Citat:
Ursprungligen postat av
givemeyourmoney
David Icke is the English writer and public speaker, known since the 1990s as a professional conspiracy theorist.
Jo, jag vet. Han är väldigt intressant, har sett många videor med honom. Han är helt i klass med Lars Bern.Lars Bern är ju mycket för alternativmedicin, David Icke förklarar hur Homeopeti fungerar.
Han har också åsikter om att Internet lanserades som ett fritt media. Men nu när man är helt beroende av internet börjar censur och åsiktsförföljelse komma. Facebooksidor som inte är PK stängs ner,o,s,v. Google, Facebook och de andra håller på att ta över ordet och världen.Och feminismen som övertagits av HBTQ maffian.
Kul när han berättade att han varit till en Sydamerikansk indianstam och rökt på av halluciena psykideliska rökverk. Han gjorde någon sorts shaman/ anderesa.
David Icke är tydligen portförbjuden i Australien på grund av antisemitiska uttalanden, något som han själv förklarar vara ett missförstånd.
Nå, Swebbtv, jag var skeptisk mot Per Holmberg, men han är alla fall intressant att lyssna på. Själv tvivlar jag starkt på hans teorier om 911. Nä, jag tycker gott att SWEBBTV kan visa de här 911 videorna.