Citat:
Nej det är inte konsekvensen av mitt argument om människohandel. Jag menar precis det jag skriver så du behöver inte tolka fram någonting annat. Jag tror att du ska hålla dig ifrån det faktiskt. Inte för att vara taskig eller så men din intellektuella förmåga verkar begränsad, så att försöka sig på slutledning av andras argument skulle jag avråda dig.
Och angående fleshlight så är det du skriver helt meningslöst att skriva eftersom det finns fleshlight att köpa väldigt enkelt idag. Finns även sexdockor för intresserade. Så varje man är helt fri att välja hur han vill göra, antingen klickar han hem en fleshlight, eller så skaffar han en kvinna, eller också kan båda alternativen gälla samtidigt.
Och angående fleshlight så är det du skriver helt meningslöst att skriva eftersom det finns fleshlight att köpa väldigt enkelt idag. Finns även sexdockor för intresserade. Så varje man är helt fri att välja hur han vill göra, antingen klickar han hem en fleshlight, eller så skaffar han en kvinna, eller också kan båda alternativen gälla samtidigt.
Kvinnor blir som tokiga när de känner sig hotade sexuellt. Äldre kvinnor vill strypa yngre kvinnor.
https://spela.aftonbladet.se/2016/08/sexchock-nar-dead-or-alive-xtreme-3-visas-i-virtual-reality/
Här är ett exempel där kvinnor blir som tokiga över ett tv-spel med bikinitjejer.
Så då är det väl inte så konstigt att kvinnor inte tål unga, snygga tjejer som säljer sex...
Hur ni ska hantera avancerade sexrobotar där kvinnorna ser ut tjejerna i ovan nämnda tv-spel ska bli intressant att se...

Nej, män är inte fria att göra som de vill. Det blir de först den dagen kvinnors rättigheter ligger på soptippen.
utan någon form av jakt, baktankar eller objektifiering från männens sida.
ja. Återigen, du vill bestämma över vad kvinnor gör med sina kroppar. Väljer hon att sära på benen i utbyte mot pengar är det hennes vilja, ja t om sexuella vilja. Det är hennes val, inte ditt.