Citat:
Ursprungligen postat av
Dalulven
Hur kom Marc Wallice in i detta? Mycket möjligt att guldålderns porrfilms-lemmar ligger runt 20 cm.
Minns en scen från tidigt 90-tal tillsammans med Rocco, och då såg Wallices muskedunder ut som ett stearinljus i en jämförelse. Men det är nog något av en synvilla. Antagligen bredden som gör det.
Men en sådan ohygglig mutant-kuk, som Roccos, ser ärligt talat inte särskilt bekvämt ut för tjejerna.
Han kom in i bilden när vi diskuterade mitt ögonmått, jag har inte sätt något stort i Rocco och att han skulle vara en jämnmåtta med *Johnny Holm*, men tydligen ska båda vara 24
Citat:
Ursprungligen postat av
Dalulven
14 gånger 14 är definitivt över medel. Låter rent av som en dröm. Sign me up!
Med en sådan tingest skulle man kunna utverka mirakel i sänghalmen.
Jag har svårt att se vad min WC-anka ska kunna uträtta som begränsar din?, du får exemplifiera..
Jag ser iaf en begränsning när man med 14 cm skedar fast ligger på sidan som i mina roliga filmer på datorn här, sedan har jag förvisso ingen aning om hur många cm som måste vara inne för önskvärd effekt
Jag är ganska fantasilös nämligen och skulle behöva en assistent i sängen likt när handikappade har hittepå-sex, fast jag vill ha en kevinnlig medhjälpare

(undra hur man lyckas att själv inte vara med på sin kant i sin yrkesroll)
Citat:
Ursprungligen postat av
Dalulven
Är inte i närheten av 14 gånger 14 men har träffat en hel del tjejer förr i tiden. Endast 2-3 av dem nämnde något om att de hade träffat en kille med betydligt större kärleksdon. Kan inte påminna mig att en enda har sagt något om att den är för liten. Det är andra defekter som lett till incel-tillvaron nu.
Och vad är måtten på ditt "kärleksdon" då? måste jag få veta..
om det kan uppfattas stort samtidigt som du är mindre än 14X14
Jag har fått två inlindande gliringar om min längd, men jag fnissa mest med
tanke på att tjejerna ifråga inte var fagra varav kritiken effektivt neutraliserades. jag tror att deras kritik var kompensation för deras kropp som dom skulle dra ner byxorna på mig
En av mina få erövringar viska däremot under apspelet "din stora kuk"
varav jag blev närapå avtänd eftersom jag upplevde att hon bluffade och
låg och fantiserade om någon annan
Så 3 omdömen har jag fått totalt