Citat:
Jag blev mycket intresserad vem det kan tänkas vara.
Karin har ju varit på förhör hos SU under 2018 pga misstänkt misshandel & hemfridsbrott hos en polis.
En utredning som lades ned för inte allt för länge sedan. Utredningen innehöll rättsintyg och i övrigt god bevisning över i vart fall misshandeln av polisen som hon vistats hos under 2017.
Nu vipps, så är hon inneboende hos någon på SU...
Helt otroligt att hon pratar om det öppet i massmedia.
Ärren är äldre än så, och det på armen är det mindre av dom hon bär på kroppen.
Jag har skrivit om ärren tidigare och repeterar; Det var mycket nära att Henrik plockades in som misstänkt då det begav sig.
Personligen tycker jag han skulle åkt in där, med rätta.
Karin har ju varit på förhör hos SU under 2018 pga misstänkt misshandel & hemfridsbrott hos en polis.
En utredning som lades ned för inte allt för länge sedan. Utredningen innehöll rättsintyg och i övrigt god bevisning över i vart fall misshandeln av polisen som hon vistats hos under 2017.
Nu vipps, så är hon inneboende hos någon på SU...
Helt otroligt att hon pratar om det öppet i massmedia.
Ärren är äldre än så, och det på armen är det mindre av dom hon bär på kroppen.
Jag har skrivit om ärren tidigare och repeterar; Det var mycket nära att Henrik plockades in som misstänkt då det begav sig.
Personligen tycker jag han skulle åkt in där, med rätta.
Det är för mycket poliser inblandade i detta "familjedrama" för att anse detta som "normalt".
Sen är det jävligt störande med en "fulparkering" av en poliskombi utanför brottsplatsen timmen innan.
Frågan är om SU och KL har haft eller har något mysko samarbete mot HOL och/eller hans omgivning.
KL skickade klart ut en varning till vissa genom att läcka att hon bodde hos en SU-snubbe.
HOL hade tidigare ASAP med dito politiska konsekvenser innan han fick gå pga sitt "ombud".
Nu har HOL hand om kinesen som först Kina ville få utlämnad, där regeringen sa nej - då kom jänkarna farandes och då låstes kinesen in igen, det är ett pågående ärende.
HOL rör sig i ärenden med mycket politiskt skit i, samtidigt som han själv har ett mörkt förflutet, de misshandelsgrejer som du tog upp där KL valde att inte anmäla och sen utvecklingen till idag med alla mål mot KL känns faktisk som om HOL helt enkelt vill sänka henne helt för egen vinnings skull, och hon verkar sitta på info som kan skada vissa.
Jag noterar att medierna helt mörkat HOL:s kinesärende i detta fall, man vill inte presentera en fullständig bild och bakgrund. Sen att en annan advokatfirma lyckas skicka 100.000 till henne pga av ett "misstag", där hon sen vägrar betala tillbaka är också jävligt skumt. Vissa här har försökt bortförklara detta med att KL skulle ha utfört "konsultuppdrag" genom sitt kunnande, vilket knappast kan stämma då hon varit borta från sin tjänst i så många år att hon knappast kunnat fungera som konsult. Frågan är snarare om utbetalningen var till HOL via KL för något skumt som hon inte var medveten om men som hon kan ha snubblat på iom att betalningen gick till HOL:s adress, och någon har alltså sumpat 100k som man ville få tillbaka och då gick på HOL direkt.
GM har för mig känts som en misslyckad indrivare som klantade sig grovt i ett uppdrag för någon mindre skummis, som nu lyckats riva upp år av skit som legat gömt. Denna indrivare bör nu ha förstått att han klampat i ett getingbo och lär ha lämnat landet, bara det att bilen är helt försvunnen pekar åt det hållet...
Citat:
Det fanns ingen utredning mot Henrik i den bemärkelsen (polisiär).
Men det fanns en händelserapport om dom livshotande skärskador & trubbigt våld, hon åkte in med för ett stort antal år sedan. En utredning där hon teg som muren men där vårdpersonalen upplevde sig ha en väl underbyggd gissning om hur hon ådragit sig dessa skador.
Men det fanns en händelserapport om dom livshotande skärskador & trubbigt våld, hon åkte in med för ett stort antal år sedan. En utredning där hon teg som muren men där vårdpersonalen upplevde sig ha en väl underbyggd gissning om hur hon ådragit sig dessa skador.
Vilket år vad det som KL åkte in på akuten när HOL hade slagit sönder henne helt ?
Och när kom sen hjärnblödningen ?
Senast redigerad av vittne-x 2019-09-11 kl. 12:02.
Senast redigerad av vittne-x 2019-09-11 kl. 12:02.