2021-08-18, 02:32
Medlem
Cameltoe trosor (alltså med fake cameltoe) är "inne". Precis som att en del har fakerumpa trosor på sig. Helt absurt enligt mig men det har varit poppis ett tag.

https://explore.newsner.com/fake-cam...unction-trends
Citera
2021-08-18, 03:35
Medlem
Bdonks avatar
Cameltoe-skämt går hem!

https://www.youtube.com/watch?v=ZxOO199--r0
Citera
2021-08-18, 11:33
Medlem
JustZlatans avatar
Tjejer tänker på kukar. Därför har de såna trosor. Bara trash och slynor som har sånt på sig.
Citera
2021-08-18, 11:58
Medlem
Ghastens avatar
Har aldrig sett en tjej ha synlig cameltoe och jag tänkt det där var upphetsande. Mer fy henne skulle jag inte vilja ha hon vill nog inte ha mig heller.
Citera
2021-08-18, 20:05
Medlem
De njuter av livet!
Citera
2021-08-18, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurrebox
Kameltå är mycket sexigt! Det finns inget mer upphetsande än avsaknaden av en penis.
Lite komiskt ändå med tanke på att cameltoe-trosor är speciellt framtagna för transkvinnor som vill dölja snoppen.
Citera
2021-08-21, 15:11
Medlem
”Vi avbryter sändningen för att en viktig nyhet inkommit till oss på studion. Sverige ser ett ökat antal kvinnor som drabbas av cameltoe, kameltå. Detta fenomen inträffar alltså när kvinnans yttre blygdläppar kan skönjas genom deras byxor. Diskussioner pågår just nu mellan diverse politiska utskott och myndigheter för att komma underfund med problemet. Från att endast 2/10 kvinnor varit drabbade, har nu nästan hälften av alla kvinnor någon gång drabbats av den uppseendeväckande kameltån. Statsministern har utlyst nödläge för att kunna samla alla nödvändiga resurser för att vända denna negativa trend. Diskussionerna går heta. Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson menar att problemet är att kvinnor bär byxor. ”Detta problem fanns inte förr när kvinnor bar kjolar och klänningar. Vi måste sluta falla för feministernas agenda. Det finns män och kvinnor och de är biologiskt olika. Kvinnor bör inte ha byxor; att gå runt med kameltå är ett direkt förargelseväckande beteende”.
Och just byxornas design är en identifierad orsak till kameltårna. Byxornas söm som går i mitten av skrevet delar alltså på kvinnors yttre blygdläppar så att dessa hamnar som två bullar på varsin sida av sömmen. Allvarlighetsgraden av kameltå kan dock skilja sig, vissa har en mild variant medan andra har grov kameltå. En annan tänkbar orsak som tagits upp på mötena är trenden med byxor med hög midja. Dessa byxor dras högre upp och risken för att blygdläpparna ska dela på sig är då högre. Men, det finns även vinnare i frågan. Libresses talesperson menar att det är en feministiskt fråga: ”alla kvinnor har rätt att bära vilka kläder de vill” och meddelar samtidigt att deras försäljning av trosskydd ökat med nästan 200% sedan tre år tillbaka. Vi följer utvecklingen och håller er uppdaterade”

Obs! Saxat från ett blogginlägg, men jäkla rolig😂
Citera
2021-08-21, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Tycker det är en förhöjare i vardagen.
Kör oftast utan trosor när jag har pants och ju mindre som bygger desto mer syns ju för betraktaren och nog märker man att folk fluktar!
Like it.

Mycket bra fortsätt så, föredömligt
Citera
2021-08-21, 21:10
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longliveOxanian
Men jag kräks, sexigt med cameltoe?! Vafan, är ni seriösa? Vi tjejer tycker ju själva att det är riktigt fult, ingen väljer väl medvetet att ha det? Det gör inte jag iallafall, pinsamt att gå runt med det.

Jag kan faktiskt tycka det är lite sexigt
Citera
2021-08-21, 21:56
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Mycket bra fortsätt så, föredömligt
Självklart, varför ändra på ett vinnande koncept?
Citera
2021-08-21, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Självklart, varför ändra på ett vinnande koncept?
Citera
2023-10-12, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Alltså ärligt talat är man som kvinna inte alltid säker dels på om antydan till en potentiell kameltå verkligen syns noterbart eller inte och dels hur det ser ut med det hela senare, i rörelse.

Ibland är den så diffus, kameltån, att man chansar pga gillar sina tights eller byxor. Sen rör man på sig och det hela urartar, men noteras ganska snabbt genom, surprise surprise, mäns återkommande blickar mot ens skrev.

Ni snubbar som tror att tjejer går runt så medvetet för att provocera fram en sexuell reaktion hos er, är på allvarligt tappade och seriöst dellusionerade.

Kameltå är inget som kvinnor tycker är sexigt, vare hos sig själva eller andra. Ibland chansar man bara.

Ja men det är sexigt med kameltå så ni alla har fel, desamma som "dellusionerade" kvinnor Fettsuger sig och plastkirurgi och fillers och all skit ni trycker i er för att ni är just dellusionerade, men vi män gillar inte den skiten ett väldigt fåtal gör, vi gillar nartuliga saker, som t.e.x en kameltå, gillar du män som opererat fram magrutor? eller män som är helt platta mellan bena (som en tjej) nej skulle inte tro det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in