2019-12-17, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Men är det inte så att om man tittar på en stream så är man automatiskt inloggad i chatten? Dvs att även om ingen skriver så finns det personer (tittare) i chatten.

Jo, du har rätt i det. Om det var liven där hon ville ha presenttips till O, så var det ju ganska bra fart skulle jag beskriva det i chatten. Jag tittade i och för sig bara tio minuter eller så, men under den tiden skrevs det. Visst att det kanske skrivits mer på andra lives, har ingen aning om det, men det skrevs i chatten. Är det någon annan live ni talar om, så har jag missat den, och då kan det säkert vara helt sant det ni skriver.
Citera
2019-12-17, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
yes my diagnosis is "don't make youtube videos about daddy that are filled with hearsay and lies "

The thing is that your comments here, make the movies about you more and more likley to be truthfully.
Citera
2019-12-17, 23:55
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
The thing is that your comments here, make the movies about you more and more likley to be truthfully.

lets be friends
Citera
2019-12-18, 04:26
Medlem
geek12s avatar
strökollade igenom några videos från sorsele, från sista videosarna från Sorsele typ.
Fan vad Oliver ändå var lycklig där? Om man jämför med hans mående idag, senaste 14-15 månaderna har hans mående sjunkit som en sten.

I Sorsele hade de ändå "okej" vloggar, nu märker man att livet är piss för Oliver...
Citera
2019-12-18, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VickanE
vigilante99 du är faktiskt som ett barn. När jag läser dina kommentarer så tycker jag synd om Oliver. Du är otroligt omogen. Hur kan du sitta och skriva elaka och omogna saker om hans mamma på det sättet?? Du måste ha en diagnos det är inte en normalt beteende 🤦‍♀️🤦‍♀️

Pinsamt

Jag håller med dig. Även hobbypsykologer vet att man ALDRIG bör tala illa om den andre föräldern när barnen är små. Men här dokumenteras till och med hatet på Internet! Oliver delar halva sitt DNA med sin mamma, så det är inte trevligt att pappan skriver att Jewels bara är skit. Det kan göra att Oliver känner sig dålig också.
Citera
2019-12-18, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Kan tänka mig vilken ångest han hade i början. Tror han inte bryr sig särskilt längre utan bara garvar.
Men... Visst att jewels kan dra åt helvete men det måste ändå göra ont som fan att se sin dotter utnyttjas och vanskötas på det här sättet. Även om han inte träffat henne sen hon var pytteliten. Det måste kännas i pappahjärtat.
Särskilt när han verkligen vill att hon ska komma över till Australien, men jewels har henne i sina klor.

Correct me if im wrong issys pappa.

Ps: jewels, du och sindy bör vinna priset årets sämsta mammor.

Jag vet inte vad jag ska tro längre. Det finns faktiskt föräldrar, i synnerhet fäder, som inte hyser några starkare känslor för sina barn.

Oliver och pappan har helt klart brister i sin tidiga anknytning, annars hade pappan knappast betett sig så här på Internet. Sitta och bli road av att barnet lever i misär, det verkar inte klokt någonstans. Det snällaste man kan skriva om det är möjlig försvarsmekanism.
Citera
2019-12-18, 08:52
Medlem
vigilante99s avatar
oliver and i are in contact at this stage, so will refrain from making any comments on here or youtube, think of me what you will but my goal was to reach out and have contact.

peace out
Citera
2019-12-22, 20:20
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Bla bla Pappan skriver och Pappan gör si och så.
Och vad gör Jewels då?
Skriver hon gott om Pappan?
Hur framställer hon Pappan i sina videos om honom?
Bra eller? 😒 Nej verkligen inte. Hur vet vi att det Jewels påstår är sant?
Om nu Pappan borde göra och bete sig si och så borde inte samma gälla Mamman?
Nu känner jag ingen av dessa och kan bara utgå från det man ser och hör i videos.
Vad som skrivs mm.
Fy Pappan som skriver på Flashback.
Ni tror inte att både Mamman och dottern finns på Flashback dom också?
Här i denna tråd....

Önskar er alla en riktigt fin och mysig Jul 🤗

🌟🎅. 🎁🎄🎄🎄🎁🤶🌟

Citera
2019-12-25, 23:46
Medlem
geek12s avatar
.
Senast redigerad av geek12 2019-12-26 kl. 00:17.
Citera
2019-12-28, 19:57
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Oliver eller är det Olivia nu kanske?
Bytt könsidentitet igen..
Citera
2019-12-29, 13:00
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Oliver eller är det Olivia nu kanske?
Bytt könsidentitet igen..

Sen ”skyller” hon på att det är en karaktär bara nu. Men sanningen är den att hon trivdes inte som kille o korthårig. Det behöver man ju inte vara smart för att förstå.
Citera
2019-12-29, 13:52
Avstängd
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Precis, just så.
Kanalen går bra..
20/11 hade dom 31 500 prenumeranter.
Hur många har dom tappat nu då?
↘️
https://socialblade.com/youtube/c/jewelsnissy/realtime
Ops!
31 200
Och av dessa 31 200 så är det hur många som tittar?
2-3000 ca..

Ops! Tappat 200 till.
Nu 31 000.
Tror dom att det kommer gå bättre med peruk och ny karaktär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in