2019-10-03, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Det har du själv sagt att dom gör, eller?

Att dom gjorde det inför förhöret förstod jag eftersom jag skrev vem jag var här i formuläret. Så de hade läst på. Men inte trodde jag att de fortsätter att läsa efter alla troll? Utvikningar och förvirringar.
Citera
2019-10-03, 16:12
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Att dom gjorde det inför förhöret förstod jag eftersom jag skrev vem jag var här i formuläret. Så de hade läst på. Men inte trodde jag att de fortsätter att läsa efter alla troll? Utvikningar och förvirringar.
Nu förstår jag inte. Är det att polisen ska sluta läsa här som är meningen med alla utvikningar?

Du är väl den som har stått för mest utvikningar och förvirringar när det ska dras in HOL:s nya kvinnas exman som hon har varit skild från i ca 20 år. Han gjorde sin sekreterare med barn under äktenskapet... frågan är... vad har detta med mordförsöker på HOL att göra?
Sen imaner och att 5 personer skulle bo på 74 kvm när det finns en så mycket större våning på Mälarstrand... och hur mycket mer som helst.

En del av det som skrivs är kanske sant men din trovärdighet skulle öka betydligt om du slutade med att radera alla länkar du lägger upp så att alla som vill hinner läsa dom.
Varför raderar du dom? Speciellt som du påstod från början att du inte kunde radera och någon hade abuse anmält dina länkar. Nu skriver du dessutom själv att du ska radera dom och dom försvinner snabbt.
Citera
2019-10-03, 17:43
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Ja, ok. Jag var nog otydlig, men om vi utgår från vad båda männen sagt, att kunna bevisa sitt påstående! Med tanke på att FO skulle frivilligt komma fram och ge sig till polisen/rätten. Hur troligt är det att han vågar ta risken, om han nu skulle vara BO, vem tror på honom?

Ahh, du menar så. Ja, det håller jag helt med om. FOs enda chans är ju att det finns teknisk bevisning och eventuella vittnen som stöder hans version.

Men med hans erfarenhet av svenska myndigheter, så tycker han nog att det är kört och vill inte ta chansen.

Den Fule skrev ju även att HOL och åklagaren i detta ärende var skitgoda vänner, och då skulle jag också dra mig även om jag hade rätt.
Citera
2019-10-03, 17:50
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Du är en underbar skribent som sammanfattar nattens informationsflöde kort och koncist. Jag bara skrattar, för detta är HOLs privatliv, dokumenterat av rättsväsendet med svåra ord och krångliga meningar om de olika turerna i domstol. Kan det bli sunkigare?

Att det i tillägg skulle vara torpeder och våldsmän som ränner i trappuppgången på Norr Mälarstrand, är ytterligare en pikant detalj.

Ja tack, tack!

Nej, mycket märkliga turer måste jag säga. Hur hinner dem??? Läkare, advokater, sjuksköterskor, domare. Jag trodde att de var överbelamrade med jobb, så som dessa yrkesgrupper ofta klagar i media.

Men detta har de tid med, skicka fejkpeddomail, bränna ner hus, smyga på varandra, tvister och mål i domstol, svartsjuka. Och t o m oskyldiga har fått sätta livet till i deras interna strider. Om det nu stämmer som fulis skrev, om huset i Bromma

Man bävnar
Citera
2019-10-03, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Ahh, du menar så. Ja, det håller jag helt med om. FOs enda chans är ju att det finns teknisk bevisning och eventuella vittnen som stöder hans version.

Men med hans erfarenhet av svenska myndigheter, så tycker han nog att det är kört och vill inte ta chansen.

Den Fule skrev ju även att HOL och åklagaren i detta ärende var skitgoda vänner, och då skulle jag också dra mig även om jag hade rätt.

Fetade. På tal om hans erfarenheter av svenska myndigheter.

Stämningsansökan övergrepp i rättsak 2015:
FO har med hot om våld angripit FN genom att i telefonsamtal och chattkonversationer sagt att han ska skjuta henne, att hon måste förstå att han dödat för mindre, att änglarna är ute efter henne, och att personer har koll på hennes familj och liknande uttalanden med innebörden att skada eller döda henne eller någon i hennes familj.
Samt även skickat en bild på två pistoler till henne.

Stämning olaga hot 2015:
FO har hotat VGC genom att skriva att änglarna ska ta honom eller liknande samt genom att skicka en bild med två pistoler.

(Ps. Han har även suttit häktad för koppleri. Ds)
Senast redigerad av Avel 2019-10-03 kl. 17:54.
Citera
2019-10-03, 17:59
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Jaha och vem var det som överhuvudtaget nämnde FO här inne? Var det du?
Efternamn08 första inlägg i tråden.
Citat:
Exfrun lejde en torped eftersom hon upptäckte att exmaken fortfarande hade en relation med M*ris Ni*ell som även hon är advokat. Mar*a och Henrik hade en historia medan Henrik var gift.
Helt sjukt att leja en torped drygt 6 år efter separationen och 6 år efter att HOL ansökte om skilsmässa. Släpp taget människa och gå vidare!
Har frågat om det inlägget ett antal gånger men får inga svar.
Citat:
Känner exfrun rött bra eftersom vi lärt känna varandra via olika tillställningar. Den enda blonda männen jag kan tänka mig är en man FO som är runt 45 men som ser väldigt ung ut och kan lätt tas för 35. Väldigt kriminell och som inte har fast bostadsadress. Han har ett långt belastningsregister. Hon var hans godeman/kontaktperson.
I sjätte inlägget kom uppgiften om FO.
Citat:
Jag uppfattar inte exfrun som galen, min uppfattning är tvärtom att hon är en smart och trevlig person full av humor och livslust. Hon hade gått vidare och träffat en man som är i 60års åldern.
Sjunde inlägget... Ja nog är hon full alltid... och inte har hon gått vidare heller.
Åttonde inlägget
Citat:
Genom.gemensamma intressen mm. Jag är partisk och inte objektiv i detta.

När någon är partisk och inte objektiv enligt egen utsago, hur trovärdig blir då infon som kommer från den postaren?
Senast redigerad av Timeout 2019-10-03 kl. 18:05.
Citera
2019-10-03, 18:01
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Fetade. På tal om hans erfarenheter av svenska myndigheter.

Stämningsansökan övergrepp i rättsak 2015:
FO har med hot om våld angripit FN genom att i telefonsamtal och chattkonversationer sagt att han ska skjuta henne, att hon måste förstå att han dödat för mindre, att änglarna är ute efter henne, och att personer har koll på hennes familj och liknande uttalanden med innebörden att skada eller döda henne eller någon i hennes familj.
Samt även skickat en bild på två pistoler till henne.

Stämning olaga hot 2015:
FO har hotat VGC genom att skriva att änglarna ska ta honom eller liknande samt genom att skicka en bild med två pistoler.

(Ps. Han har även suttit häktad för koppleri. Ds)

Vilket äckel. Är FN och VGC några inom rättsväsendet?
Citera
2019-10-03, 18:03
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Efternamn08 fösta inlägg i tråden.

Eh???? Det var naturligtvis en retorisk fråga p g a den jag ställde frågan till var spydig mot just efternamn08.
Citera
2019-10-03, 18:08
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Eh???? Det var naturligtvis en retorisk fråga p g a den jag ställde frågan till var spydig mot just efternamn08.
Spelar det någon roll vad det var för typ av fråga... du fick ett svar som alla i tråden kan läsa och bilda sig en egen uppfattning från när det gäller min frågeställning...
Hen är partisk och inte objektiv enligt egen utsago, hur trovärdig blir då infon som kommer från den postaren?

Svara gärna vad du själv tror om min frågeställning.
Citera
2019-10-03, 18:12
Medlem
Citat:
Vilket äckel. Är FN och VGC några inom rättsväsendet?

FN är tidigare flickvän och den som var målsägande när FO var häktad för koppleri. Hoten ska ha kommit när FO släpptes från häktet.

VGC är hennes vän som FO dödshotade.

FO ska förutom dödshoten ha lurat FN till en park där hon fick spö av honom.
Citera
2019-10-03, 18:23
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Men jag förstår inte varför fulis är ute efter M@ria? Hur stor är ersättningen han vill ha från domaren och M@ria,? Varför är pengarna så viktiga?

Han skrev att det var M#aria han ville tala med för att han skulle säga åt henne att se till så att det SLUTADES att skickas MAIL till hans flickväns arbetsplatser (mail med skitsnack/lögner om henne (min förmodan)).
Sedan skrev han att M#aria hade trakasserat flickvännens styvmor på olika sätt, bl.a. försökt att få henne utvisad (styvmodern hade en kortare relation med M#arias ex-man, läkaren, de har tvillingar ihop).

På tredje plats kom ersättning för utlägg i rättegången, och då borde det ju vara HOL som det borde talas med då det var HOLs firma som var försvarare......om jag nu fick ihop det rätt på slutet.

Det är så jag minns det
Citera
2019-10-03, 18:35
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
FN är tidigare flickvän och den som var målsägande när FO var häktad för koppleri. Hoten ska ha kommit när FO släpptes från häktet.

VGC är hennes vän som FO dödshotade.

FO ska förutom dödshoten ha lurat FN till en park där hon fick spö av honom.

Tack. Riktig skitstövel. Hur många har han misshandlat egentligen? Hoppas att det är han som är skytten och att kräket åker in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in