2019-11-15, 07:40
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det står i deras info att det räcker att börja med så lite som det
Tupperware har inget sånt krav. Man får en uppsättning demogrejer och motkravet är att ha ett visst antal visningar på en viss tid, missar man det får man köpa loss väskan för en spottstyver i jämförelse med vad det är värt. Efter det inga köp- eller säljkrav. Sålde själv just Tupperware för en del år sedan. Tjänade inte så bra, men det kostade mig heller inget utan jag körde mer att dela ut kataloger och ta beställning när jag själv ville ha *grym rabatt för säljare*
Men det är ju inget JOBB

Ska vi vara ärliga här så har Felicia i sig kört sig rejält på arbetsmarknaden - inte bara att hon antagligen kommer att bli dömd för (grov) stöld, inte bara att hon tog sig in hos en handikappad åldring att göra det, så gjorde hon det även på ARBETSTID. Hon använde även sin arbetsgivare för att ens ta sig in i lägenheten.

Antonio är åtminstone inte körd på arbetsmarknaden. Kvinnliga arbetsplatser kommer såklart inte anställa honom, men å andra sidan som jag förstår det så gick han något slags byggnadsprogram?
Citera
2019-11-15, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Här är den, den som ska ta världen med storm
https://www.youtube.com/watch?v=-MrKhMbkK7I

Något så dåligt!

Totalt intetsägande, otroligt dåligt! Tack för länk
Citera
2019-11-15, 09:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Tragiskt att hon bara måste sjunga de låtar som hon fick i sin ungdom. Hade hon sjungit tex White Christmas eller något hade det kanske fungerat bättre. Texten i julsången hon sjunger är skriven för en tonåring och hade passat bättre till en ung tjej än en medelålders kvinna.
Varför kan människan inte sjunga covers på andras låtar? Det gör ju tex Christer Sjögren och ingen gnäller på att han sjunger White Christmas osv på sin julturné. En av de få som nästan enbart sjunger egna låtar är väl Carola men hon ligger ju i en annan klass jämfört med Anna.
Citera
2019-11-15, 10:10
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Hörde av en fd säljare hos Tupperware att väskan kostar 5000; för ett innehåll av plastburkar med ett tillvekningspris på kanske 20 kr styck och krav på att sälja för tjugotusen i månaden annars blir du sparkad. Hon betalar av väskan med över åttahundra i månaden för dessa plastprylar
Stämmer inte med hur det var för mig men det är ju lätt att säga ja till tilläggspaket. Tupperware är ju dyrt rent generellt men nu snöar vi in på OT så det skriker om det ;-)

Men tänk fru Book som hemparty-säljare av Tupperware...DET vore ett plastparty jag gärna gick på
Citera
2019-11-15, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tragiskt att hon bara måste sjunga de låtar som hon fick i sin ungdom. Hade hon sjungit tex White Christmas eller något hade det kanske fungerat bättre. Texten i julsången hon sjunger är skriven för en tonåring och hade passat bättre till en ung tjej än en medelålders kvinna.
Varför kan människan inte sjunga covers på andras låtar? Det gör ju tex Christer Sjögren och ingen gnäller på att han sjunger White Christmas osv på sin julturné. En av de få som nästan enbart sjunger egna låtar är väl Carola men hon ligger ju i en annan klass jämfört med Anna.

Hon väntar nog med andras låtar - annars kan hon inte överraska och ta Sverige med storm när hon är med i "Så mycket bättre".
Citera
2019-11-15, 16:18
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Totalt intetsägande, otroligt dåligt! Tack för länk
Men vem ska vilja lyssna på den här skiten? Vilken är målgruppen? En 50-åring som sjunger tillgjort, en larvig text, en melodi som känns daterad, ligger inte i tiden på något sätt alls..? Det finns som jag ser det ingen potential alls, kan inte föreställa mig någon lyssnare överhuvudtaget.
Citera
2019-11-15, 16:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Men vem ska vilja lyssna på den här skiten? Vilken är målgruppen? En 50-åring som sjunger tillgjort, en larvig text, en melodi som känns daterad, ligger inte i tiden på något sätt alls..? Det finns som jag ser det ingen potential alls, kan inte föreställa mig någon lyssnare överhuvudtaget.

Precis, hade hon sjungit White Christmas hade det varit mer relevant som jullåt i hennes ålder.
Citera
2019-11-15, 17:55
Medlem
EndastJag01s avatar
Ja, white christmas hade varit bra.
Då hade hon kanske kunnat bygga en ny karriär som artist. Ut med det gamla och in med lite covers på vuxnare musik.
Citera
2019-11-15, 18:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Ja, white christmas hade varit bra.
Då hade hon kanske kunnat bygga en ny karriär som artist. Ut med det gamla och in med lite covers på vuxnare musik.

Precis, det var ett ord i rättan tid. Ut med det gamla och in med mer vuxen och mogen musik istället. Man kan inte sjunga tonårslåtar när man är en medelålders tant.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-11-15 kl. 18:16.
Citera
2019-11-15, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland

80-tal, lite puppy love, tillgjord barnslig röst...nja, ingen hit.
Citera
2019-11-15, 19:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
80-tal, lite puppy love, tillgjord barnslig röst...nja, ingen hit.

Nä hon tjänar mer när hon dubbar filmer och kan åtminstone ha någon slags ljusning i karriären där än att sjunga gamla tonårslåtar. Låten My way hade passat henne. "I did it my way...."
Citera
2019-11-15, 22:52
Medlem
Skulle det inte vara helt underbart om tv4 inför nästa säsong av SMB, fick med Pernilla Wahlgren, Anki Bagger och Annika Ljunggren i produktionen
BAM BAM BAM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in