Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Det är problem i hela Flashback. Ibland kommer det in användare som faktiskt har en del att säga, på riktigt, och dessa skräms iväg pga avundsjuka eller nåt. Inte ens såna som känner BO eller GM väl har helt rätt i sina beskrivningar av dom - och då kommer lejonen. Även om man har helt rätt i allt, så kommer lejonen. Det är förbannat tråkigt.
Begriper om du drar från tråden. Men hoppas du inte gör det.
Ang Olafsen och hans frånvaro så hoppas jag verkligen han inte kan gömma sig hur länge som helst och jag hoppas han får det straff han förtjänar om det bara är så att han är skyldig till det han häktats för. Det är en ful rövare. Han ska inte gå lös.
Polisen har ju gått ut med att dom tror han gömmer sej i mellan Sverige,mellan Sverige för mej blir Sundsvall eftersom Torpshammar som ligger ett par mil väster om S-vall är Sveriges mittpunkt,och mina tankar är då följande,han är norrman,han är på flykt en mycket ofarlig väg att ta till Norge är vägen från S-vall till Funäsdalen/Röros alla som bor runt omkring dom trakterna vet att gränsbevakningen i Funäsdalen är näst intill obefintlig,så om jag skulle rymma till Norge så blir den vägen mitt val nr 1, men som sagt bara en tanke