Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Han kom in i bilden när vi diskuterade mitt ögonmått, jag har inte sätt något stort i Rocco och att han skulle vara en jämnmåtta med *Johnny Holm*, men tydligen ska båda vara 24
Jag har svårt att se vad min WC-anka ska kunna uträtta som begränsar din?, du får exemplifiera..
Jag ser iaf en begränsning när man med 14 cm skedar fast ligger på sidan som i mina roliga filmer på datorn här, sedan har jag förvisso ingen aning om hur många cm som måste vara inne för önskvärd effekt
Jag är ganska fantasilös nämligen och skulle behöva en assistent i sängen likt när handikappade har hittepå-sex, fast jag vill ha en kevinnlig medhjälpare

(undra hur man lyckas att själv inte vara med på sin kant i sin yrkesroll)
Och vad är måtten på ditt "kärleksdon" då? måste jag få veta..
om det kan uppfattas stort samtidigt som du är mindre än 14X14
Jag har fått två inlindande gliringar om min längd, men jag fnissa mest med
tanke på att tjejerna ifråga inte var fagra varav kritiken effektivt neutraliserades. jag tror att deras kritik var kompensation för deras kropp som dom skulle dra ner byxorna på mig
En av mina få erövringar viska däremot under apspelet "din stora kuk"
varav jag blev närapå avtänd eftersom jag upplevde att hon bluffade och
låg och fantiserade om någon annan
Så 3 omdömen har jag fått totalt
Ditt ögonmått är inget vidare. Siffredi lär ligga på 23,5 gånger 16,5 cm.
Sätt in det i era diagram. Antar att hans status som anal-guru beror på att det i allmänhet inte riktigt går att ånga på i muttan med de måtten, i alla fall inte om man vill få utlopp för hela sin energi.
Är inget fan av scener med fler killar, men ibland har man i förbifarten sett att Rocco är märkbart större än de övriga porrfilms-hingstar som medverkar. Endast Nacho Vidal har samma mått.
Har hängt med ända sen tidig VHS-tid. Tippar på att John Holmes var ännu större, typ 25 gånger 17 eller nåt ... Men det är svårbedömt eftersom den s.k. "kungen" var rätt spinkigt byggd.
Frågan är varför man ska jämföra med dessa överdimensionerade herrar. Fördelen med en normalstor är att man kan ta i allt vad man orkar, och få mer kroppskontakt, något som tjejer uppskattar.
Nej, det är aldrig någon som uppfattat mina mått som stora, det skulle jag aldrig påstå. Det vore ju som att hävda att Yoda är lika reslig som Chewbacca.
Faktum är att ingen har brytt sig om mått över huvud taget. All ängslan man hade i ungdomen var onödig. Huvudsaken är att tjejen går igång på en, en förmåga som jag nu kanske har förlorat.
Har faktiskt aldrig gjort någon vetenskaplig mätning. Livet är nästan passerat, så varför skulle jag stå med linjal och måttband nu efter alla äventyr på hotellrum, i skogar och sängkammare, m.m.
Om jag får gissa är den nog närmare 12 gånger 12 än drömkuken på 14 gånger 14, i alla fall.
Allting är ju relativt. De flesta sitter säkert om drömmer om en extra centimeter eller två.
Men funkar det, så varför sörja?
Kommer särskilt ihåg en tjej som hävdade att hennes kille hade en mycket större penis. Det kändes lite nedslående, ända tills hon fick sitt livs första orgasm. Hon var helt tyst under 20 minuter.
Ett nöje att få den käften stängd.
Det var dock egentligen inte någon kritik från hennes sida, det vara bara ett konstaterande.
Så släpp alla måttband, linjaler och diagram. Kyss en mun och njut av livet.