2019-09-01, 15:01
Medlem
Hur fort växte kuken färdigt egentligen?

Kuken växer ju i teorin ända fram till kroppen slutar växa; vilket är olika men upp till 18-21 år.

Men efter 14-15 års ålder hände inte så mycket?
Citera
2019-09-01, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Hur fort växte kuken färdigt egentligen?

Kuken växer ju i teorin ända fram till kroppen slutar växa; vilket är olika men upp till 18-21 år.

Men efter 14-15 års ålder hände inte så mycket?

Jag hade en väldigt tidig pubertet, kom in i den redan som åttaåring. Skulle säga att kuken var fullvuxen som 14-åring men blivit större i slakt tillstånd än den var då.
Citera
2019-09-01, 17:11
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Han kom in i bilden när vi diskuterade mitt ögonmått, jag har inte sätt något stort i Rocco och att han skulle vara en jämnmåtta med *Johnny Holm*, men tydligen ska båda vara 24

Jag har svårt att se vad min WC-anka ska kunna uträtta som begränsar din?, du får exemplifiera..

Jag ser iaf en begränsning när man med 14 cm skedar fast ligger på sidan som i mina roliga filmer på datorn här, sedan har jag förvisso ingen aning om hur många cm som måste vara inne för önskvärd effekt

Jag är ganska fantasilös nämligen och skulle behöva en assistent i sängen likt när handikappade har hittepå-sex, fast jag vill ha en kevinnlig medhjälpare (undra hur man lyckas att själv inte vara med på sin kant i sin yrkesroll)

Och vad är måtten på ditt "kärleksdon" då? måste jag få veta..
om det kan uppfattas stort samtidigt som du är mindre än 14X14

Jag har fått två inlindande gliringar om min längd, men jag fnissa mest med
tanke på att tjejerna ifråga inte var fagra varav kritiken effektivt neutraliserades. jag tror att deras kritik var kompensation för deras kropp som dom skulle dra ner byxorna på mig

En av mina få erövringar viska däremot under apspelet "din stora kuk"
varav jag blev närapå avtänd eftersom jag upplevde att hon bluffade och
låg och fantiserade om någon annan

Så 3 omdömen har jag fått totalt

Ditt ögonmått är inget vidare. Siffredi lär ligga på 23,5 gånger 16,5 cm.

Sätt in det i era diagram. Antar att hans status som anal-guru beror på att det i allmänhet inte riktigt går att ånga på i muttan med de måtten, i alla fall inte om man vill få utlopp för hela sin energi.

Är inget fan av scener med fler killar, men ibland har man i förbifarten sett att Rocco är märkbart större än de övriga porrfilms-hingstar som medverkar. Endast Nacho Vidal har samma mått.

Har hängt med ända sen tidig VHS-tid. Tippar på att John Holmes var ännu större, typ 25 gånger 17 eller nåt ... Men det är svårbedömt eftersom den s.k. "kungen" var rätt spinkigt byggd.

Frågan är varför man ska jämföra med dessa överdimensionerade herrar. Fördelen med en normalstor är att man kan ta i allt vad man orkar, och få mer kroppskontakt, något som tjejer uppskattar.

Nej, det är aldrig någon som uppfattat mina mått som stora, det skulle jag aldrig påstå. Det vore ju som att hävda att Yoda är lika reslig som Chewbacca.

Faktum är att ingen har brytt sig om mått över huvud taget. All ängslan man hade i ungdomen var onödig. Huvudsaken är att tjejen går igång på en, en förmåga som jag nu kanske har förlorat.

Har faktiskt aldrig gjort någon vetenskaplig mätning. Livet är nästan passerat, så varför skulle jag stå med linjal och måttband nu efter alla äventyr på hotellrum, i skogar och sängkammare, m.m.

Om jag får gissa är den nog närmare 12 gånger 12 än drömkuken på 14 gånger 14, i alla fall.

Allting är ju relativt. De flesta sitter säkert om drömmer om en extra centimeter eller två.

Men funkar det, så varför sörja?

Kommer särskilt ihåg en tjej som hävdade att hennes kille hade en mycket större penis. Det kändes lite nedslående, ända tills hon fick sitt livs första orgasm. Hon var helt tyst under 20 minuter.

Ett nöje att få den käften stängd.

Det var dock egentligen inte någon kritik från hennes sida, det vara bara ett konstaterande.

Så släpp alla måttband, linjaler och diagram. Kyss en mun och njut av livet.
Citera
2019-09-02, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Hur stor är din när den är slak? bara nyfiken.

Runt 10 cm

(Mätte f.ö. om erigerat med bonepressed och min längd blev 14,1 cm där)
Citera
2019-09-05, 17:37
Medlem
zoump187s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Hur stor är din penis när den är slak?

Well ingen shower direkt. Beror väl egentligen helt på vädret eller om man tränat precis eller liknande. Mellan 8-9 slak. 14-15 erigerat haha
Citera
2019-09-06, 02:47
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoump187
Well ingen shower direkt. Beror väl egentligen helt på vädret eller om man tränat precis eller liknande. Mellan 8-9 slak. 14-15 erigerat haha

va är omkrets slak
Citera
2019-09-06, 22:20
Medlem
Har ganska stor och gillar att tjejer ofta gillar den och ger beröm. Känns sexigt att ha stor kuk. Mäter 19-20 x 15 cm.
Citera
2019-09-07, 12:06
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HK1997
https://i.imgur.com/SsV8Xk4.png

2 cm mer i längd med bibehållen bredd ger marginal skillnad i utseendet och troligtvis ingen skillnad alls in action.
Jag vet inte det ja, så vad du säger är att 2 cm kan spela roll ifall omkretsen inte är stor, tjejer är iaf väldigt på cm att den ska 15-16-17
Citera
2019-09-07, 12:12
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoump187
Jag skulle gissa att jag är 5.5 cm slak, och oavsett att jag nu kommer upp i 14X14 så är det fortfarande ett problem, för man vill inte visa fanskapet förrän den är maximerad i mitt fall, det skapar en kul situation där tjejen måste lyckas bete sig rätt med förspelet, och där ska byxorna (mina alltså) vara det sista som lämnar kroppen

Jag har förmodligen aldrig varit full enerverad under samlaget kontra
hur finhård jag kan bli till porren, därför skriver jag stolt om min
fulimpotens i min Badoo-profiltext så att hon förstår att jag är ett projekt för henne, än så länge har ingen kevinna hört av sig
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-07 kl. 12:16.
Citera
2019-09-07, 21:25
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabaochde40
Har ganska stor och gillar att tjejer ofta gillar den och ger beröm. Känns sexigt att ha stor kuk. Mäter 19-20 x 15 cm.

Ja, jag har liknande och har också fått beröm ibland. Synd bara att det inte syns på mig. Muskler syns, stora bröst syns (även fast det ofta har stor draghjälp av push up bh). Stor kuk syns inte förrän man redan har fått en kvinna villig.
Citera
2019-09-08, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ja, jag har liknande och har också fått beröm ibland. Synd bara att det inte syns på mig. Muskler syns, stora bröst syns (även fast det ofta har stor draghjälp av push up bh). Stor kuk syns inte förrän man redan har fått en kvinna villig.

Ja, absolut. Blir ju mer, en förhoppningsvis nöjd kvinna i samband med att man kör igång aktiviteterna 😁

Sen funderar jag hur mycket skillnad en tjej egentligen känner, de flesta hävdar att de känner skillnad på även en medelstor och en större, jämför ex 14 cm och 19 cm. Tror mycket är psykologiskt och att tjejen sett att kuken är stor.
Citera
2019-09-08, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabaochde40
Sen funderar jag hur mycket skillnad en tjej egentligen känner, de flesta hävdar att de känner skillnad på även en medelstor och en större, jämför ex 14 cm och 19 cm. Tror mycket är psykologiskt och att tjejen sett att kuken är stor.
Tror nog tjockleken har mycket att säga. Har hållit på lite med penisförstoring, och gick från 14 cm omkrets till 15 över ett halvt års tid. Hade sex med samma tjej över denna period, och det var lätt att se det gjorde skillnad för henne. På 14 cm fick jag ibland höra lite tung andning, på 14,5 fick hon ibland lite ryckningar i kroppen, och på 15 gav hon ut höga, rungande stön från djupt nere i magen. Man kan välja att tro det berodde på teknik, men jag tvivlar på det. Körde stort sett alltid samma tekniker på henne. Och detta var en av dom brudarna som nekar på att storlek spelar någon som helst roll. Jag tror inte storleken betyder allt, men jag tror nog att de aller flesta tjejer märker stor skillnad, iaf på tjocklek. Sedan kan det också bli för mycket av det goda. Har varit några gånger man har knullat tjejer till blods. Det är inte alltid så mysigt som det låter.
Senast redigerad av N0rrb4gg 2019-09-08 kl. 18:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in