Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Men det viktigt att ta upp att sexbranschen är bra för väldigt många kvinnor.
Hur vet du det?
Men förklara varför vi ska ha en lag som förbjuder mig att betala män för sex.
Så vad tycker du om att vita kvinnor utnyttjar färgade mäns kroppar till att onanera med?
Jag såg en artikel i Aftonslasken igår tror jag.
Självklart är det en kvinnofråga. Det har att göra med kvinnors syn på män som objekt som man kan utnyttja. Vi måste börja prata om kvinnors syn på män.
Jag tycker att det är feministers ansvar eftersom ni har profilerat er som motståndare mot sexhandel.
Inget hindrar dig.
Hur vet du?
Det har jag med flera andra ägnat många inlägg att förklara. Du argumenterar hela tiden för egenföretagare såsom eskorter, återigen det är inte det resten av oss diskuterat i huvudsak, nästan inte alls.
Det är illa när kvinnor reser ner till ett land i Afrika där de vet att människor är desperata efter pengar och inbillar sig att det är kärlek. Lika illa när män reser ner till Thailand, Filippinerna för att köpa folk.
Vi kan definitivt prata om kvinnors syn på män, men de flesta har inte din svart/vita syn på andra och på tillvaron i övrigt. För dig verkar det handla mycket om utseende, knulla eller inte knulla, ålder och vikt. Dessutom skriver du nedvärderande om både män och kvinnor.
Jag är minimalist och lever därefter, pratar mycket om detta med andra, det här med överkonsumtion osv.
Feminist not so much, men jag reagerar på kvinnohat.