Det sägs att de flyttade till norrköping för jewels trott att Jocke skulle hjälpa dom med youtube.
Obs, sidan är vinklad till deras fördel ändå.
https://skvallertuben.se/youtube-fam...-samm-36346806
It also says that Issys dad pays people to translate their videos so that he can keep an eye on them, and that he always mocks them and write bad things about jewels.
OCH DET HÄR SKREVS REDAN SAMMA DAG SOM ISSY KOM UT
Att de skulle mjölka pengar på issys läggning precis som jewels mjölkat på påhittade diagnoser.
låt mig presentera vad jewels skrivit på sin gofundme sida.
autistic transgender son needs a home!
I am seeking funds to be able to give my son a stable living. His life is filled with so much sadness and problems. The fact of not having a permanent home is more than he can handle! I am a single mom and i have autism and hypermobility syndrome. This makes it impossible for me to work.
At one time i went without any income for 3 years so i got into debt. This makes it impossible for me to take a loan to buy a house. My son is struggling very much with his autism and despite professional help he keeps turning to self harm and suicidal thoughts. I wish for nothing more than to find a way to get him a permanent home so he can start to heal."
När har issy visat upp ett självskadebeteende? Har hon skurit sig, tagit droger, självmordsförsök? Jag har inte sett något tecken på det.
Tragiskt om det är så men jag tvekar på det...
Bevisas det så är jag den första att be om ursäkt.
Morsan spelar ju på det, suicidal thoughts, på henne så låter det som issy är helt
apatisk.
"min son är transexuell och autistisk, ge mig..."
Jewels orkar alltså maila och tigga pengar av nästan varenda stor youtuber med snyfthistorier, redigera videos 10-12 timmar per dag, gå ut mitt i nätterna och filma, färga håret hela tiden, leta lägenhet i STHLM m.m.
Men kan inte jobba.
Mmmmkay.