2025-01-13, 20:36
  #1573
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvkrydda
Någon som har fungerade länk till fup?
Backup länk till fup:
https://easyupload.io/7wupvy

Samt denna länk:
https://fup.link/tr/halmstads/b-2309-19
Citera
2025-11-07, 22:56
  #1574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Backup länk till fup:
https://easyupload.io/7wupvy

Samt denna länk:
https://fup.link/tr/halmstads/b-2309-19

Hade du velat dela igen? 🙈 finns där ingenstans man kan ladda upp så de finns kvar alltid? Förr kunde man ju ladda ner fupar som va hur gamla som helst, finns inte de sidorna kvar längre? Eller har de ändrat så det är tidsbegränsat överallt? 😢
Citera
2025-11-08, 11:13
  #1575
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whoopsidoo
Hade du velat dela igen? 🙈 finns där ingenstans man kan ladda upp så de finns kvar alltid? Förr kunde man ju ladda ner fupar som va hur gamla som helst, finns inte de sidorna kvar längre? Eller har de ändrat så det är tidsbegränsat överallt? 😢
Vsg

temporär länk (direkt läsbar)
https://gofile.io/d/ar8Y90
Hovrätten för nedre norrland B 1249-12 B 174-17 Dom
Östersunds tingsrätt B 3332-12 B 2902-14 B 1629-15 B 793-15 B 1115-16 B 3125-17 B 797-18 Dom
Halmstads tingsrätt B 2309-19 FUP
t3080989.zip 27.2 MB
fast länk
https://files.catbox.moe/apx9lj.zip

Edit
Vet tyvärr inte hur Östersunds TR och HovR för nedre Norrland är sammanlänkade med denna tråd.
__________________
Senast redigerad av SloppySeconds 2025-11-08 kl. 11:22.
Citera
2025-11-27, 07:35
  #1576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Vsg

temporär länk (direkt läsbar)
https://gofile.io/d/ar8Y90
Hovrätten för nedre norrland B 1249-12 B 174-17 Dom
Östersunds tingsrätt B 3332-12 B 2902-14 B 1629-15 B 793-15 B 1115-16 B 3125-17 B 797-18 Dom
Halmstads tingsrätt B 2309-19 FUP
t3080989.zip 27.2 MB
fast länk
https://files.catbox.moe/apx9lj.zip

Edit
Vet tyvärr inte hur Östersunds TR och HovR för nedre Norrland är sammanlänkade med denna tråd.



Åh tack snälla! Du är en ängel!! 🙏🏼
Citera
2026-03-19, 02:58
  #1577
Medlem
Kvinnan har bytt namn och verkar bo på skyddad adress med, vilket inte förvånar mig. Här i Sverige skyddar vi gärningsmannen med allt vi har!

https://mrkoll.se/person/Amanda-Andersson-Okand-Okand/mUxauerAbTAQmcYfrcYfrulaTulaTcYfrkyqRaQdYQabTAQmcY fr

Skrolla längst ner syns namnbytet.
Citera
2026-03-19, 04:58
  #1578
Medlem
sunny5s avatar
Nja, hon har C/o adress till Rättspsykiatriska i Växjö, men de/den hon är mantalsskriven hos kanske vill vara anonym
Citat:
Ursprungligen postat av Sn00ping
Kvinnan har bytt namn och verkar bo på skyddad adress med, vilket inte förvånar mig. Här i Sverige skyddar vi gärningsmannen med allt vi har!

https://mrkoll.se/person/Amanda-Andersson-Okand-Okand/mUxauerAbTAQmcYfrcYfrulaTulaTcYfrkyqRaQdYQabTAQmcY fr

Skrolla längst ner syns namnbytet.
Citera
2026-03-19, 05:05
  #1579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Nja, hon har C/o adress till Rättspsykiatriska i Växjö, men de/den hon är mantalsskriven hos kanske vill vara anonym

Låter väl rimligt. Sorgligt att en sån får gå ute på fri fot. Har man med vilje dödat ett barn borde man i min åsikt ha övervakning resten av livet och en tvångssterilisering. Låter man en sån galning bo hos en får man ju verkligen hoppas att den hon bor hos kan försvara sig vid nästa gång hon försöker döda någon.
__________________
Senast redigerad av Sn00ping 2026-03-19 kl. 05:08.
Citera
2026-03-19, 06:53
  #1580
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sn00ping
Låter väl rimligt. Sorgligt att en sån får gå ute på fri fot. Har man med vilje dödat ett barn borde man i min åsikt ha övervakning resten av livet och en tvångssterilisering. Låter man en sån galning bo hos en får man ju verkligen hoppas att den hon bor hos kan försvara sig vid nästa gång hon försöker döda någon.
Men hon är inte fri. Hon sitter fortfarande inne på Rättspsyk.
Citera
2026-03-20, 16:01
  #1581
Medlem
sunny5s avatar
Precis! Och man kan inte mantalskriva sig på sjukhus....Sen kan hon ju även ha permissioner på sin dolda adress

Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Men hon är inte fri. Hon sitter fortfarande inne på Rättspsyk.
Citera
2026-03-24, 00:40
  #1582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Men hon är inte fri. Hon sitter fortfarande inne på Rättspsyk.
I min uppfattning får man lämna Rättspsyk under dagen. Men har en sista tid man ska vara hemma. Kanske är olika för alla, men så verkade det var de för skarakanibalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in