2019-10-13, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
27p om Tsitsipas inte spelar.

Både Mikael och Elias är anmälda till Hamburg challenger nästnästa vecka. Det är sista veckan som poäng räknas till det racet, Parisveckan gör det inte. Skulle han kvala in måste han definitivt vila Paris-veckan oavsett som jag ser det, egentligen borde han nog vila efter Stockholm men det lockar nog att kvala in nu när han är så nära.

Humbert är med i huvudlottningen i Antwerpen den här veckan, vinnbar första match men Goffin därefter så lär inte bli många poäng. Veckan efter verkar han kvala i Wien vilket blir ett tufft kval, så det kan bli noll där.

Ää vadå? Han spelade ju inte förra veckan Micke, förväntar du dig han ska gå långt i Stockholm eller? 😂 inte för att jag inte tror han kan , men klart han kan spela Hamburg om han inte går typ till semi i Stockholm , klart det går.
Citera
2019-10-13, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ää vadå? Han spelade ju inte förra veckan Micke, förväntar du dig han ska gå långt i Stockholm eller? 😂 inte för att jag inte tror han kan , men klart han kan spela Hamburg om han inte går typ till semi i Stockholm , klart det går.

Det är nog lugnt men normalt tror jag inte att han hade spelat så. En av sakerna som funkat väldigt bra för honom i år är att inte överspela.
Citera
2019-10-13, 19:30
Medlem
Citat:
Det är nog lugnt men normalt tror jag inte att han hade spelat så. En av sakerna som funkat väldigt bra för honom i år är att inte överspela.

Men det är ju för att han varit försiktig pga tidigare skador, hade han ej haft den bakgrunden hade han nog spelat mer.
Citera
2019-10-14, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Angående PimPm, var detta tänkt som någon seriös comeback eller? Hur många i ordningen nu?

Luktar sponsorbedrägeri lång väg.
Nej, detta var inte tänkt som någon seriös comeback. Detta är endast för att trigga igång biljettförsäljningen och uppmärksamheten kring Stockholm Open.
Citera
2019-10-14, 01:35
Medlem
Är det någon som vet hur lång Mikael är? Han är listad som 1.83 men efter matchen på prisutdelningen såg han lika lång ut som Bourgue(listad 1.88).
Citera
2019-10-14, 10:52
Medlem
Citat:

Sen vill jag lägga till i det här, att Micke troligen får gå in 21.30 ( eller vilken tid sista kvällsmatch är ) på onsdag , så han får ju nästan 3 hela dagar ledigt efter finalen i Frankrike .
Så det bör va helt lugnt.
Citera
2019-10-14, 11:25
Medlem
Citat:
Sen vill jag lägga till i det här, att Micke troligen får gå in 21.30 ( eller vilken tid sista kvällsmatch är ) på onsdag , så han får ju nästan 3 hela dagar ledigt efter finalen i Frankrike .
Så det bör va helt lugnt.

Blir nog näst sista match. Sista brukar alltid börja så sent att folk börjar gå hem innan den är slut.

Dagens spel är ju inte så jäkla hett precis.
Citera
2019-10-14, 15:18
Medlem
Citat:
Blir nog näst sista match. Sista brukar alltid börja så sent att folk börjar gå hem innan den är slut.

Dagens spel är ju inte så jäkla hett precis.

Sant, dom skulle varit smart och lagt Elias och Micke på onsdag, Sverige- Spanien lär ju va under Elias match så lär bli lite folk tyvärr.
Citera
2019-10-14, 18:45
Medlem
Förbättrade lottningar för Ymers.

Elias möter Sugita som kom in som LL, dessutom slog Travaglia Opelka nu direkt. Elias måste alltså slå spelare rankade 129 och 83 för kvarten.

Verdasco drog sig ur och Stebe lottades in där. Det innebär att Mikael nu inte har någon seedad spelare på sin del av lottningen. Sousa är på pappret klart tuffare än en ev. andraomgång.
Citera
2019-10-14, 18:54
Avstängd
abandoftrusts avatar
Lte udda artikel, angående Medvedev (gillar killen): Daniil Medvedev is a worry for Rafael Nadal, Novak Djokovic and Roger Federer. Möjligt likt aftonblaskan inom tennis som skriver ur luften, men annars kaksigt uttalande när han ej besegrat geten på 3 försök. Troligen/förhoppningsvis felskrivet av nån ny anställd.

https://www.express.co.uk/sport/tennis/1190160/Daniil-Medvedev-Novak-Djokovic-Rafael-Nadal-Roger-Federer-Shanghai-Masters-reaction
Citera
2019-10-14, 19:40
Medlem
Citat:
Sant, dom skulle varit smart och lagt Elias och Micke på onsdag, Sverige- Spanien lär ju va under Elias match så lär bli lite folk tyvärr.
Äh, den där em-kvalmatchen börjar först 20.45, för att skrämma bort så många barnfamiljer som möjligt.

Elias match går på prime time, kl 18.30. Går man dit för att se Elias hinner man hem till fotbollen också (det mesta av den i alla fall)
Citera
2019-10-14, 20:19
Medlem
Elias möter Sugita.
Där borde han ha chans tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in