2020-01-20, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nu verkar det vara något slags samarbete, men Anna är rolig för att det låter faktiskt nästan lite småtragiskt att en av Anna, 50, stora drömmar har varit att... leka med lera. Herregud, skämtet skriver sig själv om man är på elakt humör.
Det håller jag verkligen med om, låter otroligt futtigt att ha drejande som en livslång dröm.....
Ouppnåeligt eller? Det är väl bara att göra det!
Citera
2020-01-20, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det håller jag verkligen med om, låter otroligt futtigt att ha drejande som en livslång dröm.....
Ouppnåeligt eller? Det är väl bara att göra det!

Hela tomten består ju av lera.. ut och kavla !
Citera
2020-01-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Hela tomten består ju av lera.. ut och kavla !
Haha det har du rätt i!
Citera
2020-01-20, 22:18
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
När man håller på med lera blir det keramik inte porslin. Att bli en duktig keramiker så man kan göra vackra saker kräver mycket tid tålamod och talang. Dom egenskaperna står inte högt i kurs hos Tunnan, förväntar mig att snart kommer bilder på något snett och vint som Ers Hemskhet visar upp sprickfärdig av stolthet.
Jamen det fanns ju på hennes Insta också bilder på bl a rosa tallrikar med bucklig kant! Jag tycker att det här är oerhört glädjande: hon verkar så nöjd där hon sitter på oretuscherade bilder och njuter av att få vara kreativ! Mycket bättre för henne än att försöka hänga med i kändissvängen och låtsas att hon har en artistkarriär. Det ger väl inga pengar, förstås, men om hon struntar i alla fåniga hår- och nagelbehandlingar sparar hon ju lite där. Tänk om hon blir trädgårdsbiten och börjar odla egna grönsaker hemma i Odensala? Lite höns som ger ägg?
Citera
2020-01-20, 22:46
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite mer foto från märsta-drejerskans stoty

https://postimg.cc/gallery/gh9n3e64/

Det ser ut som ett reportage från ett dagcenter, komplett med bilder på en efterbliven idiot, lycklig i sin egen värld, och totalt omedveten om att alla andra betraktar ett jävla mongo och inget annat...

Edit: Och vilket jävla CP-flin på andra bilden!
Senast redigerad av GammalGubbkuk 2020-01-20 kl. 22:48.
Citera
2020-01-21, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
här är en bild på drejerskan

https://postimg.cc/XXBWgrPL

Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
"kommer aldrig mer tillåta mig själv bli överviktig igen", satt hon och stoltserade med i tv 4.
Jojo..

Hon har gått upp rejält!
Jag förstår inte, för på Instagram-bilderna är det små portioner med nyttig mat hela tiden. Hon äter väl inte annat övrig tid?
Citera
2020-01-21, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Hur länge tror ni det dröjer innan hon blir osams med alla på drejarkursen?
Jag gissar på tre, max fyra veckor.

Tyst med dig! Drejar-kvinnorna ska vara överlyckliga över att få dreja tillsammans med en världsstjärna!!! Har de tur kanske Anna tar med dig sin bästis/kollega Celine Dion vid något drejar-tillfälle. Eller kanske "ex-grannen" Kronprinsessan.
Citera
2020-01-21, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Det ser ut som ett reportage från ett dagcenter, komplett med bilder på en efterbliven idiot, lycklig i sin egen värld, och totalt omedveten om att alla andra betraktar ett jävla mongo och inget annat...

Edit: Och vilket jävla CP-flin på andra bilden!
Tänkte samma. Samhall-bilder.
Citera
2020-01-21, 06:38
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Hur länge tror ni det dröjer innan hon blir osams med alla på drejarkursen?
Jag gissar på tre, max fyra veckor.

Jo, så blir det väl tyvärr. Men annars tror jag att det där är jättebra för henne. Lite väl extensivt fika kanske.
Citera
2020-01-21, 07:50
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nu verkar det vara något slags samarbete, men Anna är rolig för att det låter faktiskt nästan lite småtragiskt att en av Anna, 50, stora drömmar har varit att... leka med lera. Herregud, skämtet skriver sig själv om man är på elakt humör.

Hon framstår ibland som snurrigare än drejskivan.
Citera
2020-01-21, 08:14
Medlem
Photoshoppeds avatar
Det började med att jag i julas fick en julklapp av min man och min son att få gå en kurs i att kavla lera och dreja här i Stockholm❤️Lyckan visste därför inga gränser på julafton, då jag verkligen blev överraskad.Speciellt eftersom jag inte önskat mig några julklappar. Ändå, så fick jag denna otroligt fina gåvan som också är så personlig. Jag har nämligen drömt om att få prova på detta i minst 20 år det är lång tid att drömma om något☺️ OCH PÅ DET...så kom jag själv bara nån vecka innan jul, i kontakt med en fantastiskt gullig kvinna som också har en verksamhet inom detta 😍 Och hon bjöd generöst in mig att prova på hos dem på @happyclay.se Eftersom dem håller till i Sollentuna, så är det ett perfekt läge för mig som bor här ute på landet😊 Så igår, så infriades min dröm som jag haft så länge❤️jag fick äntligen sätta mina händer på lera och trampa igång drejskivan-LYCKAN VAR TOTAL🥰

Betyder det här att hon bara struntade i sin julklapp och gick på ett reklamsamarbete istället? Och Anna - skilj på de och dem, eller skriv dom om du inte kan.
Citera
2020-01-21, 08:45
Medlem
Kan inte detta var en del i någon form av behandling? Eller Samhall aktivitet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in