2019-09-19, 21:32
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Nejnej, hon är mestadels nykter, men ändå återkommande alkoholpåverkad. Berusad en gång i veckan sisådär, uppskattningsvis.
Problemet är ju mer vad hon gör och hur hon beter sig, när hon är påverkad.
Ang. det jag fetat. Det har jag svårt att tro på.

Jag utgår från att du träffar henne regelbundet, eftersom du uppskattar att hon "bara" är berusad ca en gång i veckan. Det är nog ganska många som är berusade en gång i veckan.
Citera
2019-09-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Ang. det jag fetat. Det har jag svårt att tro på.

Jag utgår från att du träffar henne regelbundet, eftersom du uppskattar att hon "bara" är berusad ca en gång i veckan. Det är nog ganska många som är berusade en gång i veckan.
Det handlar mer om hur hon är NÄR hon är berusad. Är man aggressiv, slåss, bråkar, skriker så fort man får i sig några glas vin - då är det inte ok nånstans. Inte när man har barn. Och framförallt inte när man lyckas bli intagen på LOB fyra-fem gånger på en kort tid (nåt år)
Citera
2019-09-19, 21:36
Medlem
Bland alla småkriminella i Sverige, hur fick de (polisen?) korn på den här eventuelle skytten? (Som håller sig undan från nån rättegång) Har han pejlats till mast i närheten vid den tidpunkten eller vad? Vad binder/gör honom trolig i det här brottet?
Citera
2019-09-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det sista kan jag svara på: Ingen har kollat om hon formellt varit god man för FO. OM hon varit det så skall rapporter lämnas till nämnden. Annars kanske hon bara hjälpt honom, ömmat för honom genom sitt arbete och tagit honom till sig.... typ.
Vi är många som vill lämna lght till handlingarna.

Var kom det ifrån att KL och FO känner varandra ?
Citera
2019-09-19, 21:39
Medlem
Citat:
Det sista kan jag svara på: Ingen har kollat om hon formellt varit god man för FO. OM hon varit det så skall rapporter lämnas till nämnden. Annars kanske hon bara hjälpt honom, ömmat för honom genom sitt arbete och tagit honom till sig.... typ.
Vi är många som vill lämna lght till handlingarna.

Hon har aldrig varit god man. Hade aldrig blivit godkänd som god man av överförmyndarnämnden.

(Har själv varit på utbildning och är godkänd som det samma.)

Hon kan sannolikt ha "hjälpt" honom. Hon är överlägsen honom i bildning och begåvning.

Hon kan lätt ha manövrera denna tosing.
Citera
2019-09-19, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemag

Fråga Efternamn08:

(FB) Kände advokaten Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9-2019
Citera
2019-09-19, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemag

Enligt Efternamn08, så har Karin sagt till hen att hon var god man för FO. Kanske var det en undanflykt och hon inte ville gå närmare in på varför de umgicks, eller om det var sant, det vet vi inte.
Citera
2019-09-19, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Polisen har ju gått ut med att dom tror han gömmer sej i mellan Sverige,mellan Sverige för mej blir Sundsvall eftersom Torpshammar som ligger ett par mil väster om S-vall är Sveriges mittpunkt,och mina tankar är då följande,han är norrman,han är på flykt en mycket ofarlig väg att ta till Norge är vägen från S-vall till Funäsdalen/Röros alla som bor runt omkring dom trakterna vet att gränsbevakningen i Funäsdalen är näst intill obefintlig,så om jag skulle rymma till Norge så blir den vägen mitt val nr 1, men som sagt bara en tanke

Det här kanske kan ge lite stöd till dina funderingar.

Wikipedia:
Mellansverige är det område i Sverige som består av landskapen kring sjöarna Mälaren, Hjälmaren, Vänern och Vättern. Det kan i vissa sammanhang även inkludera Dalarnas och Gävleborgs län. Jämför även Mittsverige, en informell region bestående av södra halvan av Norrland.

Läst fup nu och killen är verkligen en pinsamt sorglig figur.

Vet nån om han pysslat med doping förutom blandmissbruket? Ni vet kroppstypen som kopplas till doping, humöret, aggressiv.
Står nåt om att han ska vara muskulös i protokollet.
Senast redigerad av Avel 2019-09-19 kl. 21:48.
Citera
2019-09-19, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Hon har aldrig varit god man. Hade aldrig blivit godkänd som god man av överförmyndarnämnden.

(Har själv varit på utbildning och är godkänd som det samma.)

Hon kan sannolikt ha "hjälpt" honom. Hon är överlägsen honom i bildning och begåvning.

Hon kan lätt ha manövrera denna tosing.
Nej, jag vet det. Men för tio år sedan hade hon blivit godkänd. Och det kan ju gå så långt tillbaka. Jag har själv gått igenom både utbildningen och fått förordnandet. Så det krävs att man är helt ren och oförvitlig.
Troligen inofficiell kompis och hjälpare av nån anledning.
Citera
2019-09-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Tror jag inte.

Passionen i deras mission Rädda Karin är mycket tydlig.

Annars hade de gått till Polis och hållit truten här inne, bland oss idioter.

Om man tror på att KL är manipulativ kan de som känner henne ha kunnat haft med sig ingångsvärden som de faktiskt tagit för sanna.
Senast redigerad av Mittiseptember 2019-09-19 kl. 21:50.
Citera
2019-09-19, 21:47
Medlem
Citat:
Enligt Efternamn08, så har Karin sagt till hen att hon var god man för FO. Kanske var det en undanflykt och hon inte ville gå närmare in på varför de umgicks, eller om det var sant, det vet vi inte.

Så det är en inläggare som påstått att KL har varit god man till den nu för annat brott efterlyste FO? Eller finns det fakta att det finns kopplingar mellan KL och FO?
Citera
2019-09-19, 21:50
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Eller så har han gjort det på eget bevåg utan att KL visste om det,det kanske är hans sätt att tacka KL för all hjälp han har fått av henne,för det kan väl inte ha undgått FO att KL hatade HOL
Spontant, varför inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in