Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Han skrev att det var M#aria han ville tala med för att han skulle säga åt henne att se till så att det SLUTADES att skickas MAIL till hans flickväns arbetsplatser (mail med skitsnack/lögner om henne (min förmodan)).
Sedan skrev han att M#aria hade trakasserat flickvännens styvmor på olika sätt, bl.a. försökt att få henne utvisad (styvmodern hade en kortare relation med M#arias ex-man, läkaren, de har tvillingar ihop).
På tredje plats kom ersättning för utlägg i rättegången, och då borde det ju vara HOL som det borde talas med då det var HOLs firma som var försvarare......om jag nu fick ihop det rätt på slutet.
Det är så jag minns det

Det fetade. Nej du har fått allt om bakfoten igen. Du får nog kika i den domen hur rätten hanterade JLs ersättning.
Så här skrev den fule tidigare idag:
Domaren som min tjej ringde till dagen innan jag träffade bögadvokaten heter D*avid L*öfgren. Det var han som sa till min tjej att hon inte kunde få pengar för att ha vittnat.
Det som är lite märkligt i sammanhanget är att JL begärde ersättning för rättegångskostnader i Hovrätten B9682-18 där hon var målsägande och FO tilltalad även om hon inte ens var kallad till förhandlingen. Det blev avslag så klart.
Fulis har beskrivit hur han och JL myser i pausen i Hovrätten. Så här skrev han när jag kom på honom med
lögn tidigare idag
Jag ljög inte alls tjejen följde med mej och satt och lyssnade och vid pausen pussade hon på mej alla såg det och vi fikade tillsammans och hon pratade med domaren
Sanningen är att hon enligt domen inte ville ändra sina yrkanden utan att misshandel, rån, bedrägeri skulle stå fast så som det stod i överklagan till HovR. Hon ville alltså att FO skulle dömas för allt som var yrkat. Enligt fule så vädjade JL till Hovrätten att skona FO. Vilket då är lögn från fule bevisat genom innehållet i dom B9682-18.