2019-09-21, 13:10
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej det är inte konsekvensen av mitt argument om människohandel. Jag menar precis det jag skriver så du behöver inte tolka fram någonting annat. Jag tror att du ska hålla dig ifrån det faktiskt. Inte för att vara taskig eller så men din intellektuella förmåga verkar begränsad, så att försöka sig på slutledning av andras argument skulle jag avråda dig.

Och angående fleshlight så är det du skriver helt meningslöst att skriva eftersom det finns fleshlight att köpa väldigt enkelt idag. Finns även sexdockor för intresserade. Så varje man är helt fri att välja hur han vill göra, antingen klickar han hem en fleshlight, eller så skaffar han en kvinna, eller också kan båda alternativen gälla samtidigt.

Kvinnor blir som tokiga när de känner sig hotade sexuellt. Äldre kvinnor vill strypa yngre kvinnor.

https://spela.aftonbladet.se/2016/08/sexchock-nar-dead-or-alive-xtreme-3-visas-i-virtual-reality/
Här är ett exempel där kvinnor blir som tokiga över ett tv-spel med bikinitjejer.

Så då är det väl inte så konstigt att kvinnor inte tål unga, snygga tjejer som säljer sex...

Hur ni ska hantera avancerade sexrobotar där kvinnorna ser ut tjejerna i ovan nämnda tv-spel ska bli intressant att se...

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Så varje man är helt fri att välja hur han vill göra,

Nej, män är inte fria att göra som de vill. Det blir de först den dagen kvinnors rättigheter ligger på soptippen.
Citera
2019-09-21, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är on principle för att jag har lite högre IQ än average kvinnan. Det har inget med sex att göra.

Jaha. Jag tror faktiskt att det är herr Babian som skriver det mesta här och att fru Babian sitter bredvid och tänder på hur hennes man skriver om henne och andra kvinnor. Ni båda är ju hemma på heltid. Båda två jobbar inom porrbranschen hemifrån.

Högre IQ än average har ingen av er.

Ibland skriver nog fru Babian också, det är därför inläggen spretar så mycket.

Å ena sidan är kvinnor djur, är inte selektiva alls och knullar för en chokladkaka.

Å andra sidan är kvinnor skittråkiga sexuellt, vägrar män sex, har bitchface och "trasiga fittor".
Citera
2019-09-21, 13:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jaha. Jag tror faktiskt att det är herr Babian som skriver det mesta här och att fru Babian sitter bredvid och tänder på hur hennes man skriver om henne och andra kvinnor. Ni båda är ju hemma på heltid. Båda två jobbar inom porrbranschen hemifrån.

Högre IQ än average har ingen av er.

Ibland skriver nog fru Babian också, det är därför inläggen spretar så mycket.

Å ena sidan är kvinnor djur, är inte selektiva alls och knullar för en chokladkaka.

Å andra sidan är kvinnor skittråkiga sexuellt, vägrar män sex, har bitchface och "trasiga fittor".

1) Jag har barn som springer runt och kaosar. Det blir svårt att hitta tid till porr även om jag gärna skulle göra det.

2) Jag kan streama när jag sitter här och skriver. Jag har gjort det flera gånger förut.

3) Ja kvinnor knullar med vem som helst om de tror att de kan få ut något av det.

a) Samtidigt tycker kvinnor att sex är tråkigt och värdelöst och slipper helst.

b) Om en kvinna vägrar sex med en man är det för att hon inte tycker att han betalar tillräckligt.

4) Sen tycker jag att ditt inlägg är ganska cringe.
Citera
2019-09-21, 13:23
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Visst möjligt...men? har människor någon slags rättighet att få ett ja från andra = eller ska alla människor, inkl kvinnor ha en rätt säga nej till sex eller partnerskap med människor de inte vill ha sex eller partnerskap med?

Hmm? Vad tycker du känns som mest värdigt form av samhälle?

Och OM du nu tycker det ska vara en rättighet för män att få sex/ partnerskap från kivnnor, fast dessa inte vill.

Vad med att andra ska ha rätt tvinga dig till sex du inte vill ha?

Kan män köpa sex av kvinnor som erbjuder sex mot pengar så behöver ingen tvingas.

Problem solved.
Citera
2019-09-21, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag har barn som springer runt och kaosar. Det blir svårt att hitta tid till porr även om jag gärna skulle göra det.

2) Jag kan streama när jag sitter här och skriver. Jag har gjort det flera gånger förut.

3) Ja kvinnor knullar med vem som helst om de tror att de kan få ut något av det.

a) Samtidigt tycker kvinnor att sex är tråkigt och värdelöst och slipper helst.

b) Om en kvinna vägrar sex med en man är det för att hon inte tycker att han betalar tillräckligt.

4) Sen tycker jag att ditt inlägg är ganska cringe.

Du får gärna tycka att det är cringe, du verkar ha ett outvecklat svart/vitt tänkande, du verkar ha en helt fucked up människosyn, en grandios självbild (du bedömer hela världen efter dig själv), du kallar andra människor för djur och anser att du har en högre IQ än average.

Och nu är DU butthurt?

Jag tolkar bara vad jag läser och det är såhär du presenterat dig. Sorry but not sorry.
Citera
2019-09-21, 13:36
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Kvinnor blir som tokiga när de känner sig hotade sexuellt. Äldre kvinnor vill strypa yngre kvinnor.

https://spela.aftonbladet.se/2016/08/sexchock-nar-dead-or-alive-xtreme-3-visas-i-virtual-reality/
Här är ett exempel där kvinnor blir som tokiga över ett tv-spel med bikinitjejer.

Så då är det väl inte så konstigt att kvinnor inte tål unga, snygga tjejer som säljer sex...

Hur ni ska hantera avancerade sexrobotar där kvinnorna ser ut tjejerna i ovan nämnda tv-spel ska bli intressant att se...

Lite väl extrema kvinnoexempel i din länk ovan.

Om jag också får besvara dina påståenden så känner jag mig helt ärligt inte det minsta hotad av sexsäljande tjejer. Tycker snarare synd om dem då de sannolikt går emot sin selektiva natur och i förlängningen bara förstör för sig själva.

Välkomnar desto mer sexrobotar för då blev det kanske äntligen slut på allt oförtjänt hat mot kvinnor som inte gjort något ont mer än empatisera med sexsäljares situation samt rata män de inte är sexuellt attraherade av.

Vad skönt det skulle vara att också slippa mäns bedömningar, närmanden och kanske rentav bli bemött som en helt vanlig människa utan någon form av jakt, baktankar eller objektifiering från männens sida.
En trevlig och riktigt avslappnande framtidsvision i mina ögon

Citat:
Nej, män är inte fria att göra som de vill. Det blir de först den dagen kvinnors rättigheter ligger på soptippen.

Inget samhälle mår bra när den ena parten förtrycks. Det drabbar både män och kvinnor i slutändan.

Och nej, förbud av sexköp är inte ett specifikt förtryck av män då även kvinnor omfattas av denna lag. På samma sätt är män lika fria som kvinnor att sälja.
Citera
2019-09-21, 13:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Nej, det är inget som tilltalar mig. Men klaga inte på att män går till horor om ni inte vill ge dom sex.

Nu råkar jag vara heterosexuell man och undviker i största möjliga mån att ge män sex men samtidigt går det ju att konstatera att det måste ju finnas en eller kanske rätt många anledningar till att vissa män som du tex blir nekade sex och att felet egentligen ligger hos er själva?

Hororna du går till vill nog knappast heller ha sex med dig frivilligt men dom tar ju betalt för besväret.

Det finns alltid vinnare och förlorare och du och trådens sexköpare till helt uppenbart den sistnämnda kategorin, att det sen finns kvinnor och män som anser att sexköp är förkastligt får du också acceptera. Sex är ingen mänsklig rättighet lika lite som rikedom.
Citera
2019-09-21, 13:39
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
jasså det gör jag?

Det är väl snarare du och din falang av antifeminsiter och sexköpare i denna tråd som njuter av att andra ska tvingas....

eftersom nu prostitution bevisligen består av X% tvång, så nej, är alltså inte prostituerade automatiskt helt frivilliga....

Och "viljan" vi partar om här är inte viljan att få in pengar till att kunna köpa droger ex. utan den "sexuella viljan"
Vänligen förstå skillnaden där....

Och om du av nödtvång, för du kan inte betala din hyra nästa månad och inte har några andra möjligheter att lösa detta problem känner dig tvignad att sälja sex, så har du ingen fri vilja värt namnet.

Sexlköpslagen gäller fortfarande enkom sexköpare och inte den säljande parten....
med andra ord säger lagen ingenting om att du eller kivnnor ex. säljer sex.

Ingen antifeminist eller sexköpare här vill tvinga någon till något. Du däremot vill förbjuda män att köpa sex, och därmed göra det mycket svårare för kvinnor att sälja. Du tycker inte att vuxna människor ska kunna välja själva vad de vill göra. Du vill ha makt över människors liv och deras val.

Intressant att alla sexsäljande kvinnor gör det för att ha råd med droger, det visste jag inte.

Haha, den sexuella viljan ja. Återigen, du vill bestämma över vad kvinnor gör med sina kroppar. Väljer hon att sära på benen i utbyte mot pengar är det hennes vilja, ja t om sexuella vilja. Det är hennes val, inte ditt.

Men om de inte har några problem att betala hyran då? Eller inte har något drogmissbruk?

Att kriminalisera utnyttjandet av någons tjänster - du tycker inte det begränsar säljaren?
Citera
2019-09-21, 13:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nu råkar jag vara heterosexuell man och undviker i största möjliga mån att ge män sex men samtidigt går det ju att konstatera att det måste ju finnas en eller kanske rätt många anledningar till att vissa män som du tex blir nekade sex och att felet egentligen ligger hos er själva?

1) Även de mest framgångsrika och attraktiva männen i världen blir nekade sex.

2) Det är möjligt att vara den perfekte mannen och bli nekad sex, samtidigt som en annan man kan vara average och få massor med sex, allt beror på vilka kvinnor som mannen träffar.

3) I dagens samhälle är det kvinnorna som kontrollerar sexet. Eftersom kvinnor är mycket mindre intresserade av sex än män får de flesta män inte ligga.

Citat:
Hororna du går till vill nog knappast heller ha sex med dig frivilligt men dom tar ju betalt för besväret.

1) Då är det dem det är fel på.

2) Om mannen är någorlunda normal finns det ingen anledning för en kvinna att inte vilja ha sex med honom.

Citat:
Det finns alltid vinnare och förlorare och du och trådens sexköpare till helt uppenbart den sistnämnda kategorin, att det sen finns kvinnor och män som anser att sexköp är förkastligt får du också acceptera. Sex är ingen mänsklig rättighet lika lite som rikedom.

1) Det är civila kvinnor som förlorar på att inte få sex. Männen får ligga, hororna får ligga + får betalt.

2) Ingen bryr sig om det sitter några White Knights och dissade kvinnor och klagar. Män åker och köper sex ändå.
Citera
2019-09-21, 13:48
Medlem
Citat:
Kan män köpa sex av kvinnor som erbjuder sex mot pengar så behöver ingen tvingas.

Problem solved.

Fast nu kan ju inte män detta, för utbudet av människor som fullt frivilligt av egen sexuell vilja och med full frihet att sluta när helst dde vill alldels för litet för att täcka sexköpares över detta klots efterfrågan på just sex.

Hela prostitutionshandeln i världen bygger på just tvång coh ofrivillighet av olika slag.

Och det stora problemet med hela denna "business"....är just sexköpares ( som nu oftast är män) inställning av att det på något mycket märkligt vis skulle vara helt ok, moraliskt, sexuellt, socialt etc etc att runka i andras människors kroppar mot betalning....eller pga våld, hot, förtyck, krig etc.

jag tror inte för en endaste sekund dessa män skulle vilja leva i en värld där deras egen kropp skulle betraktas på detta sättet av andra människor...som ett objekt det kan vara ok för andra att runka i så fort objektet i fråga hamnar i taskiga villkor i livet.

men den tanken har nog aldrig i livet ens slagit dessa män.

Om även män ( som grupp) börjar anamma kivnnors ( som grupp) generella inställning till att hela poängen med sex är just ömsesidigheten ( min förenkling) så hade världen sett fan så mycket tryggare ut.
Citera
2019-09-21, 13:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Lite väl extrema kvinnoexempel i din länk ovan.

Om jag också får besvara dina påståenden så känner jag mig helt ärligt inte det minsta hotad av sexsäljande tjejer. Tycker snarare synd om dem då de sannolikt går emot sin selektiva natur och i förlängningen bara förstör för sig själva.

Välkomnar desto mer sexrobotar för då blev det kanske äntligen slut på allt oförtjänt hat mot kvinnor som inte gjort något ont mer än empatisera med sexsäljares situation samt rata män de inte är sexuellt attraherade av.

Vad skönt det skulle vara att också slippa mäns bedömningar, närmanden och kanske rentav bli bemött som en helt vanlig människa utan någon form av jakt, baktankar eller objektifiering från männens sida.
En trevlig och riktigt avslappnande framtidsvision i mina ögon

Inget samhälle mår bra när den ena parten förtrycks. Det drabbar både män och kvinnor i slutändan.

Och nej, förbud av sexköp är inte ett specifikt förtryck av män då även kvinnor omfattas av denna lag. På samma sätt är män lika fria som kvinnor att sälja.

Jag ser också fram emot AI robotarna av samma anledningar. Tänk dessutom att lägga in ett gourmetmat- program och sen aldrig mer behöva bry sig om att laga god högkvalitativ mat. Samma ljuvliga känsla som när tvättmaskinen kom antagligen.
Citera
2019-09-21, 13:51
Medlem
Citat:

Problem solved.

Fast nu kan ju inte män detta, för utbudet av människor som fullt frivilligt av egen sexuell vilja och med full frihet att sluta när helst dde vill alldels för litet för att täcka sexköpares över detta klots efterfrågan på just sex.

Hela prostitutionshandeln i världen bygger på just tvång coh ofrivillighet av olika slag.

Och det stora problemet med hela denna "business"....är just sexköpares ( som nu oftast är män) inställning av att det på något mycket märkligt vis skulle vara helt ok, moraliskt, sexuellt, socialt etc etc att runka i andras människors kroppar mot betalning fast dessa itne är ett skit sexuellt intresserade....eller pga våld, hot, förtyck, krig etc.

jag tror inte för en endaste sekund dessa män skulle vilja leva i en värld där deras egen kropp skulle betraktas på detta sättet av andra människor...som ett objekt det kan vara ok för andra att runka i så fort objektet i fråga hamnar i taskiga villkor i livet.

men den tanken har nog aldrig i livet ens slagit dessa män.

Om även män ( som grupp) börjar anamma kvinnors (som grupp) generella inställning till att hela poängen med sex är just ömsesidigheten ( min förenkling) så hade världen sett fan så mycket tryggare och bättre ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in