Jag var rätt så sugen på den här serien. Den var bra i början. Men nu liksom bara faller den platt. Som han leksakshandlaren, där var inget direkt utmärkande i hans svar vad jag kunde se. Ändå så börjar dom prata om att han betedde sig konstigt etc.
Sen i slutet av dagens avsnitt så pratar dom om en masttömning där dom var första avsnittet. I det avsnittet kom alla deltagare dit ovetandes om vad det ens var för produktion. Då är det klart att alla har med sina mobiltelefoner... Så fort dom fick reda på vad det var för uppgift dom skulle göra i första avsnittet så började dom tänka på sina telefoner. Detta tycker jag är synnerligen dåligt gjort. Tio pers befinner sig på ett ställe där ingen mer än dom befinner sig i princip. Jo, då är det relativt enkelt att se via en masttömning om man bara plockar fast en som varit inblandad..
Nä, här är mycket som tyvärr fallerat. Hoppas den tar sig igen, men man förstår ju att alla kommer att åka fast i den här serien och då tappar man ju direkt intresset.