Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Du fattar verkligen inte eller hur? Shit. Jag ger faktiskt upp. Vilken dum jävla fråga eller hur? Om du tänker efter riktigt riktigt hårt. Varför tjatar du om priser? Är det priserna du tänker dig att vi diskuterat/diskuterar?
Vi kan diskutera jobbet också. Tycker du att killen hade det dåligt av att umgås med en tant för en dag?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Samhället.
Hur gynnas samhället av att män inte kan få sex?
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Nej, svensk lagstiftning gäller i Sverige. Inte i andra länder.
1) Eftersom sexköp är förbjudet är det bara för män att resa till UK, Tyskland, Spanien, eller Thailand så kan de köpa sex så mycket de vill.
2) Det betyder att sexköpslagen bara hindrar den som inte har ett pass typ.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Varför gör inte alla unga kvinnor det då?
1) Många är inte sexuella från början.
2) En del vet inte hur de ska börja eller känner att det inte är okay att sälja sex.
3) Om vi fick ett mer öppet klimat kring att sälja sex skulle fler tjejer prova på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Varför det? Missgynnas du?
1) För att då kommer deras män att kräva att de ställer upp på sex.
2) Jag missgynnas genom att det blir mer konkurrens. Men jag tänder också på att konkurrera med andra kvinnor om män så det finns fördelar och nackdelar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Det gäller dina källor också. De vågar inte anmäla sina hallickar.
1) Varför skulle deras hallickar låta dem gå på en intervju istället för att jobba och tjäna pengar?
2) Finns det andra jobb där din chef ger dig ledigt för att gå och prata med nån?
3) Att bli pimpad är inte gratis. Så om man får det så kommer man inte att ge upp det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Nä men den eventuella brottsligheten bakom bör bekämpas eller hur? Korruption är ett gift eller hur?
1) Men lilla vän... när Agneta 55 år knullar i radhuset för att få åka till Thailand ligger det nån brottslighet bakom det? Annat än våldtäkt av chips-påsar och kak-paket.
2) Så vad är det för brottslighet som du tror ligger bakom att nån säljer sex? Ligger det brottslighet bakom krogragg också?
3) Är det inte lite galet att associera sex med brottslighet?