Flashback bygger pepparkakshus!
2019-09-13, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Rebby Fox är en kille

Hur vet du?
Citera
2019-09-13, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Fast det är väl deras ensak. De gör väl det de klarar av att göra och sörjer som de behöver sörja. Kanske Klas kanske känner sig närmare Tim på det här sättet, kanske det är tvärtom för Anki.
That’s what I mean. In my opinion there are two ways of seeing it: she doesn’t want to be a “visible” part of it, but she likes it, or she doesn’t like it at all and klas is doing it all by his Way. Let’s see what happens at the concert.
Citera
2019-09-13, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
Jag tycker ändå Anki borde ta ngt. Inte schyst att Klas ska behöva ta allt. Precis som om det skulle vara lättare för en part

Du tycker det? Hon har ju sagt att hon inte orkar? Klas hade inte heller ”behövt” göra ett piss om han inte ville. Bara för att ens son är känd behöver inte föräldrarna ta ansvar mot allmänheten anser jag. Att Klas sen gjort det är oerhört starkt och antar att det hjälpt honom i sorgen. Alla är olika.
Citera
2019-09-13, 21:50
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Han är död han har brunnit upp i eld
Hur orkar ni ??
Citera
2019-09-13, 22:45
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnamax
Hur vet du?
en person som pratade med honom sa det
Citera
2019-09-13, 22:55
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
Jag tycker ändå Anki borde ta ngt. Inte schyst att Klas ska behöva ta allt. Precis som om det skulle vara lättare för en part

Vadå ”ta något”? Vet du ens vad sorg är? Hur hon mår? Hon kanske inte orkar eller vill vara i rampljuset medans pappan berättar om och hedrar sin son. Alla bearbetar sorgen olika...! Och nej sorg ser inte likadan ut... alla har sin egna sorg
Citera
2019-09-13, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Vadå ”ta något”? Vet du ens vad sorg är? Hur hon mår? Hon kanske inte orkar eller vill vara i rampljuset medans pappan berättar om och hedrar sin son. Alla bearbetar sorgen olika...! Och nej sorg ser inte likadan ut... alla har sin egna sorg
kanske har han en personlighet som liknar avicii
Citera
2019-09-13, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annika85
kanske har han en personlighet som liknar avicii
Jag tror faktiskt att Tim var väldigt lik Anki till personligheten. Anton Körberg skrev på sin blogg för ett antal år sedan att hans mor, Anki, alltid haft ”extremt lätt för att känna känslor och säger att hon är en ’hyper sensitive personality’”. Känner inte familjen och har ingen insyn bortom det som sagts i media och vittnesmål från en bekant som jobbat med Klas. Denna person sa vad som tidigare varit uppe i tråden att ja, en viss alkoholproblematik tycks finnas med i bilden.
Citera
2019-09-13, 23:59
Medlem
Citat:
Someone knows why Anki doesn’t show up in media like Klas? I feel like the album, the concerts, the fundation is more something klas wants (or needs) than Anki.

Jag skulle nog förr vilja säga: Hur orkar Klas?
Inte ett dugg konstigt att hon inte prioriterar media i sin svåra sorg. Hade jag varit hon, så hade jag nog spytt på media.
Citera
2019-09-14, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DongJung
Jag tror faktiskt att Tim var väldigt lik Anki till personligheten. Anton Körberg skrev på sin blogg för ett antal år sedan att hans mor, Anki, alltid haft ”extremt lätt för att känna känslor och säger att hon är en ’hyper sensitive personality’”. Känner inte familjen och har ingen insyn bortom det som sagts i media och vittnesmål från en bekant som jobbat med Klas. Denna person sa vad som tidigare varit uppe i tråden att ja, en viss alkoholproblematik tycks finnas med i bilden.

Båda föräldrarna är alkoholister? Eller bara mamman?
Citera
2019-09-14, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutz99
Båda föräldrarna är alkoholister? Eller bara mamman?

Jag tror inte teorin om att de är alkoholister. Om du läser gamla avicii-inlägg i detta forum säger han att de är underbara föräldrar.
Citera
2019-09-14, 01:51
Medlem
Citat:
Jag tror inte teorin om att de är alkoholister. Om du läser gamla avicii-inlägg i detta forum säger han att de är underbara föräldrar.
Man kan väl fortfarande vara en underbar förälder även om man är alkoholist? Det finns olika typer av alkoholister. Alla blir inte hemmaliggande vrak. Även goaldigger har skrivit om att föräldrarna är alkoholiserade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in