Citat:
Ursprungligen postat av
tauceti
Så men andra ord så var det skitsnack. Jag har aldrig köpt sex och kommer aldrig heller att göra det. Jag fick mycket sex som ung och är numera lyckligt gift med 3 vackra flickor. Och även om jag skulle tröttna på frugan i framtiden så kommer jag inte att gå och köpa sex. Så för mig handlar det inte om det. Jag är bara realistisk.
Men okej skit i alla oss som skriver här. Du anser inte att vi värnar om tjejerna. Men tjejerna som säljer säger ju själva att det säkraste är om det är legalt. Samt alla människorättsorganisationer. Värnar inte dom om tjejerna?
Tre döttrar eller tre fruar?
Tjejerna värnar nog om sig själva jo. Organisationerna låter jag vara osagt. Jag tycker att man bör angripa efterfrågan i högre grad än vad man gör. Problemet kommer kvarstå så länge efterfrågan finns. Och den kommer alltid finnas, tydligen. Verkar hopplöst med män inom detta område.
Så, då kvarstår att antingen ta hårdare tag mot konsumenterna, eller att legalisera. Vad som görs i frågan är väl inte särskilt viktigt för mig personligen, men jag vet vilket sorts samhälle jag vill ha.