Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-10-07, 07:41
Bannlyst
Vad har Tinder inneburit?

Mer sex rent allmänt?

Svenskarnas problem är ju att deras sexliv blivit mindre omfattande och att det föds för få barn. Jämför med 70-talet när folk knullade som vilddjur i varje buske. Råder Tinder bot på den för svenskarna katastrofala samhällsutvecklingen?
Citera
2019-10-07, 07:44
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Vad har Tinder inneburit?

Mer sex rent allmänt?

Svenskarnas problem är ju att deras sexliv blivit mindre omfattande och att det föds för få barn. Jämför med 70-talet när folk knullade som vilddjur i varje buske. Råder Tinder bot på den för svenskarna katastrofala samhällsutvecklingen?

Knullat blir det, men det blir ingen barn.
Citera
2019-10-07, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielk87
Har någon lyckats få tillbaka en matchning ni tagit bort? Jag raderade en matchning och tänkte inte på att den försvann för båda. Hon vill väldigt gärna ha tillbaka vår konversation. Snälla säg att någon lyckats med detta?

Jag har skrivit till support men får inget svar.
Genom att fråga här, samt tinders support för EN match, varför raderade du henne i första hand ens?

Du kan ’få’ tillbaks den genom att starta om kontot och hoppas hon är aktiv och båda swajpar ja igen. Annars nej.

Vill hon ha den tillbaka, eller du? Hur vet du att hon vill de om du raderat den? 🤔

Försök hitta henne på sociala medier, alternativt starta om ditt konto. De finns ingen annan väg, vad ska support göra tänkte du?
Citera
2019-10-07, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Swipe:ade höger på en snygg tjej (kände inte igen henne först), vilket visade sig vara en tjej på jobbet, kände inte igen henne för att vi inte arbetar nära. Visst jag tkr att hon är snygg, men det här känns av ngn anledning lite udda då vi sällan utbyter meningar på jobbet. Har ngn erfarenhet av att matcha med folk på jobbet? Slutade det bra? eller ska man skita i det?
Jag matchade och gick sedermera på dejt med en tjej som jobbade i samma korridor (dock ett annat företag). Gick okej, kände inte igen henne förrän hon skrev att hon jobbade på samma ställe. Dvs hon swipade på mig lite av den anledningen. Vi pratade lite om att ses igen, men det rann ut i sanden. Egentligen var vi nog på lite olika ställen i livet, och hade lite olika ambitioner.

Hade inte tackat nej till att doppa, men är nog lika bra för det hade blivit akward om det föll dåligt ut efter. Som tur slutade hon jobba där några veckor senare dock.
Citera
2019-10-07, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Åker kollektivt dagligen och, nu är det visserligen i betraktarens ögon, tycker som man att jag ser en nia kanske en gång i veckan. Nu tittar jag iofs inte efter folk utan bara observerar det jag råkar se.

Bor i en av Sveriges tre största städer.
Jag brukar se mellan 5-10 "9+r" om dagen. Men jag bor i Stockholm också, och det varierar starkt i vilket område man rör sig i (även reflekterat i tunnelbanan). Tex inne i centrum, Östermalm etc upplever jag frekvensen som högst, och avtar ju längre man rör sig utanför innerstaden.
Citera
2019-10-07, 12:54
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Jag brukar se mellan 5-10 "9+r" om dagen. Men jag bor i Stockholm också, och det varierar starkt i vilket område man rör sig i (även reflekterat i tunnelbanan). Tex inne i centrum, Östermalm etc upplever jag frekvensen som högst, och avtar ju längre man rör sig utanför innerstaden.

Detta stämmer. Östermalmstorg är överlägset bäst.
Citera
2019-10-07, 14:27
Medlem
Ni som använder sig utav Photofeeler: vad för betyg får ni på era selfies kontra era helkroppsbilder?
Citera
2019-10-07, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VeryTPL
Ni som använder sig utav Photofeeler: vad för betyg får ni på era selfies kontra era helkroppsbilder?

Beror på vilka parametrar, men skulle säga rent generellt 8-9 på selfies och 7-8 på helkropp.
Citera
2019-10-07, 19:14
Medlem
Skapade mitt konto i juli och första 1-2 veckorna fick jag relativt många likes/matchningar, ca 30 likes och 5 matchningar (swipade inte höger på överdrivet med andra ord). Hur som helst, kryssade sen i "visa mig inte på Tinder" tills för ca 2 veckor sen och nu får jag verkligen inte en enda jävla like! Det kan väl bara betyda att man inte visas i tjejernas kortlekar längre, jag menar 30 likes på 2 veckor vs 1-2 likes kanske på dessa 2 veckor. Frågan är, ska man starta om kontot igen? Noob-boosts är ju definitivt real. Frågan är om man måste köpa nytt kontantkort/nummer dock först, för kör man med samma nummer finns väl risken att algoritmen "bannar" en = man syns fortfarande inte.
Citera
2019-10-07, 19:29
Medlem
Zaxxon64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
... Frågan är om man måste köpa nytt kontantkort/nummer dock först, för kör man med samma nummer finns väl risken att algoritmen "bannar" en = man syns fortfarande inte.
Kan rekommendera att beställa 3Kontant för det syftet. Kostar gratis ;-)
https://www.tre.se/privat/webshop/varukorg?p=3_13066,1_41
Citera
2019-10-07, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fcederberg
Beror på vilka parametrar, men skulle säga rent generellt 8-9 på selfies och 7-8 på helkropp.

Får du högre på selfies? Intressant.
Jag själv får alltid högt på helkropps (runt 7.5-9.5) men aldrig över 7.0 på selfies.
Syftar på parametern ''attractive''
Citera
2019-10-07, 21:59
Medlem
Btw, är det någon som testat att köra "experimentet" fuckboy vs niceguy? D.v.s. en profil där ni först framhäver typ muskler, arrogant blick och överlag "badboy"-bilder. Och sen gör en profil där ni istället ser mer trevliga och tillmötesgående ut och skippar toplessbilder och liknande, mer av en niceguy vill säga. Vilket ger bäst resultat? Eller är det bästa att ha med både och kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in