Citat:
Ja ös på bara jag kan ta det. 
Angående boendet hos poliser så var det en kvinnlig sådan hon bott hos när hon barrikaderade sig och det blev utredning modell grande.
Och nu uppgav hon att hon bodde hos någon som hanterade känsliga polisärenden som då kan antas vara polis, åklagare eller nån utredare på SÄK eller SU.
Så jag smällde ihop ovan lite slarvigt till ’bodde hos poliser’ och kopplade det till att hon kanske kände sig lite hotad.
Köper det mesta av resten du skriver.

Angående boendet hos poliser så var det en kvinnlig sådan hon bott hos när hon barrikaderade sig och det blev utredning modell grande.
Och nu uppgav hon att hon bodde hos någon som hanterade känsliga polisärenden som då kan antas vara polis, åklagare eller nån utredare på SÄK eller SU.
Så jag smällde ihop ovan lite slarvigt till ’bodde hos poliser’ och kopplade det till att hon kanske kände sig lite hotad.
Köper det mesta av resten du skriver.
Ja, jag är helt med på varifrån det kom att du skrev att hon bott hos polis/poliser. Men står det i någon utredning att hon faktiskt bott hos den polisen som hon misshandlade eller blev det en trådsanning? Jag har själv frustrerande nog inte haft möjlighet att läsa en enda dom eller handling som delats i tråden och har därför behövt förlita mig på det som postats....
Jag tror som sagt att det där med ”känsliga polisärenden” var rent nonsens från KL. Att det har noll verklighetsförankring. Det var Rotseau som nappade på det och kopplade det till att KL bodde hos någon från SU, men det finns inget som egentligen tyder på det. Efter flera års missbrukande så tror jag inte KL har så många vänner kvar från sitt tidigare liv. Jag tror defintivt inte hon har kvar poliser eller någon från SU i sin umgängeskrets. Men återigen, jag kan absolut ha fel kring detta.
Även om jag tror att KL har ett gravt alkoholberoende så tror jag verkligen inte att hon är så blåst att hon i media outar att hon bor hos någon med känslig information om polisen. Och sedan överdrivet mycket betonar att detta var anledningen till varför hon inte angav var hon bodde. Och att adressen var det absolut enda hon inte ville säga till polisen.
Nä, det tror jag inte hon skulle göra. Jag tror det var ett ”meddelande” till någon som skulle förutsätta att hon avslöjat adressen till polisen. Och därför vill hon öppet betona att så var inte fallet.
Å andra sidan tycker jag att sådana ”meddelanden” genom media låter konspiratoriska och sättet det gjordes på är rätt klumpigt, vilket talar emot min första teori