Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det är ett slemmigt hål. Du kan köpa ett eget på Amazon på 500 kronor.
Fast en hundring för ett knull är ju slaveri. Jag säger inte att det ska vara ett lyxliv att hora, men du får ha i åtanke att en del av pengarna ska gå till bordellen/hallicken också. Poängen är att kvinnor måste kunna försörja sig på prostitution. Minimum wage osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag tror inte att det är möjligt.
Vad beror det på? Är kvinnor genetiskt programmerade att hata män?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Så män som säljer sex till kvinnor har också psykiska problem då?
Det beror på vilka kvinnor de säljer sex till. Om de bara säljer deras kukar till snygga och sexiga kvinnor, ja då är dessa män lyckligt lottade. Däremot om de säljer deras kukar till tjocka 70-åriga tanter osv, ja då måste de ha allvarliga psykiska problem.
Sedan är det lite skillnad på män och kvinnor i den här frågan, eftersom män inte har lika enorma mindervärdeskomplex, problem med självförtroendet osv som kvinnor har. Det är till exempel ganska ovanligt med manliga anorektiker, medan det är totalt mainstream med kvinnor som lider av anorexia. Att då sälja sin kropp som kvinna, det är ett betydligt större mentalt bekymmer än män som får pengar för att knulla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Sluta nu.

De enda personerna som fortfarande kallar kvinnor för hora är MENA babbar som inte får ligga.
Sluta svenna dig nu. Anledningen till att svenska killar är livrädda för att använda det proto-germanska ordet hora, beror på att de svenska genusfemnisterna och henvänstern har kastrerat svenska killars bollar, och gjort hora till ett mycket fult ord. Jämför med USA där "cunt" är nästan lika tabubelagt som det sakrosankta N-ordet. I själva verket så tycker svenska killar att kvinnor är horor precis lika mycket som sexuellt frustrerade MENA-babbar som aldrig har fått knulla och spränger upp sig själva i luften pga det, bara det att svenska killar är medvetna om att svensk kvinna vägrar dem fitta om de använder ordet hora.
Här är en frispråkig vit man som använder ordet hora ganska friskt:
David Allan Coe - I Made Linda Lovelace Gag (Lyrics on screen):
https://www.youtube.com/watch?v=TJf0Me5_OVg
^^ Mer sånt!
Förnekar du att du är en hora? Du kan inte få det till att du inte är en hora genom att kalla mig MENA-babbe, lol.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Jag har inte emot det på något sätt. Du får kalla mig hora varje dag och två gånger på söndagar.
Utmärkt. Med din tillåtelse och tillstånd kommer jag fortsätta kalla dig hora framöver
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
3) Det här vara bara en sån där "it's just like in the encyclopedia" moment.
Jag förstår inte vad du försöker säga här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Okay bro "hardcore hora".

That's you
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Det är sånt som andra män får betala dyrt för.
Har någon någonsin betalat för att få knulla dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Ja jag tror att kvinnor kommer att förlora rösträtten inom vår livstid.
Tror eller hoppas på? I vilket fall som helst kommer det inte hända.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Men vem älskar en femoid? Är du nån sorts cuck eller? En femoid existerar för att serva och underhålla män.
Jag glömmer ibland att ditt och Babianen's äktenskap är ett karikatyrförhållande. My bad.
Den enda och riktiga cucken här är din make, Babianen, lol, som delar dig med andra män. Cuck betyder inte "man älskar kvinna"; cuck är en förkortning av cuckoldry, och cuck betyder att en gift man tänder på att stå och titta på när andra män knullar hans fru. Vilket enligt egen utsago, är precis vad din man, den riktiga Babianen, gör när ni besöker sexklubbar i Tyskland, lol.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag försörjer en man, jag ger honom barn, jag sköter hans hem.
Häftigt. Men återigen, hur gör det dig bättre än alla andra kvinnor? Kan du vinna världsmästerskapet i schack eller vad är grejen; vad gör dig mer speciell och värd mer än andra kvinnor?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Det beror på. Kvinnor som har lågt libido på grund av hang ups (typ som att sex är förnedrande eller äckligt) kan botas om de går i terapi och gör sina hemläxor.
Jag är tveksam till det. Kvinnor som tycker att sex är äckligt, är dels halvläbbar och dels extremt bortskämda (som alla kvinnor är). Så jag ställer mig ganska skeptisk till att det går att bota kvinnor från deras sexfientlighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Men om kvinnan inte ogillar sex på grund av hang ups utan bara inte känner någon sexlust då finns det inget man kan göra.
Fast så var det ju inte förr. Förr i tiden var det betydligt vanligare att kvinnor gifte sig och skaffade många barn osv. Visst fanns det manliga incels och kvinnliga volcels även då, men inte som idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
a) Det finns en del studier som har visat att testosteron kan höja kvinnors sexlust något, men I am not a doctor, nor do I play one on TV.
Har du sett porrfilmer med anabolabrudar någon gång? De är extremt kåta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
3) Jag skulle säga att om det fanns något som fick kvinnor att vilja ha sex då hade det upptäckts vid det här laget. Min teori är att de flesta kvinnor inte är gjorda för att ha sex. Det finns ingen annan förklaring.
Det handlar inte om att kvinnor inte är gjorda för att ha sex (självklart är kvinnor designade för att knullas, vad annars liksom), utan helt enkelt är det så att kvinnor är jäääääävligt tråkiga. Kvinnor har dålig humor, kass musiksmak, fattar inget av filmerna de kollar på osv. Att då förvänta sig att kvinnor ska uppskatta sex lika mycket som män, är att hoppas på för mycket.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Nooooo. Fula kvinnor har enorma komplex.
Visst är det så, men alla kvinnor har enorma komplex. Det är inte så att snygga kvinnor har bra självförtroende och aldrig känner sig osäkra osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Dan är en lätt autistisk armenier. Det är ingen kvinna som vill knulla honom gratis.
Vet du ens vad autism är för något? lol. Så här lät du inte för ett tag sedan om din favorit-alfahanne, Dan Bilzerian:
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Vad är det som du är butthurt över?
2) Anta att du (ni) var Dan Bilzerian skulle du (ni) bry er om vem någon bekant gifter sig med? När ni kan banka på tjejer, köra runt i eran Ferrari, åka ut med vulgo båt, resa med privat-planet, eller gå på fest.
3) Att vara överklass är lite som att vara Dan Bilzerian du är attraktiv, har lätt att få kvinnor, har många vänner, behöver inte jobba eller utbilda dig, kan resa var du vill i världen, kan köpa allt som du vill ha, och så vidare. Alla som du känner har ungefär samma livsstil.
4) Tror ni att det är viktigt med utbildning, sociala koder och släktnamn då?
Och nu säger du helt plötsligt att det är ingen kvinna som vill knulla Dan Bilzerian gratis. Som om kvinnor aldrig knullar gratis i vanliga fall, med betydligt fattigare killar. Det är ju inte direkt så att Bilzerian knullar Charlize Theron och Denise Richards, utan han knullar vanliga okända attention whores från Instagram osv. Självklart betalar han inte dem, han skulle vara ruinerad vid det här laget om han betalade alla brudar han har haft hemma och knullat under det här decenniet.
Dessutom så är Bilzerian bara halv-armenier. Men hans coolhet kommer helt klart från den armeniska sidan. Om du med autism menar hans pokerbesatthet, så kan de flesta utveckla en autistisk fixering kring någon hobby om det innebär att de kommer vinna tiotals miljoner dollar på några timmar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Ja Anglina Jolie är galen. Men a) Brad Pitt gifte sig med henne ändå ( det visar hur mycket män vill ha smala kvinnor) och b) hon dumpade Brad Pitt.
Brad Pitt gifte sig med hennes ansikte, inte med hennes kropp. Sedan är hon den enda snygga kvinnan han har varit tillsammans med, alla andra kvinnor han har dejtat eller varit gift med, har alla varit fula (Jennifer Aniston har trollnäsa, Gwyneth Paltrow ser ut som ett lik, Robin Givens är negress och Juliette Lewis ser ut som ett mongo och är till och med galnare än Angelina Jolie). För att vara en man som kan få vilken kvinna i hela världen, så har Brad Pitt verkligen dålig smak.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Om Brad Pitt blir dumpad av sin fru vilken chans har Svenssons?
Så Brad Pitt är incel menar du, på fullaste allvar? Det var ingen större förlust för Brad Pitt att Angelina dumpade honom. Han var nog bara olycklig över att hon hade opererat bort tuttarna och livmodern, så han startade nog ett bråk med Maddox avsiktligt så att Angelina skulle skilja sig. Good for him. Han är fri från häxan nu och han är fri att knulla vilken ung attraktiv kvinna han känner för. Brad Pitt har ju en net worth på 300 miljoner dollar och det är fortfarande ganska många kvinnor som tycker att han är snygg. Angelina Jolie debaclet handlade bara om att han ville bli pappa, och kolla vad Angelina har gjort med Shiloh: transvestit.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) I länder där kvinnor har mer frihet knullas det mindre.
Är det verkligen så? Det är väl mer så att allt färre män får knulla i feministiska länder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Det visar att kvinnor bara knullar när de måste för att få mat och bostad typ.
Vad är din lösning på kvinnors knullfientlighet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
3) Ju mer ekonomisk frihet kvinnor har, desto mindre intresserade är de av att knulla med män.
Så är det. Just därför handlade feminism aldrig om att göra det bättre för kvinnor, utan snarare om att göra det svårare för män att skaffa sig en fru. Feminism = minska barnafödandet.