Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Varför är du inte gift?
Jag (vi) har inte sett nyttan med det (än). Vi har inga barn och delad ekonomi tex.
Citat:
Jag har inga problem med att underhålla män. Jag har vuxit upp med det.
Vad menar du med "underhålla män"?
Citat:
1) Tjejer i 20-25 års åldern vill ha min plats. Det är klart att jag ser till att vara competitive annars kommer min man att ersätta mig.
Fast det sa du ju precis att han inte kommer att göra eftersom du betalar för honom, "ger" honom barn, städar, diskar och lagar mat, i princip allt hushållsarbetet.
Citat:
2) Tror du inte att din man skulle dumpa dig för en 20 årig Instagram tjej om han fick chansen?
Nej, han hade ju riskerat att förlora mig.
Citat:
Mitt intresse är att teckna. Men jag kan också segla, golfa, knulla, och hosta events.
Ok.
Citat:
Om du sätter mig brevid Kate Upton kommer jag att se ut som en smal 16 åring. Det är inte ens jämförbart.
Det är helt ok att vara petite, många kvinnor är det. Men att sitta och promota typ ortorexi och ett för kvinnor skadligt bf för att mannen tänder på smala 16 åringar är rätt så skevt.
Citat:
Män kommer att ställa frågan: "om hon kan se ut så varför kan inte min fru göra samma sak?"
Eller så har han en fru med fylliga bröst och är supernöjd med det. Hon är kanske till och med hans bästa vän här i livet.
Citat:
Om man ser ut som jag då är man inte osäker.
Ok om du säger det.
Citat:
Nej jag har bara inte tid att sitta och äta eftersom jag har hem och barn att sköta.
Förstår att det är superstressigt med fyra barn. Inte för att vara taskig, men fem barn med din man.