Hahaha, vilken schysst trip! Blev också tillrättavisad, näst sista gången jag rökte DMT

et ville sig inte, o jag hamnade i någon sorts fult, tecknat rum, med klunsigt målade figurer, o trafikskyltar, typ, o obehagliga signalljud, som ljöd pga att jag gjorde fel, uppmanade mig att fortsätta, att försöka igen, o jag försökte förstå vad jag skulle göra, krampaktigt, nästan utan att andas. Jag kom på vad det var, att jag måste sluta streta emot, måste andas djupt, slappna av, men jag kunde inte göra det, fullt ut, o det hela var en rätt obehaglig upplevelse, som fick mig att tfundera på huruvida det kanske varit den sista gången som jag rökte DMT, eller om jag borde försöka igen. Sista gången, för en dryg månad sedan, rökte jag lite, med en väldigt kär vän, som jag visste att jag inte skulle få träffa på mycket, mycket länge. Vi hade inte tillgång till någon tändare med svetslåga, utan satt o försökte med en gaständare, modell större, allt medan det regnade tunt över oss, där vi satt på berget vi kallat vårt, lite för tunnklädda, men med en jävla vilja att göra något fint av den här, sista, natten. Jag fick en fin upplevelse, inget genombrott, men det var jag heller inte intresserad av, var snarast lite rädd för att röka igen, men bestämde mig för att prova, i alla fall, o fick sköna, visuella effekter som "belöning" :Marken under mig, o runt mig, var en sagolikt vacker matta, tänk dig den allra skönaste av äkta mattor du kan tänka dig, o den bredde ur sig, generöst, och var samtidigt ett samhälle, på mikro-eller insektsnivå, med infrastruktur, ordning o reda, o en massa små invånare, som skötte sitt, hastade på, på väg till jobbet, på snörräta gator, gatumönstret såg ut som Paris eller New Yorks, lika inrutat. Det var så mycket mer än jag kan klä i ord, men så är det ju, ned den här fantastiska substansen, att det inte riktugt funkar att klä i ord, det man upplever, eller vad säger ni?