Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Jag har förbannat många journalister över att vidareutvecklande via följdfrågor saknas. Låt dem pladdra fritt tills det är mättat, återgå till motfrågor. Typ som ÅK körde med PM.
Men i detta fall finns det väl detaljer kring tex Torped2015 som inte kan offentliggöras och hon stoltserar med att hon är van att bestämma.
Jag funderar om hon är van att agera med underliggande hot stundom. Hon kan nog sin juridik även om hon ter sig fladdrig.
Jag tror hennes höga självsäkerhet är en stor del av hennes agerande. Den slänger man inte av sig hur som helst. Hon har varit högpresterande, aktad i yrket, säkert haft vänner som smörjt hennes ego osv osv. Det blev ett högt fall när hon förlorade den sista striden i början av september. Och alla vet att hon inte har vårdnaden om barnen och att hon dessutom inte har en fast adress. Den skammen.... Och nu är hon en visa i skvallerpressen. Självklart måste hon försöka återupprätta något av det ansikte som hon förlorat.
Fy fan - det kan inte vara lätt att vara KL nu inte. En stor del av sig själv sitter i yrket och dess status. Jag vet poliser som säger att man blir en annan människa när man tar på sig uniformen då de skall gå på sitt pass.. Kan tänka mig att domarkappan gör detsamma med en. Men även i det privata har man en del av sitt yrke med sig i huvudet. Fast hon är nog väldigt långt därifrån nu.