2019-09-19, 16:26
Medlem
BillBasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ja absolut, jag har träffat honom. Även sett en bild på Google som är raderad. En snaggad kille som det såg ut som stödde huvudet med armen i en säng. Tror den bilden gick till hans Twitter eller facebook

Vet du hur KL kom i kontakt med FO och när hon blev "god man" till honom?
Ber om ursäkt om du svarat på detta tidigare.

Vill passa på att ge dig cred för att du var så snabb med att plocka in FO i tråden.
Citera
2019-09-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillBass

Vill passa på att ge dig cred för att du var så snabb med att plocka in FO i tråden.

Att slänga ur sig det namnet dag 1 är ganska träffsäkert om man säger så. Minst sagt.
Citera
2019-09-19, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Att slänga ur sig det namnet dag 1 är ganska träffsäkert om man säger så. Minst sagt.

Sån träffsäkerhet väcker många frågor...
Citera
2019-09-19, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Kan du bekräfta om personen som jag hittade på Instagram är KL ? Finns längre bak i tråden.

Det går inte att förneka likheten mellan bröllopsbilder med HOl och den på Instagram.

För jag tror inte ett skit på vad Rotesau säger om Kl.

Inte hon, vissa likheter.
Citera
2019-09-19, 17:16
Medlem
BillBasss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Sån träffsäkerhet väcker många frågor...

Visst väcker det frågor! Men det är inte heller helt ovanligt att den typen av träffsäkerhet dyker upp i ABoK-trådarna.
Citera
2019-09-19, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Har du berättat detta för polisen?

Nej, jag försökte tidigare ringa och tipsa polisen men fick sitta i telefonkö i 40 minuter innan jag på på
Citera
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Off topic.

Det fetade. För jag vill inte förstöra tråden med en massa orelevant tjafs!!!! Svarar jag inte, så anser jag troligen att det inte är värt ett svar. Eller tidsbrist.

Men måste ju tyvärr ibland försvara mig.

Vilka är "vi"? Vilka är det du för talan för? Har du fått deras medgivande?

Nej, svara inte, ödsla inte mer tid på att förstöra tråden för en massa anonyma läsare. Med oegentligheter, märka ord och misskreditera dem som inte håller med eran agenda som ni för under någon solkig fana av att låtsa leta efter den "riktiga" sanningen.
Du har skrivit 141 inlägg i den här tråden med det som många av oss skulle kalla för orelevant tjafs och du svarar ytterst sällan på frågor och nu skyller du på tidsbrist

Men du har inte tidsbrist när du spammar tråden med 141 inlägg med fria fantasier som gång på gång blir bemötta av andra men du går på i samma stil. TRÖTTSAMT!

Sen beskyller du andra för att komma med "oegentligheter, märka ord och misskreditera dem som inte håller med eran agenda som ni för under någon solkig fana av att låtsa leta efter den "riktiga" sanningen."
Men det är ju du som står för allt detta du lägger på andra. Din fana är mer än solkig, den är helt trasig för du kan inte ens ta dig till fakta. Helt faktaresistent! LÄGG NER!

Herrejävlar Nu spinns det vidare också på ett ett förslag från en annan postare att det kan vara dotterns pojkvän som har skjutit HOL. Enligt dig på grund av... "Hon kanske har tröttnat på päronens tjafs, vem vet, vem vet."
Har du inga spärrar alls
En MGM som skytt jagas och det är Olafsen!

Nu är det inte bara rikemansungarna, att det saknas pengar till en advokat du måste anlita, ett boende som inte gick att lösa pga pengabrist. Nu är det även en mor som inte ska förlåtas för att hon gjorde din far bostadslös
Pengar pengar pengar är ditt fokus och ditt avund lyser som en fackla
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Det finns alltför många barn som farit illa pga myten "att hålla ihop för barnens skull".De skulle sluppit att leva i missbruks-/psykisk ohälsomisär betydligt tidigare om inte den rosa drömmen om föräldrar som håller ihop funnits. Många barn får också leva i samma tro som du, att livet skulle varit bättre om föräldrarna haft vårdnaden. I själva verket är det just bristen på tidigt ingripande som skadat barnen för livet. Att "göra allt" är extremt destruktivt för alla inblandade.

"Rikemansbarn", som du gärna skriver nedsättande om, råkar ofta mest illa ut. Man försöker hålla uppe fasaden längre, trots vidriga förhållanden.Det är sällan Soc griper in när det gäller välbeställda familjer, de har samma fördomar som du har när det gäller höginkomsttagare. Det får gå alldeles för långt.
Nej rikemansungarna kallade hen dom tidigt i tråden. Nedsättande när man avslutar den meningen med denna smileyn

Nu grep soc in redan 2012 och det trots att det var en familj i "fina kvarter".
Frågan är om det fick gå alldeles för långt innan dom ingrep nu när vi vet en del av Karins historia.
Citera
Medlem
Citat:
Visst väcker det frågor! Men det är inte heller helt ovanligt att den typen av träffsäkerhet dyker upp i ABoK-trådarna.

Skyttens egna träffsäkerhet är det dock lite si och så med.
Vi får hoppas de är rätt kille på spåret oavsett vem det är.
Citera
2019-09-19, 17:24
Medlem
Citat:

Tack, efter allt skit jag fått om att jag är ett jävla troll så är det kul att någon uppskattar ens inlägg 😍
Jag vet inte hur de träffades.
Citera
2019-09-19, 17:26
Medlem
Citat:

När jag läste att vittnens sagt en vit och snaggad man runt 35 så tänkte jag att han är den ende som jag sett KL med som kunde passa in på beskrivningen. KL så något att även om han strulat så kan man lita på honom.
Citera
2019-09-19, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Skyttens egna träffsäkerhet är det dock lite si och så med.
Vi får hoppas de är rätt kille på spåret oavsett vem det är.
OM det nu inte skulle vara Olafsen, vilket jag iofs tror av nån anledning, så är inte rövarskrået större än att man hör ett och annat - så han har nog koll på vem som varit i farten. För att rädda sitt eget skinn så golar han nog. Detta är inte 18-åringar som skall tuffa till sig som gör sånt här. Det här är just snubbar som är i botten - som behöver pengar till kröken, knark och levnadsomkostnader. Inte småpojkar som "vill vara nåt" i sina kriminella förebilders ögon. Jag spekulerar naturligtvis - men detta KÄNNS inte som något som en vanlig liten snorunge som gjort.
Citera
2019-09-19, 17:28
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nej, jag försökte tidigare ringa och tipsa polisen men fick sitta i telefonkö i 40 minuter innan jag på på
Ajdå, hoppas de har fått dina uppgifter ändå nu då, om de inte hade dem tidigare vilket är troligt men inte hundra säkert. Du kanske ska göra ett nytt försök, du kanske kan bidra med annat också?

Tack för svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in