2019-09-13, 09:50
Medlem
-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annika85
Someone knows why Anki doesn’t show up in media like Klas? I feel like the album, the concerts, the fundation is more something klas wants (or needs) than Anki.

Tror du att det finns något värre för en mor än att förlora sin son?

De har nog valt Klas som front, eftersom Anki troligtvis inte klarar av att prata om det öppet på samma sätt. Vilket jag förstår.
Senast redigerad av -o 2019-09-13 kl. 09:52.
Citera
2019-09-13, 10:38
Medlem
Citat:
Someone knows why Anki doesn’t show up in media like Klas? I feel like the album, the concerts, the fundation is more something klas wants (or needs) than Anki.

Citat:
Ursprungligen postat av -o

De har nog valt Klas som front, eftersom Anki troligtvis inte klarar av att prata om det öppet på samma sätt. Vilket jag förstår.

Anki berättade för Aftonbladet: ”Jag ställer inte upp på intervjuer – klarar inte det. Vissa dagar är okej, andra värre än tidigare. Outhärdligt att Tim är borta för alltid. Har sjunkit in nu och det är fruktansvärt att leva med sorgen. Kan bara ta en dag i taget.”
Senast redigerad av Lutz99 2019-09-13 kl. 10:41.
Citera
2019-09-13, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutz99
Anki berättade för Aftonbladet: ”Jag ställer inte upp på intervjuer – klarar inte det. Vissa dagar är okej, andra värre än tidigare. Outhärdligt att Tim är borta för alltid. Har sjunkit in nu och det är fruktansvärt att leva med sorgen. Kan bara ta en dag i taget.”

So sad. I can understand that perfectly, I thought maybe she didn’t agree with it.
Citera
2019-09-13, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutz99

Ja så hemskt det måste vara! Kan tänka mig att Klas bearbetar det på sitt sätt genom att arbeta med foundationen och ställa upp på intervjuer och prata om självmord och om Tim. Medans Anki bearbetar det på sitt sätt!
Citera
2019-09-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -o

Jag tycker att det är starkt att åtminstone en av dem klarar av att prata om det.
Citera
2019-09-13, 19:48
Medlem
zoomlanders avatar
Jag tycker ändå Anki borde ta ngt. Inte schyst att Klas ska behöva ta allt. Precis som om det skulle vara lättare för en part
Citera
2019-09-13, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narakaa
Det är otroligt gränslöst

Med David Guetta. Vi vet inte om Morten tagit initiativet eller om David frågat Morten?
Citera
2019-09-13, 19:54
Medlem
Citat:
So sad. I can understand that perfectly, I thought maybe she didn’t agree with it.

Anki jobbar mycket med radio och TV reklam där hon inte syns. Man känner igen rösten.
Senast IKEA Family, men också Sector Alarm och något bensinföretag...
Citera
2019-09-13, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narakaa
Aha, jag missade, kom ihåg fel!

Jag har sett intervjun med Klas. De gick aldrig på cirkusen. Tim ville inte för att han kände inte clownen.
Jag tror faktiskt att Tim hade en bokstavsdiagnos! Bara min åsikt. Har en son som har en sådan och vissa saker påminner om Tim.
Svårt med det sociala. Gillar inte folkmassor. Mycket smart. Gör bara det som han är intresserad av. Depressioner. Tål inte stress! Etc
Citera
2019-09-13, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
Jag tycker ändå Anki borde ta ngt. Inte schyst att Klas ska behöva ta allt. Precis som om det skulle vara lättare för en part
Fast det är väl deras ensak. De gör väl det de klarar av att göra och sörjer som de behöver sörja. Kanske Klas kanske känner sig närmare Tim på det här sättet, kanske det är tvärtom för Anki.
Citera
2019-09-13, 21:13
Medlem
SwedishHouses avatar
Om någon ut av er har Ease The Pressure (Let It Go) snälla skicka den på pm
Citera
2019-09-13, 21:13
Medlem
SwedishHouses avatar
Rebby Fox är en kille
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera