Citat:
Ursprungligen postat av
C20
Tror fortfarande på att det egentligen handlar om att du är en sopa på banan - sen tar du ut din frustration på dom som kör snabbt på vägarna. Så klassiskt för er moralkärringar att bortförklara det med att man är "omdömeslös" för att inte ni själva vågar köra lika snabbt.
Men det är ju väldigt "omdömesfullt" att bidra till en olycka som dessutom drabbade en oskyldig (den bilen han du blockerade, körde in i arslet på)...
Buhu.
Att köra snabbt på vägarna tyder bara på avsaknad av konsekvenstänk samt att det är vetenskapligt bevisat att det oftast är någon med liten kuk och hjärna som gör detta.
Alla "vågar" köra snabbt på allmän väg, de flesta fattar att det inte är lämpligt.
Undrar hur många olyckor du har bidragit till eller kommer att vara orsak till? Dessutom kommer den att vara rejäl när du med ditt cuckego kommer blåsandes i 200.
Det är väldigt enkelt.
Ju mer du skriver desto säkrare blir jag på att du är en rätt kass chaufför som förmodligen hade sugit duktigt i ett riktigt race så du får försöka kompensera det med att köra fort när alla andra kör sakta "För då verkar jag så himla snabb och häftig"...
Jag kommer garanterat att fortsätta med att hindra dig och de som är som du, dvs dumma i huvudet.
Jag hoppas att du kommer till insikt och den dagen ska jag överväga att acceptera din ursäkt, intill dess - försvinn.