2019-09-05, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vertex
det första du gör är att kollar på kuken eller fittan, okej check

Nej, det skrev jag inte. Svårt med läsförståelsen eller?
Citera
2019-09-05, 07:28
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Är du bög? Då går du säkerligen och tittar på killars utbuktning i byxan - är du hetero, så dras blickarna, om du inte är själsligt död, till de erogena zonerna som du föredrar...

Möjligtvis är du en tjej och då är det än mer rart att du kommenterar som du gör, för vet du om detta och inte gillar att folk "glor" på detta, varför då ikläda sig dessa byxor? Det sjuka med kvinnor är att ni alltid har dåliga ursäkter för er sexualitet här i Norden, speciellt, eller Sverige i synnerhet - för faaan, bejaka er sexualitet som så mången andra östländer gör - där är detta med sexualitet inget konstigt om kvinnor spelar på. Det är väl detta som livet går ut på, i alla fall från början!

Vilken massa yrt svammel.
Jag har redan sagt att jag är kvinna, och skulle det RÅKA BLI en ful camel-toe, så RÄTTAR MAN TILL DET. Det skaver som fan, så folks efterblivna snack om att man ”vill visa upp sig” är helt skadat.

Jag är ingen bekräftelsehora och är trygg i min sexualitet. Frågor på det?
Citera
2019-09-05, 07:30
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det fungerar inte så, män tittar automatiskt runt omgivningen omedvetet och då det är en omedveten respons kan inte det medvetna ta över och säga "nej titta inte där" förrän EFTER att det kopplats in. Det är det som kvinnor aldrig kan fatta och det är därför de alltid är sura på sina pojkvänner som kollar på andra kvinnor.

Typ tredje svaret där folk säger att de är i princip hjärndöda och inte kan styra själv...

När jag säger att min sambo inte ska titta (på vad det än är) är för att det är så uppenbart att det diskuterades om vederbörande om man tittar.
Jag är ointresserad av folk, och uppenbarligen ”missar” jag massor.
Citera
2019-09-05, 07:35
Medlem
Hur tänker män som inte lindar snoppen så den inte syns genom byxorna?
Citera
2019-09-05, 07:37
Medlem
Man kan köpa trosor med cameltoe.
Varför vet jag inte, men kolla wish eller valfri sida.
iofs finns det kalsonger att köpa med inbyggd stoppning, så uppenbart finns det en marknad för det.
Citera
2019-09-05, 07:37
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Kanske dags att operera blygdläpparna om du tror att det är naturligt. Eller så är byxorna från Dollar Store.
Inre, yttre, bullen eller stussen?
Citera
2019-09-05, 07:40
Medlem
Ryggradsluss avatar
Att titta är för mig numera lika med självskadebeteende. Mer eller mindre.

Jag tror de gör det och finns där,för att vi ska få träna på att tolerera och hantera deras närvaro. Utan att vi blir desorienterade eller störda.

Många får nån slags belöning när mannen signalerar svaghet. De kan ha nån slags sensorer som registrerar manligt intresse. Visar ny forskning.

Löjligt.
Citera
2019-09-05, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Inget fel på min fitta, den är snygg som fan och min karl avgudar den, har aldrig köpt annat än muggar och duschcreme på Dollar. Operera fittan för att en pajas på nätet säger det? JA, BIGTIME

I ditt fall vore det bäst om infektionen mellan axlarna avlägsnas helt och hållet.

Frågor på det?
Ajdå. Jag tror minsann att Finnj-vel trampade på en öm toe.
Citera
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Mummelbyxor - Man ser att läpparna rör sig, men man hör inget.

Jag är hetero kvinna men även jag kan inte låta bli att se när tjejer går med tighta kläder eller som häromveckan; en ung tjej i en tunn topp utan bh under så man såg brösten. Jag undrade hur hon vågar gå så...
Citera
Medlem
probe53s avatar
Generationsskifte på flashback? Fenomenet torde ha avhandlats många ggr över åren. Iofs ett trevligt fenomen.
Citera
2019-09-05, 10:28
Medlem
Det är väl mest unga som tycker det är kul å visa så ? Tror jag iaf. Ungefär som killar vill visa muskler
Citera
2019-09-05, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Frågan är varför folk går omkring och glor på folks fitta.

Det är obekvämt och så jävla fult.
Vissa byxor skapar detta ”naturligt”.
Sluta hänga läpp nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in