2019-10-14, 06:43
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Noll koll!
Antonio är vuxen, vad har Socialen med honom att göra?

Du har fått Soc på hjärnan.

Soc är inkopplad efter att Antonio dömdes till ungdomsvård.
Citera
2019-10-14, 07:57
Medlem
Jag undrar vad tänker de nya grannarna? Oavsett alla bortförklaringar som Anna gav vid Antonios domar hur ska hon nu klara sig ur detta?
Att det upprepande gånger blir husrannsakan, när polis gör detta så är det inte för att någon har tjuvringt och gjort en anmälan, likaså att familjens medlemmar är upprepande gånger föremål för polisutredning detta går ej att förklara/ljuga bort!
En gång kan man kanske klara sig med "sina" förklaringar men inte upprepande gånger!
Sannolikt så är det så att dörrarna i Ankersborg numera kontrolleras att de är låsta för vem vet vem som kommer!
Citera
2019-10-14, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jag undrar vad tänker de nya grannarna? Oavsett alla bortförklaringar som Anna gav vid Antonios domar hur ska hon nu klara sig ur detta?
Att det upprepande gånger blir husrannsakan, när polis gör detta så är det inte för att någon har tjuvringt och gjort en anmälan, likaså att familjens medlemmar är upprepande gånger föremål för polisutredning detta går ej att förklara/ljuga bort!
En gång kan man kanske klara sig med "sina" förklaringar men inte upprepande gånger!
Sannolikt så är det så att dörrarna i Ankersborg numera kontrolleras att de är låsta för vem vet vem som kommer!

Ja det undrar jag med, och nu imorse på bussen till jobbet kollade jag Vanessas instagram, nu vet jag inte hur aktiv hon varit där innan men som jag tyckte mig se så har hon lagt ut rätt ofta men nu känns det som det blivit tyst där också sen Anna tog bort sin.
Jag gick in på Martens insta och där såg jag inlägg där hon taggat Anna och när jag klickar på taggen så kommer nedanstående upp så känns som hon bara tagit bort/pausat för stt kunna komma tillbaka.Men jag kan ha fel

https://postimg.cc/0zCLc5RN
Citera
2019-10-14, 08:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Ja det undrar jag med, och nu imorse på bussen till jobbet kollade jag Vanessas instagram, nu vet jag inte hur aktiv hon varit där innan men som jag tyckte mig se så har hon lagt ut rätt ofta men nu känns det som det blivit tyst där också sen Anna tog bort sin.
Jag gick in på Martens insta och där såg jag inlägg där hon taggat Anna och när jag klickar på taggen så kommer nedanstående upp så känns som hon bara tagit bort/pausat för stt kunna komma tillbaka.Men jag kan ha fel

https://postimg.cc/0zCLc5RN
Möjligen men inte troligt att Anna för en gångs skull tog åt sig av någon kritik på riktigt. Efter Lazy Fs FUP så var Annas fokus på brasmys, naglar, rosor, nya handdukar m.m. för att fortsatt visa upp hennes fantastiska liv.

Har f.ö. aldrig sett någon i familjen här i Sigtuna sen Anna flyttade till Märsta men jag ska hålla ögonen öppna.
Citera
2019-10-14, 09:27
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Soc är inkopplad efter att Antonio dömdes till ungdomsvård.
De var inkopplade dessförinnan också. Möten och så hade Antonio en kontaktperson, en vuxen som kunde ge honom lite sunda värderingar.
Citera
2019-10-14, 13:05
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja och i jäkligt dyra klänningar , Oscar de renta och skräddarsydda med äkta searowskistenar . Hur mkt är andrahandsvärdet på dessa när de inte passar längre ?
Jag förstår om Pernilla W eller Lena phs showklänningar kostar ett antal tusenlappar , men dessa används just på deras show , dvs flera kvällar i veckan i flera månader . Hur många ggr använde Anna sin röda dyra klänning som hon bar biggest loser finalen ?
Du tror väl inte Anna betalt för det? De plaggen är antingen sponsrade eller utlånade till Anna.
Citera
2019-10-14, 13:13
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Du tror väl inte Anna betalt för det? De plaggen är antingen sponsrade eller utlånade till Anna.

Jo det har hon nog oxå fått . Men när hon satt i förrådet i timtal så sa hon iallafall att hon hade betalat tusentals för flera av dessa klänningar som var just uppsydda efter henne .
Citera
2019-10-14, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Eller kanske "shoppade" av Felicia...
Citera
2019-10-14, 13:22
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Jo det har hon nog oxå fått . Men när hon satt i förrådet i timtal så sa hon iallafall att hon hade betalat tusentals för flera av dessa klänningar som var just uppsydda efter henne .
Det var gamla kläder som var uppsydda till specifika events då det säkert funnits en budget. Som vanlig ville Anna överdriva och påvisa vad mycket lyx hon har.
Citera
2019-10-14, 13:27
Medlem
Nu ligger inte Anna längre etta på Allt för föräldrar bloggen utan på plats nummer tre!
Jag tror inte att hon hade plats nummer ett någonsin utan att räkneverket var trasigt då det var fler bloggare som påtalade att deras räkneverk inte stämde, men det lyssnade inte den lilla Divan på och utan att "skryta" så påtalade hon för detta allt och alla att nu minsann låg hon på plats nummer 1!
Och som vanligt platt fall igen!
Citera
2019-10-14, 13:58
Medlem
Citat:

Framgångsrik det i vilken valuta betalning skedde? Tonfisk? Bajs?
Citera
2019-10-14, 17:42
Medlem
Hon var på väninnan Louise Hafdells föreläsning igår såg jag på dennes insta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in