Citat:
Swipe:ade höger på en snygg tjej (kände inte igen henne först), vilket visade sig vara en tjej på jobbet, kände inte igen henne för att vi inte arbetar nära. Visst jag tkr att hon är snygg, men det här känns av ngn anledning lite udda då vi sällan utbyter meningar på jobbet. Har ngn erfarenhet av att matcha med folk på jobbet? Slutade det bra? eller ska man skita i det?
Ni har väl inte matchat ännu? Om hon är snygg så är sannolikheten såpass låg att du inte ens behöver oroa dig över en potentiell matchning.
Citat:
Ok grabbar. Bestämde mig idag för att för första gången catfisha med en modell. Totalt 3 stycken bilder.
Varför gör jag det här? Inte nödvändigtvis för att lura tjejer på något sätt. Vill helt enkelt bara se om appen funkar och om skitsnacket om algoritmer just är skitsnack.
Har använt tinder med mina egna bilder senaste 3 veckorna och raderat och öppnat mitt konto igen för att leva på mina "noob-boosts". Gick väl inte så bra men snittade ändå runt 20 matchningar + 14 likes tills det "hängde sig" och noob-boosten försvann.
Sparat som sagt 3 bilder från en modell i USA. Har skrivit på beskrivningen så det ska verka lite seriöst.
Skapade profilen för 10 minuter sedan och swipat höger på alla.
Resultatet efter 10 minuter lyder som följande: Först fick jag 6 likes, sen blev det 14 likes och nu har jag 19 likes. Det kommer som sagt bli fler.
Redan nu kan man konstatera att appen verkligen funkar om man ser bra ut. Kvinnor ser verkligen dig och det är otroligt många kvinnor som swipear antingen vänster/höger. Kan swipea igen om 11 timmar så vi får se om matchningarna har trillat in. Har en matchning nu än så länge men likesen bara strömmar in. Återkommer med uppdateringar.
Uppdatering: blev 33, sen 48 och nu 88 en timme senare.
Varför gör jag det här? Inte nödvändigtvis för att lura tjejer på något sätt. Vill helt enkelt bara se om appen funkar och om skitsnacket om algoritmer just är skitsnack.
Har använt tinder med mina egna bilder senaste 3 veckorna och raderat och öppnat mitt konto igen för att leva på mina "noob-boosts". Gick väl inte så bra men snittade ändå runt 20 matchningar + 14 likes tills det "hängde sig" och noob-boosten försvann.
Sparat som sagt 3 bilder från en modell i USA. Har skrivit på beskrivningen så det ska verka lite seriöst.
Skapade profilen för 10 minuter sedan och swipat höger på alla.
Resultatet efter 10 minuter lyder som följande: Först fick jag 6 likes, sen blev det 14 likes och nu har jag 19 likes. Det kommer som sagt bli fler.
Redan nu kan man konstatera att appen verkligen funkar om man ser bra ut. Kvinnor ser verkligen dig och det är otroligt många kvinnor som swipear antingen vänster/höger. Kan swipea igen om 11 timmar så vi får se om matchningarna har trillat in. Har en matchning nu än så länge men likesen bara strömmar in. Återkommer med uppdateringar.
Uppdatering: blev 33, sen 48 och nu 88 en timme senare.
Citat:
Japp, att utseende (typ) är det enda som spelar någon roll har man fått bekräftat för sig 1000 gånger.
Citat:
Var på dejt i höstas med en ifrån tinder. Nåväl först hos henne och helgen efter kom hon hem till mig. (Sov över osv). Men hon var inget för mig. Nu 3 veckor senare ska jag på dejt nästa helg (middag och gott att dricka). Så visst fasen funkar tinder fortfarande. Det viktigaste tror jag är hur man formulerar sig när man skriver till en ny matchning och visar att man absolut INTE är desperat.
Lycka till alla 😂
Lycka till alla 😂
I och med just den ständiga bekräftelsen så blir jag förvånad hur dessa typer av inlägg fortfarande uppkommer.^
Grattis, Tinder fungerar kanske för dig, men för cirka 80% av appens män är det annorlunda. Du utelämnar dessutom vital fakta såsom hur snygg du är, dina krav, hur snygga tjejerna är samt i vilken åldersgrupp du befinner dig i (då 35+:are har det betydligt lättare än 18-25 åringar.
T.ex. klart man anser Tinder fungera för en om man är en 8:a som nöjer sig med en 4:a.