Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
När du är ute bland folk vad ser du då? Individer eller kopior av dig själv?
Ofta ser jag kvinnor som helt klart inte knullar. Och män som ser extremt desperata ut, och kommer att göra vad som helt för att övertala de här kvinnorna. Det kan vara män i par, singel män, äldre män, alla har stirrig blick.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag vet ju din situation, även om jag inte riktigt får ihop den då du säger att du ser bra ut och dessutom är hyffsat välutrustad. Känns som att du hade kunnat få ligga om du bara varit beredd att sänka dina krav lite? Men jag tänker att du har vissa (höga) krav, eller att du helt enkelt siktar in dig på fel tjejer?
Risken med att gå på såna där klubbar och att titta mycket på porr kan ju vara att man får en bild av hur en kvinna ser ut, men i själva verket är inte detta vilken vardaglig kvinna som helst utan någon som tjänar pengar på sitt utseende och därför såklart har lagt ner mycket tid (kost & träning) och ev. operationer. Kanske har du blivit lite blind?
Jag har reagerat på ditt graderande av utseende i skala 1-10. Det säger ändå lite om ditt fokus på hennes utseende tänker jag.
1) Behöver kvinnor sänka sina krav för att få ligga? Rent generellt.
2) Är det för mycket begärt att en kvinna håller koll på kosten och går till gymmet två gånger i veckan?
a) Min 60 åriga mamma ligger på 53 kilo. Då kanske en 25 åring också kan göra det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Ursäkta om jag lägger mig i er rätt intressanta diskussion men det finns alltid förlorare och du och torskarna som är tvingade att köpa sex tillhör denna grupp av losers. Hur känns det att betala dyrt för att en kvinna ska ens ska överväga att dela säng med er?
1) Vilka är männen som
inte är tvingade att köpa sex? Jag har tidigare postat miljardärer, presidenter, framgångsrika idrottare, filmstjärnor, VDar, som alla har köpt sex.
2) Om en kvinna inte vill dela säng med en någorlunda attraktiv man är det henne det är fel på. Hur känns det att inte kunna tända på män som heterosexuell kvinna?
3) Hur känns det för alla män som betalar dyrt för sina fruar och ändå inte får ligga?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Varför det? För att du och de desperata sexköparna i tråden inte får något knulla annars?
1) Det är
ingen som får knulla annars. För vi vet båda två att kvinnor hatar sex.
2) Men det handlar om
tillfredsställelse också. Att ha sex med en ung och snygg tjej ger en tillfredsställelse som ett takras aldrig kan ge.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Är det möjligtvis en hemlig fantasi som du går igång på? Om svaret är ja borde kanske du söka hjälp?
Det är ingen som vill tvinga Fula Frida och Tjocka Berit till sex. Speciellt om de har alternativet att betala för en snyggare tjej.