Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Det beror på att kvinnor inte har något annat att erbjuda än utseende och sex.
Snälla du, vi måste reda ut detta en gång för alla. DU har inget annat att erbjuda än utseende och sex. Det beror på att du är korkad och ytlig. Jag tex har massor att erbjuda. Kärlek, vänskap, utseende, sex, skärpa, intelligens, humor osv osv. Min sambo sen många år tillbaka stortrivs. Kan du tänka dig, jag behöver inte ens muta honom med mammas pengar eller med horor.
Citat:
2) Om kvinnor började erbjuda män exempel försörjning och andra resurser då skulle de bli dömda på det.
Ehhh nja, den manliga hjärnan är nog inte så lätt att omprogrammera, nu som för tusentals år sen gäller fortfarande saftiga höfter, rumpa, tuttar, friskt hår osv. Men visst har det skett en viss förändring.
Citat:
1) Det är därför jag betalar alla räkningar och sköter hemmet. Så att när jag blir gammal har han fortfarande nytta av mig. Kanske inte sexuellt men för att slippa jobba, städa, laga mat, sköta barnen, and so on.
Ja det kan du ju fortfarande göra, du kan ju vara deras husa. På så vis kan du ju ändå göra nytta. Du vet, till slut blir alfahonan kickad av en yngre och starkare hona.
Citat:
2) Jag tror att du projicerar och själv är orolig för att bli gammal. Jag har ingen anledning att oroa mig för att jag är redan gift och jag har barn.
Humor att du pratar om projiceringar.
Ahh du kör den gamla klassikern, binder upp en kuk genom att trycka ut ett par ungar. Äldsta kvinnotricket i historien.
Citat:
a) Även om min man lämnar mig har jag fortfarande barnen. Jag är inte i början av processen att hitta en man, få honom att stanna, skaffa barn, som jag antar att du är. Då har man anledning att oroa sig för att bli gammal eller whatever.
Duktig feminist, you go guurrlll!! Du är stark och självständig, du hade klarat dig! Mamma betalar!
Enligt dig är ju det skitgammalt, medelålders.
Citat:
Men kan hon betala räkningarna, ta hand om fyra barn, och städa och laga mat för 6 personer? Försök och vara snygg och sexsugen efter att du har gjort allt det är en hel dag.
Ojojoj shit nu låter du nästan normal. Du får täppa till ditt alter ego så dehär glitcharna inte kommer fram.
Det rätta svaret är ju såklart att du är ett djur och knullvänlig för din man dygnet runt.
Citat:
1) Lågt bf visar din ben-struktur. Då kan män se proportioner och symmteri = genetiskt värde.
Nope. Knotiga kvinnor är möjligtvis en fetisch, men knappast mainstream.
För dig och din man ja.
Sen förstår jag inte varför du skickar en massa bilder på dig själv till mig. Jag tänder inte alls sexuellt på andra kvinnor. Inte alls.
Eller vill du ha bekräftelse? Eller att jag ska bedöma din kropp? Är du som tonåringarna, jag trodde du var vuxen?