2019-08-29, 17:52
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det är ju roligt att räkna med roten när man räknar ut storlek

Roten börjar vid blygdbenet och inte där den börjar synas. Beroende på om du är smal eller överviktig så kan det skilja många cm av det som syns.

jag är inte speciellt överviktig själv men om jag mäter min penis i full fräs av det som syns så är den kanske endast 14 eller så lång men det finns åtminstone 2 -2,5 cm mer kuk som inte syns.
Det är om inte annat en väldigt bra motivation att gå ner i vikt! Medans kilorna rasar så ser det ut som om kuken växer! ha ha..
Citera
2019-08-29, 19:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Roten börjar vid blygdbenet och inte där den börjar synas. Beroende på om du är smal eller överviktig så kan det skilja många cm av det som syns.

jag är inte speciellt överviktig själv men om jag mäter min penis i full fräs av det som syns så är den kanske endast 14 eller så lång men det finns åtminstone 2 -2,5 cm mer kuk som inte syns.
Det är om inte annat en väldigt bra motivation att gå ner i vikt! Medans kilorna rasar så ser det ut som om kuken växer! ha ha..
Var det inte snarare det jag skrev, för 2 inlägg sedan....att man borde kunna stretcha ut dom där 2.5 cm så att dom syns vid normalvikt, jag är normalviktig och 14 cm...det är ganska märkligt av dig att påstå att blir jag anorektiker blir jag automatiskt 16
Citera
2019-08-29, 19:09
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Var det inte snarare det jag skrev, för 2 inlägg sedan....att man borde kunna stretcha ut dom där 2.5 cm så att dom syns vid normalvikt, jag är normalviktig och 14 cm...det är ganska märkligt av dig att påstå att blir jag anorektiker blir jag automatiskt 16

Jag ska erkänna att jag inte läste i detalj kanske. Däremot så tror jag att det är vanligt att man tror att det endast är den synliga delen som ska mätas.. Jag trodde det själv nämligen.

Ville bara hjälpa kompis..
Citera
2019-08-29, 19:16
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jag ska erkänna att jag inte läste i detalj kanske. Däremot så tror jag att det är vanligt att man tror att det endast är den synliga delen som ska mätas.. Jag trodde det själv nämligen.

Ville bara hjälpa kompis..
Nu fattar jag hur du menar, men för oss
nomalviktiga så den så lång som den är....såtillvida vi inte är överviktiga...eller hur?
Citera
2019-08-29, 21:37
Medlem
HK1997s avatar
Citat:
Det är ju roligt att räkna med roten när man räknar ut storlek

Så du menar att bredden kompenserar för längden som är 1 cm under medel, och efter dessa
avdrag och tillägg hamnar jag ändå bara på medel, det är möjligt....men jag behöver fler bud än ifrån någon som är part i målet som du förstår

Nej jag tror inte heller att jag kommer jöka inom dom närmsta 100 åren men det är ändå roligt att fantisera i den här tråden

Det mest tillförlitliga metodiken att mäta snopplängd är att räkna från roten eftersom det tar hänsyn till ens kroppsfett under nedre buken. Tjocka killar kommer annars ha mindre snopplängd än spinkiga killar om man inte mäter från roten.

Intressant observation är att några cm grövre i bredd med samma längd är knappast märkbart vid första ögonkastet från längre perspektiv, men är något mer märkbart i förstapersons-perspektiv men som mest märkbart i en horisontell sidledes vinkel.

Jag har illustrerat detta via en simulator.

https://i.imgur.com/Ui6sCHE.png
Citera
2019-08-29, 23:06
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HK1997
Det mest tillförlitliga metodiken att mäta snopplängd är att räkna från roten eftersom det tar hänsyn till ens kroppsfett under nedre buken. Tjocka killar kommer annars ha mindre snopplängd än spinkiga killar om man inte mäter från roten.

Intressant observation är att några cm grövre i bredd med samma längd är knappast märkbart vid första ögonkastet från längre perspektiv, men är något mer märkbart i förstapersons-perspektiv men som mest märkbart i en horisontell sidledes vinkel.

Jag har illustrerat detta via en simulator.

https://i.imgur.com/Ui6sCHE.png
Tackar! jag känner mig väldigt bekväm av bilden när vi står där och duttar mot varandra...jag tycker vi ser ut som Christer Sandelin från Style
Bilden i spelet stämmer i övrigt ganska bra med min spegelbild som jag brukar spotta å fräsa åt

Jag tycker att din ser längre ut i profil, men sak samma
Jag fick däremot längre påse än dig...det hade du inte behöva bjussa på,
eftersom jag säger att den inte är så fyllig IRL

Jo jag håller med...om första ögonkastet och andra ögonkastet, om att längden
varesig det är 13.5 eller 14 lång kommer den imponera på någon fantasi-brud..
den imponerar inte ens på mig själv längre, när jag var yngre tyckte jag
dock att jag var extremt lång i rocken

Jag är ute efter 16 cm lång, kan du illustrera den längden och ställa mot oss i ditt nya sällskapsspel
som borde få en brädspels-variant från Alga
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-08-29 kl. 23:19.
Citera
2019-08-30, 20:52
Medlem
HK1997s avatar
Citat:
Tackar! jag känner mig väldigt bekväm av bilden när vi står där och duttar mot varandra...jag tycker vi ser ut som Christer Sandelin från Style
Bilden i spelet stämmer i övrigt ganska bra med min spegelbild som jag brukar spotta å fräsa åt

Jag är ute efter 16 cm lång, kan du illustrera den längden och ställa mot oss i ditt nya sällskapsspel

https://thevisualiser.net/

Ha så kul

Tror annars att den ser längre ut eftersom omkretsen är mindre, samma sak som en spinkig person ser längre ut än en som är bredare fast längden egentligen är densamma.

Är faktiskt ganska nöjd med min storlek av samma anledning jag föredrar små till normala bröst. Har bara inga erfarenheter med att få dela med den med någon tjej.
Citera
2019-08-31, 22:05
Medlem
HK1997s avatar
Citat:

https://i.imgur.com/SsV8Xk4.png

2 cm mer i längd med bibehållen bredd ger marginal skillnad i utseendet och troligtvis ingen skillnad alls in action.
Citera
2019-09-01, 00:14
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Jag besitter en längd på omkring 13,5 cm, dvs strax under snittet i Sverige (och strax över snittet i tex Storbritannien enligt någon studie). Rent fortplantningsmässigt är den med andra ord fullt normal. De tjejer jag träffat har varken sagt bu eller bä om storleken men tyckt att den ser "fin" ut rent formmässigt. På sistone har jag dock drabbats av en slags försenad penisnoja. Den kom alltså nu, inte under tonåren. Läser mer och mer om hur kvinnor föredrar stora, hur medel nästan anses vara avvikande osv. Eftersom jag inte är den som ligger runt har jag inga större erfarenheter av att få min längd bedömd (kanske rentav bli ratad), men jag tänker att jag kanske ändå borde vara beredd på sådant sen när jag beger mig ut på marknaden. Min idealtjej är mer romantiker än sexgudinna och kanske inte bryr sig så mycket, men man vet aldrig vilka man träffar längs vägen.

Hur har det gått för er andra som ligger runt medel? Blir ni ofta ratade? Bryr sig tjejerna?

Hur stor är din när den är slak? bara nyfiken.
Citera
2019-09-01, 00:15
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoump187
Du och jag är i exakt samma storlek "highfive?". Som du säger, de tjejer du träffar har varken sagt bu eller bä. För majoriteten av tjejerna bryr sig inte (som är normalt funtade). Jag har aldrig haft något problem men min snorre . Tänk inte på din snorre så mycket. Jag gjorde det förut med tills att jag märkte att det var min personlighet det var fel på, inte snoppen.

Vet inte om du blir nöjd av de svaren, men finns i PM om du vill tjöta vidare =)

Hur stor är din penis när den är slak?
Citera
2019-09-01, 01:19
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Nu frågar jag igen är, 14 gånger 14 erigerad större än medel?

P.S jag känner mä tveksam till att Marc Wallice HIV-stång ska kunna
vara 21 cm lång? vad tror ni?

Kompenserar det för storleken enligt tjejerna då tror du ?

Några planer på stretch träning?

Om jag tittar på min egen pirk, så tror jag på stretch-potential med tanke på att
det är mycket förhud över!...varav jag skulle misstänka att för sådana personer har penis invandrat
vid tidig ålder, och att det måste gå att få till en återvandring

Hur kom Marc Wallice in i detta? Mycket möjligt att guldålderns porrfilms-lemmar ligger runt 20 cm.

Minns en scen från tidigt 90-tal tillsammans med Rocco, och då såg Wallices muskedunder ut som ett stearinljus i en jämförelse. Men det är nog något av en synvilla. Antagligen bredden som gör det.

Men en sådan ohygglig mutant-kuk, som Roccos, ser ärligt talat inte särskilt bekvämt ut för tjejerna.

14 gånger 14 är definitivt över medel. Låter rent av som en dröm. Sign me up!

Med en sådan tingest skulle man kunna utverka mirakel i sänghalmen.

Det är ju ett ständigt tjat om längd, men är inte grovheten minst lika viktig?

Kanske dags att införa ett nytt mått: Volym eller deplacement. Verkar mer rättvist.

Är inte i närheten av 14 gånger 14 men har träffat en hel del tjejer förr i tiden. Endast 2-3 av dem nämnde något om att de hade träffat en kille med betydligt större kärleksdon. Kan inte påminna mig att en enda har sagt något om att den är för liten. Det är andra defekter som lett till incel-tillvaron nu.

Det mannen har mellan benen ligger ganska långt ner på listan, när det gäller vad tjejer tänder på.

Så tipset är att inte fundera på storleken. Att hålla sig i gott skick är sannolikt betydligt viktigare.

Och det är nåt som man kan påverka själv.
Citera
2019-09-01, 13:44
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Hur kom Marc Wallice in i detta? Mycket möjligt att guldålderns porrfilms-lemmar ligger runt 20 cm.

Minns en scen från tidigt 90-tal tillsammans med Rocco, och då såg Wallices muskedunder ut som ett stearinljus i en jämförelse. Men det är nog något av en synvilla. Antagligen bredden som gör det.
Men en sådan ohygglig mutant-kuk, som Roccos, ser ärligt talat inte särskilt bekvämt ut för tjejerna.
Han kom in i bilden när vi diskuterade mitt ögonmått, jag har inte sätt något stort i Rocco och att han skulle vara en jämnmåtta med *Johnny Holm*, men tydligen ska båda vara 24

Citat:
14 gånger 14 är definitivt över medel. Låter rent av som en dröm. Sign me up!
Med en sådan tingest skulle man kunna utverka mirakel i sänghalmen.
Jag har svårt att se vad min WC-anka ska kunna uträtta som begränsar din?, du får exemplifiera..

Jag ser iaf en begränsning när man med 14 cm skedar fast ligger på sidan som i mina roliga filmer på datorn här, sedan har jag förvisso ingen aning om hur många cm som måste vara inne för önskvärd effekt

Jag är ganska fantasilös nämligen och skulle behöva en assistent i sängen likt när handikappade har hittepå-sex, fast jag vill ha en kevinnlig medhjälpare (undra hur man lyckas att själv inte vara med på sin kant i sin yrkesroll)

Citat:
Är inte i närheten av 14 gånger 14 men har träffat en hel del tjejer förr i tiden. Endast 2-3 av dem nämnde något om att de hade träffat en kille med betydligt större kärleksdon. Kan inte påminna mig att en enda har sagt något om att den är för liten. Det är andra defekter som lett till incel-tillvaron nu.
Och vad är måtten på ditt "kärleksdon" då? måste jag få veta..
om det kan uppfattas stort samtidigt som du är mindre än 14X14

Jag har fått två inlindande gliringar om min längd, men jag fnissa mest med
tanke på att tjejerna ifråga inte var fagra varav kritiken effektivt neutraliserades. jag tror att deras kritik var kompensation för deras kropp som dom skulle dra ner byxorna på mig

En av mina få erövringar viska däremot under apspelet "din stora kuk"
varav jag blev närapå avtänd eftersom jag upplevde att hon bluffade och
låg och fantiserade om någon annan

Så 3 omdömen har jag fått totalt
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-01 kl. 13:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in