Citat:
Ursprungligen postat av
Marie-Antoinette
Off topic.
Det fetade. För jag vill inte förstöra tråden med en massa orelevant tjafs!!!! Svarar jag inte, så anser jag troligen att det inte är värt ett svar. Eller tidsbrist.
Men måste ju tyvärr ibland försvara mig.
Vilka är "vi"? Vilka är det du för talan för? Har du fått deras medgivande?
Nej, svara inte, ödsla inte mer tid på att förstöra tråden för en massa anonyma läsare. Med oegentligheter, märka ord och misskreditera dem som inte håller med eran agenda som ni för under någon solkig fana av att låtsa leta efter den "riktiga" sanningen.
Du har skrivit 141 inlägg i den här tråden med det som många av oss skulle kalla för orelevant tjafs och du svarar ytterst sällan på frågor och nu skyller du på tidsbrist
Men du har inte tidsbrist när du spammar tråden med 141 inlägg med fria fantasier som gång på gång blir bemötta av andra men du går på i samma stil. TRÖTTSAMT!
Sen beskyller du andra för att komma med
"oegentligheter, märka ord och misskreditera dem som inte håller med eran agenda som ni för under någon solkig fana av att låtsa leta efter den "riktiga" sanningen."
Men det är ju du som står för allt detta du lägger på andra. Din fana är mer än solkig, den är helt trasig för du kan inte ens ta dig till fakta. Helt faktaresistent! LÄGG NER!
Herrejävlar
Nu spinns det vidare också på ett ett förslag från en annan postare att det kan vara dotterns pojkvän som har skjutit HOL. Enligt dig på grund av... "Hon kanske har tröttnat på päronens tjafs, vem vet, vem vet."
Har du inga spärrar alls
En MGM som skytt jagas och det är Olafsen!
Nu är det inte bara rikemansungarna, att det saknas pengar till en advokat du måste anlita, ett boende som inte gick att lösa pga pengabrist. Nu är det även en mor som inte ska förlåtas för att hon gjorde din far bostadslös
Pengar pengar pengar är ditt fokus och ditt avund lyser som en fackla
Citat:
Ursprungligen postat av
Tokugawa
Det finns alltför många barn som farit illa pga myten "att hålla ihop för barnens skull".De skulle sluppit att leva i missbruks-/psykisk ohälsomisär betydligt tidigare om inte den rosa drömmen om föräldrar som håller ihop funnits. Många barn får också leva i samma tro som du, att livet skulle varit bättre om föräldrarna haft vårdnaden. I själva verket är det just bristen på tidigt ingripande som skadat barnen för livet. Att "göra allt" är extremt destruktivt för alla inblandade.
"Rikemansbarn", som du gärna skriver nedsättande om, råkar ofta mest illa ut. Man försöker hålla uppe fasaden längre, trots vidriga förhållanden.Det är sällan Soc griper in när det gäller välbeställda familjer, de har samma fördomar som du har när det gäller höginkomsttagare. Det får gå alldeles för långt.
Nej rikemansungarna kallade hen dom tidigt i tråden. Nedsättande när man avslutar den meningen med denna smileyn
Nu grep soc in redan 2012 och det trots att det var en familj i "fina kvarter".
Frågan är om det fick gå alldeles för långt innan dom ingrep nu när vi vet en del av Karins historia.