2019-09-05, 11:17
Medlem
Vem fan lider av en camel toe, det är ju nice...!?
Citera
2019-09-05, 11:55
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Så tjejer får mer eller mindre blotta sig i samhället men män får inte sitta naturligt på tunnelbanan?

Är det ok om en man är kring barn med så tighta byxor att man ser skaftet på kuken? Givetvis inte.

Ta på er trosor. Äckel.

Vem har sagt något om tunnelbanesittande..? Bra försök dock.

Det är fullt okej, finns män som ser ut så och det gör mig ingenting, för det är inte ofta det hänt i mitt liv, samma som kameltå.

Alla män som visar rövspringan och sin feta mage då? Eller som luktar gammal kuk, fan så mycket värre att känna lukten av otvättat kön på tunnelbanan än att se formen av ett kön genpm byxans tyg.

Kram
Citera
2019-09-05, 13:23
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loeptik
Typ tredje svaret där folk säger att de är i princip hjärndöda och inte kan styra själv...

När jag säger att min sambo inte ska titta (på vad det än är) är för att det är så uppenbart att det diskuterades om vederbörande om man tittar.
Jag är ointresserad av folk, och uppenbarligen ”missar” jag massor.

Antingen är du inte man eller så är du inte medveten om att du tittar då det är som sagt en omedveten respons. Män tittar inte efter specifikt kvinnor utan scannar hela tiden omgivningen och det är ingenting som går att ändra på bara för att man inte gillar det.
Citera
2019-09-05, 15:43
Medlem
Wheeler88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxVSydow
Alla män har ju olika saker det tänder på men när jag ser en tjej med träningsbyxor med bullfitta/kameltå blir jag spyfärdig. Anledningen är att barn har en vagina som påminner om en kameltå innan det drar ihop sig där inför könsmognad så det är vidrigt att bli kåt på det.

Öh what?
Citera
2019-09-05, 16:06
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Vilken massa yrt svammel.
Jag har redan sagt att jag är kvinna, och skulle det RÅKA BLI en ful camel-toe, så RÄTTAR MAN TILL DET. Det skaver som fan, så folks efterblivna snack om att man ”vill visa upp sig” är helt skadat.

Jag är ingen bekräftelsehora och är trygg i min sexualitet. Frågor på det?

Har sett mängder med kvinnor som INTE rättar till detta - kan du alltså svara för alla dessa? Kvinnor har i alla tider valt att antingen frivilligt eller efter mäns önskan visat upp sig i allsköns, vridna utstyr och klädesplagg. Ta bara stilettklackade skor - bär ni dessa för att de är sköna eller behaga mannen och visa upp snygga ben? Camel-toe är bara en i mängden av nutidens mode som kvinnor vill visa upp - inte alla, det har jag aldrig påstått, om detta varit oklart, så ber jag alla om ursäkt.

Frågor på detta?
Citera
2019-09-05, 16:50
Medlem
Tycker fler killar ska prova det där, en ball på varje sida, awesome <3
Citera
2019-09-05, 16:52
Medlem
Nice att dom delar med sig av lite fitta för fantasin.
Bra av dom!
Citera
2019-09-05, 17:11
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Har sett mängder med kvinnor som INTE rättar till detta - kan du alltså svara för alla dessa? Kvinnor har i alla tider valt att antingen frivilligt eller efter mäns önskan visat upp sig i allsköns, vridna utstyr och klädesplagg. Ta bara stilettklackade skor - bär ni dessa för att de är sköna eller behaga mannen och visa upp snygga ben? Camel-toe är bara en i mängden av nutidens mode som kvinnor vill visa upp - inte alla, det har jag aldrig påstått, om detta varit oklart, så ber jag alla om ursäkt.

Frågor på detta?

Är du på riktigt!?
Jag kan väl fan inte ansvara för att andra sliddjur bekräftelsehorar, eller vad man nu vill uppnå med detta. Råkar jag se det, SÅ RÄTTAR JAG TILL, förstår du, eller behöver jag skriva en guide?
Jag bär aldrig klackar, jag är redan jättelång.

Det är absolut asfult, och "modet" är ju ofta helt och hållet jävla skevt.

Jag har aldrig tyckt om att vara en vidrig stereotyp, och håller mig så långt bort från allt vad "mode" heter.
Citera
2019-09-05, 17:12
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Antingen är du inte man eller så är du inte medveten om att du tittar då det är som sagt en omedveten respons. Män tittar inte efter specifikt kvinnor utan scannar hela tiden omgivningen och det är ingenting som går att ändra på bara för att man inte gillar det.

Jag är inte man, och jag GLOR inte på andras fittor, är detta så svårt för folk att ta till sig?
Kopplar det så jävla segt i tankeverksamheten?
Citera
2019-09-05, 17:13
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
"Frågan är varför folk går omkring och glor på folks fitta."

Jag antar att du inte är av manligt kön...

Nej, det är jag verkligen inte.
Vet inte hur många ggr jag ska behöva skriva det, för folk saknar onekligen läsförståelse.
Citera
2019-09-05, 17:16
Medlem
Jag var ung på 70-talet när man skulle ha så snäva byxor så födelsemärken syntes utanpå. Kan tänka mig att jag gjorde mig skyldig till en och annan "kameltå"? Visste inte bättre och på den tiden fanns inte ordet som begrepp. Jag hade aldrig hört det i alla fall. Var jag ung idag så skulle jag ALDRIG begå ett sådant brott.
Citera
2019-09-05, 17:22
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Är du på riktigt!?
Jag kan väl fan inte ansvara för att andra sliddjur bekräftelsehorar, eller vad man nu vill uppnå med detta. Råkar jag se det, SÅ RÄTTAR JAG TILL, förstår du, eller behöver jag skriva en guide?
Jag bär aldrig klackar, jag är redan jättelång.

Det är absolut asfult, och "modet" är ju ofta helt och hållet jävla skevt.

Jag har aldrig tyckt om att vara en vidrig stereotyp, och håller mig så långt bort från allt vad "mode" heter.

Men ditt förbannade fittvåp! Du skrev ju "man" i stället för "jag" - hur skall jag då tolka skiten? Skriv förståeligt annars blir det missförstånd. Se där - jag hade alltså rätt! Var det så svårt att erkänna detta?

Du är visst en stereotyp, du är ju en kvinna - Lev med det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in