2019-09-24, 15:45
Bannlyst
jaha nu åker man nog snart på en ban , bara för att man diskuterat ärligt på detta forum .

info som kan rädda andra i en svår stund i livet .

ni får alla här ha det så bra , lev länge och väl MVH carbonlife
Citera
2019-09-24, 16:15
Medlem
Dopaminas avatar
Döende i ångest. Kommer att dö av det här. Vill inte ha det här livet. Vill inte tillhöra det här samhället. Jag blir bara misstrodd och missförstådd vad jag än gör. Är världens snällaste människa och alla bara bryter ner mig. Nu orkar jag inte mer. Nog nu!
Citera
2019-09-24, 16:17
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfred85
SÅ jävla less på folk , så trött på att tjejer får beröm trots att dem beter sig som dårar , förstör relationer , orsakar våld. Och ändå så backas dem upp , förstår inte vad det är för fel på folk eller killar som väljer det när dem kan säga precis vad dem vill utan att nån säger nått.

Tack och godnatt , fuck you

För att dessa jävlar är idioter och borde nackas istället för att hyllas.

Ont. Trött på min jävla axel.
Trött på idioter, trött på dåligt väder.
Citera
2019-09-24, 16:17
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
Döende i ångest. Kommer att dö av det här. Vill inte ha det här livet. Vill inte tillhöra det här samhället. Jag blir bara misstrodd och missförstådd vad jag än gör. Är världens snällaste människa och alla bara bryter ner mig. Nu orkar jag inte mer. Nog nu!

Du får gärna skicka PM till mig och ösa ur dig om du vill.
Citera
2019-09-24, 16:22
Medlem
Dopaminas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Du får gärna skicka PM till mig och ösa ur dig om du vill.
Jag vågar inte. Är för feg och helt värdelös. Jag behövs inte.
Citera
2019-09-24, 16:24
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Jag vågar inte. Är för feg och helt värdelös. Jag behövs inte.

Sluta, jag hjälper dig gärna om du vill!
Citera
2019-09-24, 16:50
Bannlyst
varit några extra tunga dagar nu , känner mej trött nu i allafall så kommer nog sova gott i natt .
dessutom mycket jobb just nu och orkar igentligen inte , men sliter varje dag ändå

hela livet har varit en kamp , otroligt roligt i bland och otroligt kämpigt andra gånger
nej vet inte hur länge jag orkar till , innan det går rätt in i kaklet

tyvärr jag är en självplågare av rang .
Citera
2019-09-24, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfred85
Det fortsätter för dem är alltid offer , eller dem gör sig själva till det vilket ger dem rätt att förstöra för andra och dem verkar inte ha någon aning om vad dem håller på med.

Dem säger saker rätt ut som träffar rätt i hjärtcentrumet , därför jag hatar dem.

Känslostyrda varelser.

Blir alltid farligt då.
Citera
2019-09-24, 18:32
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbonlife
varit några extra tunga dagar nu , känner mej trött nu i allafall så kommer nog sova gott i natt .
dessutom mycket jobb just nu och orkar igentligen inte , men sliter varje dag ändå

hela livet har varit en kamp , otroligt roligt i bland och otroligt kämpigt andra gånger
nej vet inte hur länge jag orkar till , innan det går rätt in i kaklet

tyvärr jag är en självplågare av rang .
Men sluta med det. Sjukskriv dig om det blir så jävlar jobbigt?
Citera
2019-09-24, 18:55
Medlem
Dopaminas avatar
Det kommer att vara värt det i slutändan. Jordelivet är inte för mig. Det är för pussys med dödsångest och jag har inte dödsångest. Jag har livsångest. Orkar inte med panikångest varje dag. Barndomen var hemsk, tonåren var hemsk, skoltiden var hemsk och livet blev hemskt. Resten av livet får jag slängt i ansiktet att jag inte kan skylla på omgivningen. Ok. I efterhand önskar jag att jag hade mod att stycka mina föräldrar som barn, dränka en mobbare i skoltoaletten och klippa kuken av en sexualbrottsling eller två. Jag önskar att jag var en kallblodigt psykopatisk mördare. Nåväl, det är aldrig försent för hämnd och självmord. Tänk på det ni som har utsatt någon för elakheter. Det finns psykotiska galningar därute. Sådana som mig som inte längre har något mer att förlora utom livet, vilket är en befriande tanke.

Benso psyk. Innan det är försent.
Citera
2019-09-24, 18:57
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Det kommer att vara värt det i slutändan. Jordelivet är inte för mig. Det är för pussys med dödsångest och jag har inte dödsångest. Jag har livsångest. Orkar inte med panikångest varje dag. Barndomen var hemsk, tonåren var hemsk, skoltiden var hemsk och livet blev hemskt. Resten av livet får jag slängt i ansiktet att jag inte kan skylla på omgivningen. Ok. I efterhand önskar jag att jag hade mod att stycka mina föräldrar som barn, dränka en mobbare i skoltoaletten och klippa kuken av en sexualbrottsling eller två. Jag önskar att jag var en kallblodigt psykopatisk mördare. Nåväl, det är aldrig försent för hämnd och självmord. Tänk på det ni som har utsatt någon för elakheter. Det finns psykotiska galningar därute. Sådana som mig som inte längre har något mer att förlora utom livet, vilket är en befriande tanke.

Benso psyk. Innan det är försent.
Ja precis. Ta den första meningen och skit i resten.
Citera
2019-09-24, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Men sluta med det. Sjukskriv dig om det blir så jävlar jobbigt?

det är inte så enkelt jämt , jag har ju min egna lilla firma ochså föruton vanligt jobb ,
och lovade jobb måste man leverera i tid .

vet att jag pressat mej otroligt senaste 10 åren med detta , men va meningen att jag skulle sluta från jobb , när min firma flöt på , men sen kom lågkonjunktur och va tvungen att jobba kvar , ville inte heller släcka ner det jag själv lyckats startat upp , då det är mitt intresse ochså .

så det blev som det blivit liksom

otroligt tungt i bland , och fattar inte hur jag orkar ? , för det gör jag igentligen inte .
Senast redigerad av carbonlife 2019-09-24 kl. 19:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in