Citat:
Ursprungligen postat av
Swedlite95
Jag håller med. Jag är lite av en introvert, så även fast jag kanske inte matchar med tjejerna som jag direkt vill, utan mer singelmammor, så får man iallafall matchningar och dejter, har verkligen svårt att träffa någon IRL då jag som sagt var är rätt blyg, och men tanke på att jag inte heller dricker jättemycket så känns inte en bar heller som det bästa alternativet.
Det är för att du är i skitlandet Sverige. Här är det extremt. Åk till andra länder, du kommer att bli kung mannen. USA, UK, Östeuropa, Balkan, Italien, Brasilien osv. Snackade igår med en polare som precis varit ute i lite olika länder. Han visade alla sin matchningar från Tinder och Badoo-appen. Helt sjukt fina brudar som vill träffas direkt. Jag lovar dig.
Vi är i helt fel land mannen. Det har blivit bättre med Tinder, men vi är inte där än. Som du skriver, många äldre tjejer och singelmorsor som vill ha en. I andra länder hittar du 20-åringar som ser skitbra ut lätt.
Du är inte introvert. Du är bara skadad som alla oss andra som kommer från Sverige. Detta landet är skit. Finns inget bra kvar nästan. Prova bo lite utomlands som Brasilien t.ex. Du blir extrovert på några månader.