mer ögonen för varandra.

Svårt dock med tanke på att var och varannan tjejjävel går omkring lättklädd som en hora idag. Du kan inte gå och köpa mjölk utan att råka hamna bakom nån 18-åring som visar upp sitt underliv och rumpa för omvärlden.

Om par ska undvika att se lättklädda personer (kvinnor) får de nog flytta ut i skogen eller till en öde ö.
Citera
2019-10-16, 21:37
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Låter dyrt. Med högkostnadsskydd borde det kosta dig 6 kr o 30 öre per dag. Borde ju gå att samla ihop några burkar enkelt. Flr hård konkurrens om burkarna i dagens mångkulturella Sverige?

Allt socialpsykologiskt svammel om varför horor tvingas till prostitution är trams.

Lärarkåren är den mest deprimerade och sjukskrivna yrkesgruppen i Sverige, bör den förbjudas?

Horor har precis lika mycket val och ansvar som ickehoror. Det är bara borgerlig moralism bakom sexköpslagen.

Jag ger normalt bort min pant. Högkostnadsskydd gäller först när man köper saker lagligt dock.

Du får tänka på att det finns ont om alternativ när man behöver kunna få ihop mycket pengar varje dag, det finns jobb som är tillräckligt välbetalda men de är ofta svåra att kunna sköta om man är drogberoende. Jag säger ofta, inte alltid, vårdpersonal (sjuksköterskor så väl som läkare) har ju dokumenterat hög frekvens av drogberoende. Men för många är sexarbete det enda realistiska alternativet.

Skulle det då göra situationen bättre för någon att ta bort det alternativet? Nej förmodligen inte.
Citera
2019-10-16, 21:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Fast en hundring för ett knull är ju slaveri. Jag säger inte att det ska vara ett lyxliv att hora, men du får ha i åtanke att en del av pengarna ska gå till bordellen/hallicken också. Poängen är att kvinnor måste kunna försörja sig på prostitution. Minimum wage osv.

1) Vad tror du att det kostar en kvinna att sära på benen? Ingenting.

2) Ja om hon har en hallick borde hon få mer men det är för att pengarna ska gå till en man.

3) Räkna på det: 10 killar per dag x 100 kr = 1000 kronor per dag. x 20 dagars jobb = 20.000. Om hon dessutom får gratis boende och mat på bordellen är det helt okay.

4) Men okay minimum wage om du absolut måste ge kvinnor pengar.

Citat:
Vad beror det på? Är kvinnor genetiskt programmerade att hata män?

1) Det beror på att kvinnor är djur. Hur reagerar ett djur om du försöker sätta på det? Det försöker fly eller försöker bita dig. Samma sak med kvinnor.

2) "Men hur är det med reproduktion?" undrar du säkert. Kvinnan särar på benen i utbyte mot mat, hon blir full och knullar på fyllan, eller våldtäkt.

a) Konceptet att kvinnor skulle samtycka till sex för att de vill är lol.

Citat:
Det beror på vilka kvinnor de säljer sex till. Om de bara säljer deras kukar till snygga och sexiga kvinnor, ja då är dessa män lyckligt lottade. Däremot om de säljer deras kukar till tjocka 70-åriga tanter osv, ja då måste de ha allvarliga psykiska problem.

Tänk dig helt average kvinnor i alla åldrar. Behöver du vara psykist sjuk för att knulla dem för 1000 kronor i timmen?

Citat:
Sedan är det lite skillnad på män och kvinnor i den här frågan, eftersom män inte har lika enorma mindervärdeskomplex, problem med självförtroendet osv som kvinnor har. Det är till exempel ganska ovanligt med manliga anorektiker, medan det är totalt mainstream med kvinnor som lider av anorexia. Att då sälja sin kropp som kvinna, det är ett betydligt större mentalt bekymmer än män som får pengar för att knulla.

Take it from me brah: det är en mycket större grej för män att hora än det är för kvinnor. I princip alla kvinnor du känner skulle suga kuk i en gränd för en hamburgare.

Citat:
Sluta svenna dig nu. Anledningen till att svenska killar är livrädda för att använda det proto-germanska ordet hora, beror på att de svenska genusfemnisterna och henvänstern har kastrerat svenska killars bollar, och gjort hora till ett mycket fult ord. Jämför med USA där "cunt" är nästan lika tabubelagt som det sakrosankta N-ordet. I själva verket så tycker svenska killar att kvinnor är horor precis lika mycket som sexuellt frustrerade MENA-babbar som aldrig har fått knulla och spränger upp sig själva i luften pga det, bara det att svenska killar är medvetna om att svensk kvinna vägrar dem fitta om de använder ordet hora.

Här är en frispråkig vit man som använder ordet hora ganska friskt:

David Allan Coe - I Made Linda Lovelace Gag (Lyrics on screen):
https://www.youtube.com/watch?v=TJf0Me5_OVg

^^ Mer sånt!

Förnekar du att du är en hora? Du kan inte få det till att du inte är en hora genom att kalla mig MENA-babbe, lol.

1) Förr i tiden när farfar var ung, och alla män hade en fru som de fick sätta på då och då, var det en grej att kvinna var en hora.

2) Idag är alla incels som sitter hemma och sticker kuken i sexleksaker. Det har inte samma impact om det kommer från en man som inte har sex.

3) Det är som att en man skulle bli kallad gigolo av en tjej som är oskuld.

Citat:
Utmärkt. Med din tillåtelse och tillstånd kommer jag fortsätta kalla dig hora framöver

Knock yourself out bro.

Citat:
Jag förstår inte vad du försöker säga här.

2:00, https://www.youtube.com/watch?v=W8YAK8oMEKI

Citat:
Har någon någonsin betalat för att få knulla dig?

Nope. Jag har fått erbjudanden. Men jag vill ha sexet på mitt sätt.

Citat:
Jag glömmer ibland att ditt och Babianen's äktenskap är ett karikatyrförhållande. My bad.

Du är bara jelly för att ingen kvinna skulle försörja dig.

Citat:
Den enda och riktiga cucken här är din make, Babianen, lol, som delar dig med andra män. Cuck betyder inte "man älskar kvinna"; cuck är en förkortning av cuckoldry, och cuck betyder att en gift man tänder på att stå och titta på när andra män knullar hans fru. Vilket enligt egen utsago, är precis vad din man, den riktiga Babianen, gör när ni besöker sexklubbar i Tyskland, lol.

1) Använd sunt förnuft: om du byter din tjej mot andra kvinnor då får du knulla mer right?

a) Vill du knulla mer eller mindre?

b) "Men jag borde inte behöva knulla nån annan... um, du är en cuck om du tvingar mig att göra det... um, kärlek och sånt..."

c) Det är en scam så att kvinnor ska komma undan med mindre att ta mindre kuk.

2) Sex är priset som kvinnor betalar för en relation. Vilket pris är högst,

a) att knulla 1 man som kvinnan känner?

b) att knulla 10 okända creeps?

3) Så en kvinna tänker: "om jag vill vara med Elias måste jag bara knulla honom. Om jag vill vara med Babianen måste jag bli knullad i alla hål av 10 creeps."

a) "Elias är en idiot så nu kan jag slappna av, jag behöver inte göra något med honom"

b) "Babianen är väldigt krävande, det är bäst att jag håller mig borta från honom"

Citat:
Häftigt. Men återigen, hur gör det dig bättre än alla andra kvinnor? Kan du vinna världsmästerskapet i schack eller vad är grejen; vad gör dig mer speciell och värd mer än andra kvinnor?

För att jag är till nytta medan andra kvinnor inte är det.

Citat:
Jag är tveksam till det. Kvinnor som tycker att sex är äckligt, är dels halvläbbar och dels extremt bortskämda (som alla kvinnor är). Så jag ställer mig ganska skeptisk till att det går att bota kvinnor från deras sexfientlighet.

Det finns kliniska studier på det. Om kvinnans sex-vägran beror att hon blivit uppfostrad med att sex är smutsigt och äckligt går det att bota med terapi. Det betyder inte att hon blir kåt och villig hela tiden, men hon blir villig att ställa upp då och då.

Citat:
Fast så var det ju inte förr. Förr i tiden var det betydligt vanligare att kvinnor gifte sig och skaffade många barn osv. Visst fanns det manliga incels och kvinnliga volcels även då, men inte som idag.

Kvinnorna ställde upp för att de inte ha något val. Det betyder inte att de tyckte om det obv.

Citat:
Har du sett porrfilmer med anabolabrudar någon gång? De är extremt kåta.

Och hur höga doser ligger de kvinnorna på?

Citat:
Det handlar inte om att kvinnor inte är gjorda för att ha sex (självklart är kvinnor designade för att knullas, vad annars liksom), utan helt enkelt är det så att kvinnor är jäääääävligt tråkiga. Kvinnor har dålig humor, kass musiksmak, fattar inget av filmerna de kollar på osv. Att då förvänta sig att kvinnor ska uppskatta sex lika mycket som män, är att hoppas på för mycket.

Rent fysiskt är kvinnor gjorda för att knullas obv. Men psykologiskt är inte alla kvinnor gjorda för att uppskatta det. Det är få kvinnor som blir kåta av att få en kuk sig.

Citat:
Visst är det så, men alla kvinnor har enorma komplex. Det är inte så att snygga kvinnor har bra självförtroende och aldrig känner sig osäkra osv.

Det är en vanlig cope. Självklart har snygga kvinnor nån mindre issue. Men det kommer inte i närheten av hur messed up fula kvinnor är.

Citat:
Vet du ens vad autism är för något? lol. Så här lät du inte för ett tag sedan om din favorit-alfahanne, Dan Bilzerian:

1) För män är Dan Bilzerian en alfahanne.

2) För kvinnor är han bara some ethnic guy.

Citat:
Och nu säger du helt plötsligt att det är ingen kvinna som vill knulla Dan Bilzerian gratis. Som om kvinnor aldrig knullar gratis i vanliga fall, med betydligt fattigare killar. Det är ju inte direkt så att Bilzerian knullar Charlize Theron och Denise Richards, utan han knullar vanliga okända attention whores från Instagram osv. Självklart betalar han inte dem, han skulle vara ruinerad vid det här laget om han betalade alla brudar han har haft hemma och knullat under det här decenniet.

Du måste titta på Dan Bilzerian genom en kvinnas ögon. Det finns ingenting knullbart med honom.

Citat:
Så Brad Pitt är incel menar du, på fullaste allvar?

Brad Pitt får betala för sex som alla andra. Han kan möjligen får knulla för att han är känd. Men personen Brad Pitt är inte speciellt knullbar.

Citat:
Är det verkligen så? Det är väl mer så att allt färre män får knulla i feministiska länder.

1) Jag postade ett citat från den finska studien tidigare i tråden. Där jämförde de Nordeuropa med Sydeuropa och i Sydeuropa knullades det mer.

2) Det handlar om sex i relationer i det här fallet.

Citat:
Vad är din lösning på kvinnors knullfientlighet?

1) På lång sikt: ersätt dem med sex-robotar.

2) På medel-lång sikt: dela på de kvinnor som vill knulla.

3) På kort sikt: legalisera våldtäkt i relationer.
Citera
2019-10-16, 21:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Men nu är det ju så att många kvinnor faktiskt blir sexuellt upphetsade av män. Jag vågar inte påstå att det är majoriteten av kvinnor, men en stor andel är det hur som helst.

1) Nope. Det är ungefär lika många kvinnor som tänder på män, som det finns män som tänder på män.

2) Realistiskt talar vi om 5% av kvinnorna at any given time.

Citat:
Okej, så du är med andra ord, en äcklig kvinna?

Jag är Dennis 47 år, gloryhole bög i en kvinnas kropp.

Citat:
Är det därför kvinnor gillar att bli knullade av negrer, eller beror det bara på kukstorleken?

1) Att knulla en neger är inte äckligt as such.

a) Kvinnor som knullar negrer eller andra ethnics som en fetish har nån sorts delusions.

2) Kukstorlek is not a thing.

Citat:
Varför? Vi killar blir ju kåtare av snygga tjejer, menar du att kvinnor inte är normalt funtade i den här frågan?

För kvinnor är det tvärtom: vi tänder på att bli knullade av killar som är fula, konstiga, perviga, såna saker.

Citat:
Låter error, men det stämmer säkert, eftersom kvinnor har rent allmänt fel i skallen. Det förklarar även varför man alltid ser riktigt snygga tjejer med objektivt fula killar.

Ja exakt kvinnan tycker säkert att det är lite perverst att bli knullad av den killen.

Citat:
Apropå det, tänder du på att Babianen är kort? Har för mig att du är längre än honom. Han är om jag minns rätt, 160 cm, och du 164 cm? Något sådant var det i alla fall.

Yep. Han är 160, jag är 166.

Citat:
Fru Babian har faktiskt en poäng här. Prostitution och sexköp, är helt enkelt alla mäns självförsvar mot kvinnor som spårar ur för mycket. Snålar kvinnor/flickvännen/frugan för mycket med fittan, ja då är det bara att ge pengar till prostituerade horor och få det du ville ha; pengar som kunde ha gått till din fru, men som hon nu inte får som straff, och som går till en random prostituerad hora du inte känner

Det är därför som kvinnor hatar horor för att de tar deras pengar. Och de tar bort kvinnans möjlighet att använda sex som utpressning aka the pussy whip.
Senast redigerad av Babianen 2019-10-16 kl. 22:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in