2019-10-11, 18:34
Medlem
De snygga kvinnor som ständigt är singlar på Tinder, år efter år. Är det sådana kvinnor som knullar varje helg med nya män och blir singlar snart igen? För nästan alla kvinnor på Tinder, säger att de söker seriöst bara och blir arga om ONS föreslås.
Citera
2019-10-11, 18:55
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
De snygga kvinnor som ständigt är singlar på Tinder, år efter år. Är det sådana kvinnor som knullar varje helg med nya män och blir singlar snart igen? För nästan alla kvinnor på Tinder, säger att de söker seriöst bara och blir arga om ONS föreslås.
De flesta har väl ingen aning om vad de vill och ogillar majoriteten män på appen.

Tror att särskilt kvinnor kan må dåligt av Tinder. Speciellt i de fall det finns psykopatiska drag.

Själv tycker jag att hela idén bidrar till att göra folk emotionellt avtrubbade och socialt efterblivna. En efter Facebook och Instagram fortsatt tillbakagång i människans utveckling.
Senast redigerad av lakritc 2019-10-11 kl. 19:14.
Citera
2019-10-11, 19:46
Medlem
Har mäkrt av att Tinder använder fejkkonton hela tiden. Läs nu noga.

Jag brukar starta om Tinder rätt ofta. Varenda gång jag gör det, så är det alltid samma 10 brudar som kommer upp som första alternativ att svepa på. Det är alltid snygga tjejer som man aldrig matchar med. Detta kan bara vara Tinders fejkprofiler för att locka män.

Har ni märkt detta också?
Senast redigerad av Jack.Cates 2019-10-11 kl. 19:51.
Citera
2019-10-11, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Finns 5 kategorier.

1. Har det bara för tidsfördriv

2. Har det bara som en skoj grej/driva med män

3. Gör det för bekräftelse

4. Promotar sin instagram

5. Kvinnor som vill hitta nåt men som inte tycker utbudet är något intressant
Citera
2019-10-11, 21:16
Medlem
realthugs avatar
Ett tips till er alla som snackar med någon på tinder för att det inte ska dö ut så när väl konversationen flyter på fråga efter hennes Snapchat eller någon annan plattform man kan chatta på. Ni får endå tänka att tjejer får 100tals meddelanden varje dag om dom är aktiva, vilket gör att eran chatt hamnar längre ner på listan därav glömmer hon och svara er.

Det betyder inte att dem inte är intresserade eller väljer och inte svara, oftast är det bara att eran chatt hamnar längre ner. Så ta en annan plattform så fort ni kan.
Citera
2019-10-11, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av realthug
Ett tips till er alla som snackar med någon på tinder för att det inte ska dö ut så när väl konversationen flyter på fråga efter hennes Snapchat eller någon annan plattform man kan chatta på. Ni får endå tänka att tjejer får 100tals meddelanden varje dag om dom är aktiva, vilket gör att eran chatt hamnar längre ner på listan därav glömmer hon och svara er.

Det betyder inte att dem inte är intresserade eller väljer och inte svara, oftast är det bara att eran chatt hamnar längre ner. Så ta en annan plattform så fort ni kan.
Fast det blir ingen skillnad.

Vad ska du göra på snap sen? Skicka en massa chatt till henne när hon uppenbart inte ens är intresserad och bara kommer svara med "haha" "aa" "mm" "mjo".

Vad ska du göra då?
Citera
2019-10-12, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realthug

Det är inget dåligt tips, fast en person ’glömmer’ inte att svara om denne har starkt intresse nog. Är du tillräckligt snygg och bra på att konversera på appen så räcker de långt.
Citera
2019-10-12, 11:47
Helvete vad det går mycket bättre på tinder när jag sätter mig i USA. Matchar med 10-15 per dag då.
Jag förstår att man blir ”exotisk” som svensk men måste vara att amerikanska tjejer är mer sugna än svenska. MÅNGA fler skriver också i sin bio att de vill ha ”kul” och inte söker något seriöst. Finns knappt att hitta sådana bland svenska tjejer på tinder...
Ska till USA i jul. Kan lätt ligga med 10-20st.
Citera
2019-10-12, 12:18
Medlem
Hur vet man egentligen om man blivit shadowbannad på tinder ? Startade om mitt konto och fick en massa lines den första vecka nu har jag typ inte fått en match på 4-5 dagar.
Citera
2019-10-12, 14:53
Medlem
Jag blev av någon märklig anledning avstängd från tinder för någon vecka sedan, vilket jag absolut inte kan begripa varför då jag aldrig någonsin skrivit något oanständigt till någon kvinna.
Om jag använder en ny mobil med nytt nummer, nytt kontokort, ny Facebookprofil, nytt googlekonto, kan då tinder känna igen mig om jag skulle använda ungefär samma bilder?
Har inga som helst intentioner att träffa en seriös kvinna, saknar helt enkelt tinder som tidsfördriv och en möjlighet att träffa kvinnor när jag är på tjänsteresa bland annat.
Citera
2019-10-12, 16:24
Bannlyst
Blev medlem tidigare idag, 8 likes och 3 matchningar. Är det genomsnitt? Kan jag vänta mig att det stiger med dagarna?
Citera
2019-10-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100miltillsthlm
Jag blev av någon märklig anledning avstängd från tinder för någon vecka sedan, vilket jag absolut inte kan begripa varför då jag aldrig någonsin skrivit något oanständigt till någon kvinna.
Om jag använder en ny mobil med nytt nummer, nytt kontokort, ny Facebookprofil, nytt googlekonto, kan då tinder känna igen mig om jag skulle använda ungefär samma bilder?
Har inga som helst intentioner att träffa en seriös kvinna, saknar helt enkelt tinder som tidsfördriv och en möjlighet att träffa kvinnor när jag är på tjänsteresa bland annat.
Nää ’tinder’ skiter nog fullständigt i det. Du behöver bara ett nytt nummer enklast väg, så kan du göra ditt konto igen med samma bilder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in