Citat:
Ursprungligen postat av
1900-talet
Ja det förstår jag. Men det är jobbigt att leta efter sanningen i alla inlägg,

Det finns tyvärr inte nån sanning i denna tråden.
Den enda sanningen eller rena faktan kommer från polisens uttalanden.
Sen kan man gå "hyfsat på" medias rapportering, för den stämmer på ett ungefär.
Det som skrivs här i tråden är ABSOLUT INGEN FAKTA.
Här inne har vi alla kategorier av folk som har behov av att säga sitt.
Vi har döds-straffs-gänget.
Vi har tjejerna som har haft psykisk ohälsa, och som helt plötsligt kan ALLT om det och dom måste såklart börja tjafsa om just det med varandra.
Vi har dom korrekta gubbarna, som tror dom är psykologer, och som på ett besserwisser sätt skall tillrättavisa oss andra på ett snorkigt och korrekt sätt.
Sen har vi dom neurotiska mammorna som måste skriva "stackars barn" stup i kvarten, och som skyller allt på soc.
Det finns dom som säger att dom känner mamman, för att dom har träffat henne ett par gånger för längesen, men helt plötsligt stod dom jätte-nära varandra.
Fd missbrukarna får man inte glömma, dom vill helst få berätta att dom själva varit missbrukare, och därför vet dom exakt hur just denna mamman hade det.
Och sist så har vi Polis/Advokat/Åklagar gänget, det är gänget som tror att dom kan allt i att utreda brott, bara för att dom har lyssnat på för många "mord-poddar", fast många av dom knappt har satt sin fot på en polisstation eller i en rättssal.
Som tur är så har vi sluppit SD/Nassarna som måste tjata om sin dynga i varenda förbannade tråd.
Och sen så har vi (där jag ingår) gänget som bara flamsar runt i tråden och skiftar teorier lika ofta som jag byter kallingar.
Då blir det såhär....:
När detta söta gäng av människor samlas i en tråd och skall försöka diskutera, så tänker varje "nick" efter egna värderingar, upplevelser, erfarenheter och tycker såklart att just DET DOM vill prata om är viktigast.
Man lägger till, drar ifrån, överdriver eller skyller ifrån sig. Jag vet bäst, för jag har själv...…
Det blir oftast bara en massa Bullshit och tjafs.
Nån sanning, min vän, kommer du aldrig att hitta i detta söta gäng, men om du är intresserad av att slå ihjäl dina dagar med att diskutera en mamma som eventuellt har haft ihjäl sin pojk, med en hel dröös av idiotiska nick.... Då har du kommit rätt.
Läs vad som skrivs, och bilda dig en egen uppfattning..... Men för guds skull - TRO INTE ATT DET ÄR SANNINGEN !!
God morgon och kram på dej.
PS. Jag glömde "Källa på det..." gänget Dom fattar aldrig att man ofta inte kan lämna ut sin källa.