2019-09-11, 08:09
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
I så fall bröt hon det när hon åkte till hans adress och borde inte sett något hinder att även ringa honom. Men man vet inte, hon kanske inte fått tillgång till hans nummer.
Fast hon kontaktade ju Polisen på plats med id-kort så då bröt hon väl inte mot nåt kontaktförbud?
Citera
2019-09-11, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OweGbg
Fast hon kontaktade ju Polisen på plats med id-kort så då bröt hon väl inte mot nåt kontaktförbud?

Uppgifter i media säger 4 månaders kontaktförbud runt 2015/16 (minns inte). Andra uppgifter gör gällande att han sökte men inte fick.

Men ingen - mer än härinne - hävdar att det finns ett gällande kontaktförbud.
Citera
2019-09-11, 08:13
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mind.hunter
Nej. Hans skottskador var märkliga. Folk spekulerar i att skytten var amatör. Ok..men om han nu var så amatörmässig, varför har han inte blivit haffad?
Hur kan nån bli haffad som inte polisen vet vem det är?
Citera
2019-09-11, 08:14
Medlem
Vilket år separerade dem?
Citera
2019-09-11, 08:15
Medlem
Combivals avatar
Citat:

Jag vet inte hur reglerna ser ut i Sverige. På vissa ställen får man inte vara i närheten av adressen. Inte närmare än tre kilometer, typ. Det kanske inte är så här?
Hur som, jag hade brutit mot förbudet om jag varit uppriktigt orolig för mina barns far.
Citera
2019-09-11, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkislgh
Förr gjordes det sanmanfattningar som klistrades in i trådens första inlägg. Har mab slutat med det?

Skulle vilja se en bild på henne utan att gå igenom 4000 inlägg

https://minfil.com/v2Ieyb53n8/15530F38-C865-4A7D-B188-9240561A3511_jpeg
Citera
2019-09-11, 08:16
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissliss
Uppgifter i media säger 4 månaders kontaktförbud runt 2015/16 (minns inte). Andra uppgifter gör gällande att han sökte men inte fick.

Men ingen - mer än härinne - hävdar att det finns ett gällande kontaktförbud.
Men oavsett det så gick hon fram till polisen på plats och identifierade sig och undrade vad som skett.
Citera
2019-09-11, 08:17
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Jag vet inte hur reglerna ser ut i Sverige. På vissa ställen får man inte vara i närheten av adressen. Inte närmare än tre kilometer, typ. Det kanske inte är så här?
Men hon gick ju fram till polisen på plats och identifierade sig.
Citera
2019-09-11, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
När dök hon upp där? När skrev man ut adressen?
Hon kunde lika gärna ha ringt?

De hade foton med porten och tidningarna livesände utanför. Dessutom bör hon ha vetat att det var hon själv som var eftersökt, det förstod alla som vet det minsta lilla om denna familjetragedi.
Citera
2019-09-11, 08:20
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Men hon gick ju fram till polisen på plats och identifierade sig.

Ja, men var det för att förvissa sig om att hennes plan lyckats? Eller var hon orolig för honom? I så fall borde hon försökt ringa honom innan hon åkte dit?
Citera
2019-09-11, 08:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ja, men var det för att förvissa sig om att hennes plan lyckats? Eller var hon orolig för honom? I så fall borde hon försökt ringa honom innan hon åkte dit?
Hon är väl även orolig för barnen i det läget?
Citera
2019-09-11, 08:22
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Tycker snarare att det skulle varit märkligt om hon inte dykt upp på brottsplatsen. Största nyheten i massmedia på den adress hennes barn (och ex man) bor på. Dessutom uppger hon att en vän kontaktat henne och berättat om det inträffade varpå hon sätter sig i en taxi och åker dit.

Hon har naturligtvis en förklaring varför hon dök upp på brottsplatsen (en "släkting" som ringde). Min poäng var att det var korkat att åka dit givet det faktum att hon omedelbart skulle bli misstänkt för att ligga bakom mordförsöket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in