Hallå alla Flashbackare!!!
Nu är det så här att vi har en riktig häxa till granne...
Vi bor i ett hyreskomplex med 3 markbundna lägenheter efter varandra (ingen ovan eller under).
Det bor 2 barnfamiljer i vardera kant (min familj och en annan trevlig barnfamilj) sedan har vi satans budservice i mitten. Det är en gammal kärring (möjligen satans X som han skickade tillbaka till jorden för att reda helvete med oss vanliga människor) och hennes fitta till man. Så här kommer hela problematiken.
Kärringen älskar sin ÖL... Vilken dag i veckan spelar ingen roll utan vid första ölknäckningen drar kärringen igång. Kan normalt säga att provsmakning av öl brukar vara spridda tider allt mellan 06.00 och 05.59. När kärringen väl börjar finns det inget stopp i henne utan vanligen kastar hon saker inomhus (möjligen boule träning med diverse saker) eller så slår hon på saker (möjliga kvalitets kontroller på diverse möbler?) eller så är det ljudnivås kontroll på hennes röst inför nästa hårdrocks festival!!! VANLIGAST ÄR EN KOMBINATION AV ALLT OVANSTÅENDE SAMTIDIGT!!!
Självklart brukar hon även komma med helt sjuka påståenden så som att hennes man slickar min hustrus fitta och att jag ska bli mördad som hon så snällt sa till mina små barn samt allt där emellan.
Igår kväll vid 22.10 knackade farbror polisen på då hon ringt polisen om att jag försökt mörda henne då jag hade strypt henne med mina bara händer medans hon hängde i luften... Polisen valde att tacka för sig och åka där ifrån utan att direkt prata med oss för dom är här ca 1-2 ggr i veckan. För 3 dagar sedan snodde hon 6öl från mig som jag hade på kylning utanför min dörr då kylskåpet var fullt!!!
Men till saken är det att KÄRRINGEN SKA UT!!!! Och nu vill jag börja jävlas ordentligt... För kan hon så kan fan jag!!! Har ni bra tipps på hur man jävlas med en spritfylld rattmuff som hon!?!?
Jag kan tillägga att jag har börjat träna trumsolo träning på ytterdörr som är en ny hobby för mig samt att gå ner i källaren och dra ut huvudproppar till hennes/deras lägenhet och gömma dem. Jag tror sådant här är ganska uppskattat men åter igen.. kärringen bara fortsätter. Behöver jag ta detta till en ny nivå kanske?
Kom gärna med tipps och trix!!!!!
P.S Hyresvärden vet om allt som händer och en process att få dem vräkta är på gång men enl hyresvärden måste det hända lite mer saker!!! Va fan mer kan kärringen möjligen göra på sin 100 stegs checklista!?!? Men jag ska inte vara sämre!!!
Kom gärna med tipps och trix inför kommande helg... (hon är iväg och köper helg drickan nu nämligen)

TACK PÅ FÖRHAND!!!
MVH
En jävligt trött barnfamilj!!!