Citat:
Ursprungligen postat av
Bettybobs
Jag undrar vad tänker de nya grannarna? Oavsett alla bortförklaringar som Anna gav vid Antonios domar hur ska hon nu klara sig ur detta?
Att det upprepande gånger blir husrannsakan, när polis gör detta så är det inte för att någon har tjuvringt och gjort en anmälan, likaså att familjens medlemmar är upprepande gånger föremål för polisutredning detta går ej att förklara/ljuga bort!
En gång kan man kanske klara sig med "sina" förklaringar men inte upprepande gånger!
Sannolikt så är det så att dörrarna i Ankersborg numera kontrolleras att de är låsta för vem vet vem som kommer!
Ja det undrar jag med, och nu imorse på bussen till jobbet kollade jag Vanessas instagram, nu vet jag inte hur aktiv hon varit där innan men som jag tyckte mig se så har hon lagt ut rätt ofta men nu känns det som det blivit tyst där också sen Anna tog bort sin.
Jag gick in på Martens insta och där såg jag inlägg där hon taggat Anna och när jag klickar på taggen så kommer nedanstående upp så känns som hon bara tagit bort/pausat för stt kunna komma tillbaka.Men jag kan ha fel
https://postimg.cc/0zCLc5RN