Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2019-09-14, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DongJung
Man kan väl fortfarande vara en underbar förälder även om man är alkoholist? Det finns olika typer av alkoholister. Alla blir inte hemmaliggande vrak. Även har skrivit om att föräldrarna är alkoholiserade
Jag tror inte att en "riktig" alkoholist kan vara en underbar förälder och mer om de båda är alkoholister kan ett barn aldrig beskriva dem som goda föräldrar. goaldigger är pålitliga?
Senast redigerad av annika85 2019-09-14 kl. 02:16.
Citera
2019-09-14, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annika85
Jag tror inte att en "riktig" alkoholist kan vara en underbar förälder och mer om de båda är alkoholister kan ett barn aldrig beskriva dem som goda föräldrar. goaldigger är pålitliga?

Barn skydda / försvara / idealisera alkoholhaltiga föräldrar - jag skulle veta haha. Jag har också hört att det fanns alkoholism i familjen (särskilt mamman, men jag vet inte) och DG och Ludde nämnde det självständigt. Enligt min mening, DG bevisade att han är pålitlig genom att nämna lanseringen av nya musik dagar innan media hade informationen.
Citera
2019-09-14, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annika85
Man kan vara alkoholist utan att ragla runt på stan med andra A-lagare. Det finns dom som håller det på en jämn nivå, utan att det syns utåt. De har tillräckligt med närvaro att bry sig och sköta hemmet.
Citera
2019-09-14, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Vadå ”ta något”? Vet du ens vad sorg är? Hur hon mår? Hon kanske inte orkar eller vill vara i rampljuset medans pappan berättar om och hedrar sin son. Alla bearbetar sorgen olika...! Och nej sorg ser inte likadan ut... alla har sin egna sorg
Och vem i helvete är vi till att tycka??? Har du varit i djup sorg? Dom kämpar med att hålla huvudet ovanför vattenytan. Dom har inga skyldigheter gentemot fansen. Det var Tim som valde det livet, inte dom!
Citera
2019-09-14, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maritsusanne
Och vem i helvete är vi till att tycka??? Har du varit i djup sorg? Dom kämpar med att hålla huvudet ovanför vattenytan. Dom har inga skyldigheter gentemot fansen. Det var Tim som valde det livet, inte dom!
Ber om ursäkt Zannazezz, det var inte riktat mot dig. Är inte så van vid detta. 😏
Citera
2019-09-14, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maritsusanne
Man kan vara alkoholist utan att ragla runt på stan med andra A-lagare. Det finns dom som håller det på en jämn nivå, utan att det syns utåt. De har tillräckligt med närvaro att bry sig och sköta hemmet.
Ja absolut. Det kan också vara den där flaskan fint vin till maten varje dag som man inte kan avstå från.
Men ett barn märker att föräldern förändras i sättet och att den här flaskan vin är lite viktigare än annat. Och om Tim var en känslig person är det klart att han såg det.

Det finns nog hur många alkoholister som helst som aldrig skulle kalla sig för det för att bilden fortfarande är att man som alkoholist typ sitter på en parkbänk på dagarna eller somnar full på soffan varje kväll.
Citera
2019-09-14, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Ja absolut. Det kan också vara den där flaskan fint vin till maten varje dag som man inte kan avstå från.
Men ett barn märker att föräldern förändras i sättet och att den här flaskan vin är lite viktigare än annat. Och om Tim var en känslig person är det klart att han såg det.

Det finns nog hur många alkoholister som helst som aldrig skulle kalla sig för det för att bilden fortfarande är att man som alkoholist typ sitter på en parkbänk på dagarna eller somnar full på soffan varje kväll.
Ja, sånt märker barn direkt, både på andedräkten och sättet. Minsta lilla tecken som ingen annan lägger märke till. 😊
Citera
2019-09-14, 17:11
Medlem
Som sagts tidigare så sörjer alla olika.
Klas kanske bearbetar sin sorg genom att prata om Tim och allt runtomkring.
Anki kanske bearbetar sin sorg med att endast prata med människor som kände Tim.
Det finns inget rätt eller fel när det gäller sorg.
Citera
2019-09-14, 20:20
Medlem
Nu har Rebby Fox till slut gått över alla gränser. Vilken vidrig jävel!
Senaste på insta:

I'd like to say hi to Tim's family who followed me under their fake names 🖐
They must be eager för the release of we burn.
Wonder if they would tell the truth about things they are hiding for a early copy 🤔😂
Citera
2019-09-14, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo78
Nu har Rebby Fox till slut gått över alla gränser. Vilken vidrig jävel!
Senaste på insta:

I'd like to say hi to Tim's family who followed me under their fake names 🖐
They must be eager för the release of we burn.
Wonder if they would tell the truth about things they are hiding for a early copy 🤔😂

Äcklig människa måste jag säga.

Nu är Rebbys konto privat igen.
Citera
2019-09-14, 21:16
Medlem
SwedishHouses avatar
Doktor Gerard skulle du kunna ladda upp ETP? Hade varit riktigt tacksam om du kunde göra det!
Citera
2019-09-15, 00:12
Medlem
SwedishHouses avatar
På vilken nivå, är dom alkoholiserade? är det kritiskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in